Vse o avtodomih in avtodomarstvu

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.562
3.634
113
A če svojga pogledam, pol dobim vse odgovore? Še vedno ne vem koliko je takih potencialnih, ki se jih da spravit navzgor?
Fiat je na srarih samo v izvedbi Maxi sposoben furat več, teh pa ni bilo ravno v izobilju, ker je pač dražji izdelek.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.671
10.014
113
A če svojga pogledam, pol dobim vse odgovore? Še vedno ne vem koliko je takih potencialnih, ki se jih da spravit navzgor?
Fiat je na srarih samo v izvedbi Maxi sposoben furat več, teh pa ni bilo ravno v izobilju, ker je pač dražji izdelek.
Najprej bova definirala, kaj misliš pod stari. Ker se Ducato od leta 2008 ni kej dost spremenil.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.562
3.634
113
Stari so recimo od leta 2000 do danes.
Večinski delež so light šasije, teh ne boš spravil navzgor, vsaj lahko ne. Zamenjat je treba bremze, fedre, gume,... pa to čez homologacijo spravit. Na teoretično 3850kg se ustavi, pa še to ni ziher da boš dosegel.
Maxi je že v osnovi dovolj robusten.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.450
4.356
113
Drugače predelave podvozja so na voljo z čisto legalnimi kiti, niti ni tako drago vse skupaj (zračne vzmeti). Rešilci, gasilerija ipd. je vse na predelanih vozilih s homologacijo. Če se sprosti okno za dvig NDM se torej da za relativno nizko ceno predelat tudi stara vozila.

Seveda govorimo o teh ki so že sedaj na dobrih osnovah 3.5T NDM, light variate ki so že sedaj posedene od prevelike mase niso primerni za tole.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.389
183
63
38
Folku AD sede na bumperje in težavo rešijo tako, da dajo namestit blazine. Da bi se pa prej osnovo porihtal (listnate), pa ne.

Je bla pa ravnokar fotka na Kampiranje je zakon - na Torovem vagajo počitniške prikolice.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.671
10.014
113
Stari so recimo od leta 2000 do danes.
Večinski delež so light šasije, teh ne boš spravil navzgor, vsaj lahko ne. Zamenjat je treba bremze, fedre, gume,... pa to čez homologacijo spravit. Na teoretično 3850kg se ustavi, pa še to ni ziher da boš dosegel.
Maxi je že v osnovi dovolj robusten.
Še enkrat odvisno. Light si lepo ugotovil se da naboostat do 3850, Maxi ni problem. Pred letnikom 2008 malo težje, samo teh je vedno manj na cesti. Kot že rečeno kakorkoli že bo, bo boje kot to kar imamo sedaj.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.562
3.634
113
Teoretično ga lahko nabustaš, samo akse so na max konstrukcijski limiti 2000/1800 kar pa ne bo trajalo dolgo. Zamenjat je treba precej, stane precej za zelo slab izplen. Potem je pa tuki še homologacija, ki povzroča sive lase, ker si vsak po svoje tolmači črke.
Še vedno pa nisi odgovoril koliko je takih vozil, ki jih brez, da zamenjaš pol avta spraviš na gor.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.671
10.014
113
Teoretično ga lahko nabustaš, samo akse so na max konstrukcijski limiti 2000/1800 kar pa ne bo trajalo dolgo. Zamenjat je treba precej, stane precej za zelo slab izplen. Potem je pa tuki še homologacija, ki povzroča sive lase, ker si vsak po svoje tolmači črke.
Še vedno pa nisi odgovoril koliko je takih vozil, ki jih brez, da zamenjaš pol avta spraviš na gor.
A statistiko bi od mene ;)