Vrnitev izdelka v 8 - ih dneh

Baltazar

Pripravnik
17. sep 2007
955
0
16
LCD monitor lahko utripa zato, ker ga imaš priključenega na analogni VGA signal. V tej konfiguraciji praktično vsak lcd "valovi". Če ga imaš na VGA, ga poskusi na digitalnem izhodu iz grafične.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
kako je pa z nakupom rabljenega avtomobila v avtohiši?
klavzula videno-kupljeno, potem pa čez 3 dni ugotoviš, da je nekaj narobe z motorjem ipd..

Si upravičen do vrnitve avtomobila?

LP
 

Egonislaw

Fizikalc
12. dec 2007
2.600
-4
38
Mb
www.pkr.com
Tehniko kupit v Jagru je isto kot rakete od cigota-enostavno ni tak kot bi moglo bit. Obljublja ti veliki buum z močno svetlobo potem pa samo malo poči in to je to.
smile-1.gif
 

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
Spet, če gre za stvarno napako, potem da. Ker te pravice se ne da odtujiti z nobenim pogodbenim določilom.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Kupil sem pred 1 letom philips lcd 1080p ki ima 2 napaki: utripanje vertikalnih črt pri 1080p signalu in ogromen input lag.
...
Če sem prav podučen, utripanje vertikalnih linij pomeni da tv v bistvu predvaja 1080i in ne p signal.
- pri interšitu, pardon, interlejsu utripajo vodoravni robovi, ne vertikalni
- kaki pa je sploh izvor signala ? Če je interp.. interlaciran, potem ne more iz njega TV magično narediit Progresivnega

Odvisno od utripanja zdaj. Lahko posnameš ?

ko mu pošlješ 1080p signal preko hdmi iz pcja, on nekaj premleva sliko in pride ven utripajoč zmazek. Čeprav je ta resolucija navedena kot podprta in da dela brez problema.
Sicer je znana serijska napaka, ne moreš naredit nič in philips ve za njo in jo priznava. Vprašanje če tudi v slo
17758-icon_confused.gif
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik grube386 pravi:
Spet, če gre za stvarno napako, potem da. Ker te pravice se ne da odtujiti z nobenim pogodbenim določilom.

Tukaj govorimo o skriti napaki in ne stvarni. Vrne lahko ce lahko dokaze da je trgovec vedel da je motor zj. in to zamolcal. Dokazovanje je dolgotrajno in drago vendar kljub temu vecina trgovcev vzame nazaj da resi zadevo. Ni avtomatizma sicer bi vsak kupil rabljen avto, direkal cez vikend in ga zaribanega vrnil prodajalcu v pondeljek.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
NE

"V prvem odstavku je zakon dal pojem skritih napak, kar so napake, ki se niso mogle ugotoviti z obicajnim pregledom ob prevzemu blaga. Pojem obicajnega pregleda je opredeljen v komentarju k prejsnjemu clenu. Obicajno se skrite napake pojavljajo pri napravah, ko slednje damo v pogon in delajo dolocen cas. Kopec lahko tako srito napako reklamira sele, ko se pokaze. V prvem odstavku so doloceni roki za reklamacije. Zakon doloca sestmesecni prekluzivni rok za skrite napake, ce ni izrecno dogovorjen drugacen."

To samo pomeni da se v tem roku lahko sklicujes da skrito napako. Potem pride pa drugi del ...
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Priznava cula kazala ali obstaja kaksen konkreten vir? Btw, na njihovi spletni strani je obrazec za taksna vprasanje in ce napaka znana
posreduj prodajalcu/uvozniku odgovor.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
nevem sicer kaj je za tebe čula/kazala, ampak obrnil sem vse forume na internetu in vsepovsod piše isto: napake je in se je ne da odpravit.
Na philips support sem pisal 2x v slo, brez odgovora, 2x v tujino, 1 odgovor dobil: be patient
smirk-1.gif


v nemčiji sem bral po forumih da philips sam od sebe menjava tvje, če si dovolj tečen, sicer kot glavni razlog zaradi input laga.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Forumi niso relevantni za ugotavljenje taksnih napak. Ce ti Philips ni odgovoril dostavi aparat na njihov servis in zahtevaj popravilo ozr. pisno pojasnilo "pojava". Potem pa to dostavi prodajalcu.

Zamenjava zaradi input laga bo pa heba ...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
sem ravno kar ugotovil da ta zakon velja za fizične osebe, za pravne pa ne. tv pa je kupljen na firmo
bonk.gif
 

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
Jaz bi mu svetoval, naj ga reklamira, ne zahteva popravilo... Ko enkrat zahtevaš popravilo, si v čisto drugi "sferi". Če ti ne ugodijo reklamacije pa potem popravilo...
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik grube386 pravi:
Jaz bi mu svetoval, naj ga reklamira, ne zahteva popravilo... Ko enkrat zahtevaš popravilo, si v čisto drugi "sferi". Če ti ne ugodijo reklamacije pa potem popravilo...

Je cisto vseeno ,ker upravicenost reklamacije na koncu resuje servis in ne prodajalec. Samo servis lahko ugotovi da izdelek ni mozno popraviti (da gre "znano napako") in posledice so v obeh primerih enake.