Vse močnejši avtomobili

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Švabi 2 tonske in še težje beštije prav fino obdavčijo.
smile-1.gif

Zato se tam rabljene beštije prodajajo za male pare, prepeljejo v Slovenijo, se jim zavrti števec za 200.000 km ter proda za trikratnik nabavne cene.
wink-1.gif


Ogo
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.996
10.747
113
kod Džej-Zija
Niso vsi sposobni vozit takih avtomobilov. Za to je bil živ dokaz prvi Audi TT, še brez spoilerčka in 25kg uteži na zadnji premi. Pogosto se je dogajalo, da so tudi starejši ljudje gonili to igračo 200+ po avtocesti, ko so pa v ovinku odvzeli plin, jih je začel zadek prehitevati. Čisto preprosta logika pove, če ta avto ne bi mogel iti čez 180, ne bi bil nevaren, da so ga morali naknadno predelati.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
...in ESPja
tongue-1.gif


Danes gre vsak avto z 1.6 motorjem nekje 180 km/h, če ne drugače z nekaj klančka navzdol
smile-1.gif


Ogo: Sprejmem vsako razumsko utemeljitev drugačnega sistema zavarovalnih razredov, trenutno je pravzaprav nimamo
tongue-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zavarovalnice verjetno imajo narejene določene aktuarske izračune ...
Glede avtov in voznikov pa sledeče, avti so vsako leto boljši, vozniki pa ostajajo enako zanič, oz. glede na porast prometa, so vsako leto slabši. Ampak glede na statistiko nesreč to ni nič nepričakovanega. Samo ljudstvo pač ne sprejmne dejstva, da so oni šibek člen verige in ne čip za ESP.
wink-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Že res, je pa res tudi, da na podlagi mojih vsakodnevnih opažanj v prometu ugotavljam, da določene avtomobilske znamke očitno privlačijo zakompleksane debile.
 

pumaX

Fizikalc
5. sep 2007
2.183
0
36
Maribor
Obišči stran
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Do neke mere je to res. Po drugi strani pa lahko celo zelo razsoden človek v zanj premočnem avtu naredi v slabih pogojih usodno napako, ki je s šibkejšim morda ne bi. Recimo starejša M5 brez nadzorne elektronike ali pa kakšen pametnjakovič, ki gre izklapljati sisteme za nadzor vozila. Pa če kdo od vas, recimo tony ali pumaX, znata vozit take avte, še ne pomeni, da jih znajo vsi. In ja, v rokah neveščega voznika je tak avto smrtonosno orožje.

Sicer si zelo lepo napisal, a moj današnji primer dejansko kaže, da tvoje zgornje trditve žal ne držijo
frown-1.gif


Peljem se dopoldan po ovinkasti cesti iz MB proti Radljam...kjer ni omejitev vozim cca 100km/h... kar naenkrat se za menoj pojavi staaaariiiii Golf 2 (še tisti s kvadratastimi lučkami spredaj). Jaz ne trzam in peljem svojo vožnjo dalje.
Ker pač ima avto dobro lego, peljem lahko tudi skozi tiste ovinke brez problemov cca 90km /h...seveda pa Golf (ki mi je hotel dokazati "ne vem kaj") z enako hitrostjo za menoj...naenkrat slišim neko škripanje za seboj in Golfa, ki ga je že poševno neslo po celi cesti!
Sama sreča, da v tistem trenutku ni bilo nikogar v nasprotni smeri!!

In kaj naj sedaj rečem? Da je bolje, da BEDAKI vozijo starega Golfa, kot pa nek večkonjski avto?
Zgleda, da ne. Kajti ta bedak se je s tem avtom skoraj razbil - kak boljši avto pa bi mu dopuščal take bedarije.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Že res, je pa res tudi, da na podlagi mojih vsakodnevnih opažanj v prometu ugotavljam, da določene avtomobilske znamke očitno privlačijo zakompleksane debile.

Drži. Ampak tako je pri vsaki stvari na tem svetu. Nekateri pač niso za na cesto.

Ogo: Na pamet mi padejo obvezne šole varne vožnje. Če nič drugega za kandidate za vozniške, bolje nekaj kot nič. Meni je en dan tečaja dober teden kasneje rešil 5 ljudi v avtu (priznam, vzrok je bila lastna neumnost
cry12bpy.gif
).
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Niso vsi sposobni vozit takih avtomobilov. Za to je bil živ dokaz prvi Audi TT, še brez spoilerčka in 25kg uteži na zadnji premi. Pogosto se je dogajalo, da so tudi starejši ljudje gonili to igračo 200+ po avtocesti, ko so pa v ovinku odvzeli plin, jih je začel zadek prehitevati. Čisto preprosta logika pove, če ta avto ne bi mogel iti čez 180, ne bi bil nevaren, da so ga morali naknadno predelati.

Pa sej tak je Peugeot 206!!!! Moja ga je driftala v rondoju, če pa jst v mojem ročno zategnem k vem kva delam, je pa čist "pissed off"
sprasujem se.gif


Pa ma za pežoja enako zavarovanje kot ostale avte, ki majo poštimano podvozje, čeprav bi lahko malo raziskali in vidli da se z enim 206 bistveno prej raztreščijo kot pa marsikaterim drugim... Mislim da je Saxo tudi podoben avto...

Ne bi rekel pri enem BMW 325 da me obrne, ej, vemo da je avto že kar konkreten in vsaj eni pristopimo do takega z rešpektom, ampak v enmu P206 pe res ne pričakuješ da te bo eno nedeljo pri kruzanju začel kr zadek prehitevat
13.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.996
10.747
113
kod Džej-Zija
Ta tip bi z močnejšim avtom najbrž počel isto, samo pri višji hitrosti, ker bi mu avto to omogočal. Torej bi pri višji hitrosti zletel iz ceste in škoda bi bila večja.

Sicer pa nisem proti močnim avtom, moje mnenje je samo, da bi jih brez težav primerno obdavčili. Ne pa prepovedali. Pač mi je všeč danski pristop, kjer ni stanovanjskih problemov. Ljudje in država se zavedajo, kaj so prioritete in zato nikomur ni pretirano težko priti do stanovanja (v nasprotju s Slovenijo). Po drugi strani je pa tudi družbeni konsenz, da je avto luksuzna dobrina, sploh tisti večji in močnejši, zato naj bo primerno manj dostopen (spet v nasprotju s Slovenijo).
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Niti ni tako skromen, za naše ceste je dovolj 50KM, poraba je manjša, da ne govorim še o 4WD... zakaj si si izbral recimo eno zlato sredino in ne nekaj osnovnega?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.996
10.747
113
kod Džej-Zija
Ker mi ta zadeva olajša ukvarjanje s hobiji. Naložim lahko vanj ali nanj, kar rabim in se odpeljem, kamor želim. Pridem povsod. Pa še na običajnih cestah se super pelje. Seveda sem pa kupil rabljenega, ker mi je nesmiselno plačevati premijo za nov avto.
grin1.gif


Sicer moja mnenja letijo na luksuzne avtomobile ala Q7, Cayenne (tega bi morali že zaradi grdobe prepovedati
hysterical-1.gif
), F430, 911T itd. Sicer pa vsakomur privoščim soliden avto, ampak naj bo usklajen z zmožnostmi in potrebami. Skratka, malo zdrave pameti pri nakupih ne bi škodilo. Kot vsi vemo, je pa pri Slovencih in avtomobilih primanjkuje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
ker imajo faking big motorje ki pijejo 20-30l?
stupid-1.gif
Skandinavci imajo najmočnejše avte v Evropi. In vprašanje za tiste, ki jih močni/dragi avti motijo: a jim vi bencin plačujete ali kaj?
Tipično: sam si ne morejo česa takega privoščit, torej dajmo onemogočit še tistim, ki bi si lahko privoščili ...
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Normalno, da tvoje pripombe letijo na avte, ki so višje od tvojega. ne boš sam sebi v skledo pljuval.
Drugače pa, kakšne hobije pa imaš, da ti recimo Fiat Panda (stari model seveda) ne bi ustrezala...? Pelješ se, naložiš noter lahko kar precej, če podreš zadnje sedeže, nekatere imajo še 4WD, vse to pri samo 1.1 mašini in recimo 50KM.... zakaj ne? Zakaj požrešna ''grdoba'' tipa Subaru, če lahko ekonomičnješe vozilo?
kako to, da ti tako točno uskladiš nakup avta s zmožnostmi in potrebami, nekdo drug pa tega na zmore...?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Luksuzni avtomobil je pač luksuzna dobrina. Kot taka naj bo primerno obdavčena, saj iz nje ne izhaja nobena dodana vrednost in za nikogar razen za prodajalca ni življenjskega pomena. Iz stališča ekologije in morda še kakšne družbene kohezije je pa luksuzni avtomobil prava katastrofa.

Da plača nekdo s ferrarijem s 600 km enako registracijo kot nekdo, ki ima rabljenega BMW 330D letnik 2000, je pa sploh popolni absurd in po vsej verjetnosti že spet kakšen slovenski unikum.
In kje je meja luksuza, ti pametnjakovič? Jo boš ti določil?
In nov BMW 530d v zrak zmeče manj svinjarije kot recimo 15 let star Clio. Kdo je zdaj ekološka nevarnost. Potem dajmo najprej zjevbat lastnike starih, svinjskih krip.
Družbena kohezija? Ne me v smeh spravljat ...
Poleg tega kupec avta za 100kEUR v državno blagajno prispeva kakih 30kEUR, kupec boegga Cia Storia pa ubogih 2 jurja ... Kdo je naredil več za državo.
Eni ste pa res
bonk.gif

Poleg tega ni govora o registraciji, temveč davkih (DDV + DMV ali podobne trošarine) ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Po tej logiki bi lahko tako ali tako uvedli enoten znesek za registracijo, pa naj bo za Marutija z 800 kubiki ali pa AMGja z V12 in 6 litri.
rolleyes-1.gif
Čisto spodobno bi bilo, da se obdavči tudi lastništvo, ne samo nakup luksuzne dobrine. Eden od razlogov, da se pri nas kupuje drage avtomobile, je, da so relativno poceni. Če bi bili tako dragi kot v Skandinaviji, o nakupu ne bi nihče sploh razmišljal.
Pa zakaj bi jih toliko obdavčil? A je kaj narobe s tem, da ima človek tak avto (razen foušije)? Dajmo potem za 10x dvignit še davek na cigarete, ves alkohol (pa bo pir po 20 evrov), vso malo dražjo obleko, TVje z diagonalo večjo od 70 itd ... Saj je to vse neposreden luksuz, ne? Saj se ta tekmo gledat tudi na manjšem TV in zraven vodo pit ...
Bedaki ...
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Več konj ko imaš pod havbo, težje jih je obvladovati, torej predstavljajo večji riziko. Zato, da ta riziko skompenziramo, je treba plačati malo več davščin.
Daj najprej vozniško naredi pa malo pameti nabavi, potem se pa oglašaj. Ker tele ki jih tule trosiš, sploh niso več smešne. Človek se kar zamisli, kakšni po svetu hodijo ...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Bravo! Sicer gredo pa podobne debate vedno zato, ker ima sosed boljši avto, večjo televizijo in gre na boljši dopust.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.996
10.747
113
kod Džej-Zija
Neverjetno, kakšno izrazoslovje za nekega kvazi izobraženca, ki je za povrh še novinar. Itak, če ima kdo drugačen pogled na te avtomobile, je pa takoj foušija posredi, a ne.
bonk.gif


@XXXL: Napisal sem, da bi se spodobilo ocurit luksuzne avtomobile. Zgornji srednji razred (BMW 5) to še ni.