Teh osem dni ni nikjer napisano v zakonu. V praksi je pa tako, kot si omenil. Če z zadevo ni nič narobe, je dobra volja prodajalca, če ti vrne denar. Pa naj bo to prvi dan ali osmi dan ali pa trideseti dan. Je pa vsekakor priporočljivo, da se zadeva ureja čimprej po nakupu.
Zakaj se pri večini potrošnikov mota po glavi 8 dnevni rok? Zato, ker je bil v prejšnjem zakonu o varstvu potrošnikov (oz. ne vem, če se je prej ta zakon točno tako imenoval) določen 8 dnevni rok za vračilo izdelka. Ampak to je veljalo samo za prodajo od vrat do vrat, prodajo po pošti, kataloško prodajo, itd (internetne prodaje takrat še ni bilo). Torej enako kot sedaj 15 dnevni rok, s tem, da so dodali še internetno prodajo. Se pravi v tem roku lahko vrneš zadevo, brez kakršnega koli razloga.
Še enkrat pa povdarjam, kot si že sam povedal: Kadar s stvarjo ni nič narobe, ni nobene osnove, da ti prodajalec vrne denar (razen pri zgoraj omenjenih načinih prodaje).
Seveda pa so izjeme zavajajoče oglaševanje in druge nepravilnosti.
Zakaj se pri večini potrošnikov mota po glavi 8 dnevni rok? Zato, ker je bil v prejšnjem zakonu o varstvu potrošnikov (oz. ne vem, če se je prej ta zakon točno tako imenoval) določen 8 dnevni rok za vračilo izdelka. Ampak to je veljalo samo za prodajo od vrat do vrat, prodajo po pošti, kataloško prodajo, itd (internetne prodaje takrat še ni bilo). Torej enako kot sedaj 15 dnevni rok, s tem, da so dodali še internetno prodajo. Se pravi v tem roku lahko vrneš zadevo, brez kakršnega koli razloga.
Še enkrat pa povdarjam, kot si že sam povedal: Kadar s stvarjo ni nič narobe, ni nobene osnove, da ti prodajalec vrne denar (razen pri zgoraj omenjenih načinih prodaje).
Seveda pa so izjeme zavajajoče oglaševanje in druge nepravilnosti.