Vrnitev izdelka v 8 - ih dneh

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
Ja. Samo, da servis lahko na podlagi popravila to ugotavlja 45 dni, na podlagi reklamacije pa 8 dni. In ne, posledice niso vedno enake... Če oni ugotovijo, da se zadeve ne da popraviti, ti dajo isto zadevo, ponavadi z isto napako...
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik grube386 pravi:
Ja. Samo, da servis lahko na podlagi popravila to ugotavlja 45 dni, na podlagi reklamacije pa 8 dni. In ne, posledice niso vedno enake... Če oni ugotovijo, da se zadeve ne da popraviti, ti dajo isto zadevo, ponavadi z isto napako...

Tudi to ni res...

Naloga prodajalca ob sprejemu reklamacije (39. člen)
- Ko prodajalec dobi informacijo o stvarni napaki, mora potrošniku izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
- Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi.
- Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna .
- Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
- Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.

Posledice so v tem primeru seveda enake.
 

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
Ja, samo tudi če napaka ni sporna, ima pri servisu časa 45 dni, pri rekalmaciji pa 8. Posledice pač niso enake. Ker očitno ne bova prišla do zaključka (kar je pri tebi tako ali tako pri vseh temah nemogoče), se umikam iz debate.

Če bi bil jaz na mestu Steve-a , bi uveljavljal reklamacijo zaradi stvarne napake.

over & out
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.262
7.048
113
Če je Steve kupil TV na firmo, ga ne ščiti noben zakon. To, kar citirate, je iz varstva potrošnikov, pravne osebe pa se ne smatrajo kot potrošniki.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Ze od zacetka je jasno da "napaka" JE sporna (lahko je stvar tehnologije, uporabe, instalacije, vira, ...) in je malce brezveze filozofirati kaj se zgodi ce NI sporna. Sporna je dokler servis (v prvi fazi) ne ugotovi drugace.

Posledice so seveda enake in so lahko v obeh primerih lahko izbere popravilo, zmanjsanje kupnine, zamenjavo ali vracilo kupnine.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Če je Steve kupil TV na firmo, ga ne ščiti noben zakon. To, kar citirate, je iz varstva potrošnikov, pravne osebe pa se ne smatrajo kot potrošniki.

KLIK

481, 482, 483, 484, 485, ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.262
7.048
113
To seveda. Ampak mi govorimo o vračilu v 8 dneh (kar smo ugotovli da sploh ni zakonsko določeno) in o vraočilu 15 dneh (kar velja za potrošnike) in seveda o stvarnih napakah...mislim, da je za pravne osebe čas za okritje stvarne napake le nekaj dni in ne 2 leti, kot je za potrošnike.

Garancije in vse ostalo pa itak velja za vse.