Vse o avtodomih in avtodomarstvu

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.671
10.014
113
Mimogrede. Nama se je prejšnji vikend Truma zaciklala na položaju 3. Diagnozo sem nekak že sam postavil, shodil je potenciometer na gumbu in posledično javljal željeno T pa ni javljal pa je pa ni....
Povedat hočem sledeče, da če mate starejše Trume, ki še niso videle servisa, priporočam čiščenje. Moj ventilator je bil že zelo blizu temu, da bi zablokiral in pol bi skuril še elektroniko (400 EUR). Še dobro, da je to crknilo, da jo je pravi čas mojster dobil na mizo. Truma ven in not, čiščenje, plinotesnost in še nek kit ki ga priporoča Truma za starejše letnike, vse skup 320 EUR. Glede na to, da je bil material 170 EUR Prebil nima zlatarskih cen, ampak čisto normalne. Za 90 EUR sam ne grem vlačit Trume ven.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.562
3.634
113
Prebil je do nedavnega govoril, da nimaš kej servisirat Trume. Zgleda, da se mu je poslovni model spremenil.
Trumo vzameš enkrat na par let na en deževen vikend ven in jo spucaš praha. Ni to operacija na odprtem srcu.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.671
10.014
113
Prebil je do nedavnega govoril, da nimaš kej servisirat Trume. Zgleda, da se mu je poslovni model spremenil.
Trumo vzameš enkrat na par let na en deževen vikend ven in jo spucaš praha. Ni to operacija na odprtem srcu.
Ja če dela normalno je še vedno na tem stališču, moja ni, tko da ni ničesar spremenil. Moja gre pa definitivno na par let ven, tko da sem jest spremenil stališče in ne Prebil. In za ta denar je niti pod točko razno ne grem sam ven jemat. Tko k ne grem servisa na avtu sam delat, čeprav ni operacija na srcu.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.562
3.634
113
Sej nisem rekel, da moraš. Ker nimaš dveh levih rok, bi z lahkoto to naredil sam, drugače je za tiste, ki ne vejo kako se šraufenciger prav prime.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.671
10.014
113
Sej nisem rekel, da moraš. Ker nimaš dveh levih rok, bi z lahkoto to naredil sam, drugače je za tiste, ki ne vejo kako se šraufenciger prav prime.
Bi z lahkoto kar se šraufciger sposobnosti tiče, pa se mi enih stvari prostovoljno ne da delat. Vlačenje trume skozi vratca omarice na kolenih je ena izmed teh stvari. Še posebno ne za 90 EUR plus režijsko uro za čiščenje. Če bi reku pa 500 EUR, pol je pa to druga stvar.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.957
1.754
113
Smo šli v dolgočasno Finido in se imeli lepo. V soboto sem splezal na ene 2 Triglava v Istralandii, še danes sem polomljen. Medtem se dogaja, škoda da ta izjema ne bo veljala tudi za prikolice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: bertoncl

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.894
3.460
113
Ne bo tako preprosto: V predlogu je napisano, da bo ali šola vožnje ali test ali oboje.

Kot imamo pri nas navado, bo najbolj zaheban sistem. Mene sicer ne prizadene ker imam C, ampak prav veliko gneče ne bo verjetno.
Glavni problem pa bodo še vedno cestnine v Avstriji, ker predvidevam, da bodo naši in hrčki pokleknili in nastavili rit, avstrijci pa so že sedaj rekli - nein danke! Če sem zadnjič prav izračunal je Tauern autobahn MB-Passau brez tunelov 22€ one way za avtodom do 4,5T.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.450
4.356
113
Pa to je bedarija, rečeno je bilo da se B kategorija (oz homologacije vozil) razsiri na 4.25T kar je nekako trend v EU. Če bodo komplicirali z nekimi šolami vožnje ipd. je to samo direkt denar (korupcija) za "šolo(e) varne vožnje". Res je velika razlika a voziš 3.5T ali pa 4.5T. Še malo pa boš za moped pri 14 letih moral po izpit na Vransko.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.671
10.014
113
Menda ne misliš, da bo šlo brez čeasarkoli. Meni osebno je vseeno, sam da se uredi. Tko ali tko bo treba potem zadeve prehomologirat na najvišjo težo, ki jo dovoljuje proizvajalec.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.562
3.634
113
Tko ali tko bo treba potem zadeve prehomologirat na najvišjo težo, ki jo dovoljuje proizvajalec.
Že tako so večina na rahitičnih podvozjih, katera jedva nosijo 3,5T. Tukaj nimaš kej prehomologirat. V temu rangu za morebitno prehomologacijo se najde mogoče par % kamperjev. Za nove bo pa to kar dobra resitev.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.450
4.356
113
Zračni fedri na zadnjih axah so že 20 let 5+ tonski, ker manj ne obstaja. Pač industrijski tovorni program.

Kar je na poltogih premah je pa itak za na odpad oz. to se že sedaj nebi smelo vozit po cestah s 3.5T če smo iskreni. Ker te osovine so dizajnirane za občasno obtežbo, s stalno obtežbo na AD je pa vse skupaj v par letih fuč.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.671
10.014
113
Že tako so večina na rahitičnih podvozjih, katera jedva nosijo 3,5T. Tukaj nimaš kej prehomologirat. V temu rangu za morebitno prehomologacijo se najde mogoče par % kamperjev. Za nove bo pa to kar dobra resitev.
Mislite ali veste. Mal se pozanimaj. Avti zdržijo, težava je v omejitvah. za Utisevalca velja isto.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.671
10.014
113
Sej lahko na svojga pogledaš, mora bit plata na šasiji. Še nisi? Dejansko Ducatoti nad letnikom 2007 ali 2008 (odkar je zadnja prema daljša) niso problematični.