Vračilo tv kupljen preko spleta v 14 dneh - v okvari

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Pozdrav ,

24.01.2023 sem prejel preko spletne trgovin shoppster naročeno tv.

Danes zvečer je enostavno crknila. Malo je nekaj zaprasketalo in je konec.
Se pravi en teden od nakupa.

Sklepam da lahko koristim vračilo izdelka v 14 dneh ? V pogojih piše da v 14 dneh lahko vrneš brez navedbe vzroka. Jaz bom sicer na odstopno izjavo jasno zapisal da TV ne deluje ,v izogib kakšnim kasnejšim težavam.

Je to morda stvarna napaka ? Kakorkoli je verjetno najenostavneje vračilo.
Že tako moram vračati - peljati na svoje stroške.

Po enem tednu mi ni ,da bi se zajebaval z uveljavljanjem garancije in seveda bi verjetno bil lep čas brez tv.

Kakšno mnenje ,izkušnja ,nasvet..

Lp
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Jaz si predstavljam da pogoje imam. Pa jih imam res ?To me zanima.

Da me nebi jutri ko pokličem tja poizkušali na suho kaj nategovati.

14 dni je dejstvo da lahko vrneš. Edino to me bega ker je crknila.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.002
-373
113
Jaz si predstavljam da pogoje imam. Pa jih imam res ?To me zanima.

Da me nebi jutri ko pokličem tja poizkušali na suho kaj nategovati.

14 dni je dejstvo da lahko vrneš. Edino to me bega ker je crknila.

jao. nov tv ti crkne in se sprasujes ce imas izpolnjene pogoje?

imas zps. ce tako zelo skrbi, preden bos poklical na shoppster, poklici njih, ti bojo zrecitirali vse zakone po katerih ti pripada zamenjava.

potem poklices shoppster in bos izvedel za cel postopek zamenjave.

ja, treba pa se bo peljat tja...

ce imas pa slabo vest, je pa vse to malo tezje izvest, ampak se da. :)
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Ce se ne motim trgovci niso vec tisti na katere se obračas ob okvarah in podobno, bo treba direktno na servis.

Kar se tice 14dnevnega vračila ... cisto po crki zakona je tako da je trgivec dolzan vzet samo ce je artikel se vedno v original embalazi - neodprt.

Poklici Shoopster oz njihovega dobavitelja povej kako in kaj. Pogojev za 14dnevno vracilo bolj kot ne nimas, ker je izdelek rabljen, tako da bo servis in garancija.

Stvarna to ni, ampak je okvara

Aja se to, po ta novem mora serviser priti na dom. Bo pa verjetno hitreje, ce bos sam peljal na servis.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.857
881
113
MB
Ne velja vračilo brez navedbe. Blago mora biti nepoškodovano.

Na tvojem mesti bi uveljavljal stvarno napako.


Pri t. i. tehničnih izdelkih pa lahko uveljavljate tudi pravice z naslova garancije. Pravila o garanciji za brezhibno delovanje izdelka so posebnost našega zakona. Če se tehnični izdelek pokvari, torej lahko izbirate, ali želite uveljavljati stvarno napako ali garancijo.

Katero pot boste izbrali, se morate odločiti, preden se odpravite do trgovine, v kateri ste kupili izdelek! Če boste izdelek oddali na servis v garancijsko popravilo, si ne boste mogli več premisliti in zahtevati pravic, ki bi vam pripadale, če bi se odločili uveljavljati stvarno napako.


Ps: za tebe velja stari zakon
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
luciano , hvala...
Tv je bil dostavljen 24.01. V vsakem primeru je tudi po moje najbolje uveljavljati potem stvarno napako.

Sploh iz vidika hitrosti. Če so pošteni na shoppsterju bi to moralo biti hitro rešeno. Tudi desjtvo da je crknil po enem tednu ,bi moralo biti v prid stvarni.

Garancijski servis je verjetno zadnja opcija ,in tudi časovno najslabša.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
tomi ,kaj je s tabo ? Koga sem hotel nategniti ? Z vračilom tv-ja v okvari po enem tednu. In dobro poglej da sem spraševal za mnenje in v prvem stavku jasno zapisal da bom zapisal da je tv v okvari.!!
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.938
2.641
113
Ajde daj še info za statitistiko, kateri TV je crknil.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Hisense 43.. Imam še dva stara tam cca 4 leta brez problema. Tako da to ni neko merilo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Sej napopa zraven :D Pač njegovo bebavo komuniciranje. Ima pa prav v tem primeru. Tole ni za vračilo, ampak za uveljavljanje garancije na izdelek. Vrneš lahko v originalni embalaži zaprt in nerabljen izdelek in nikakor izdelka v okvari. Tud trgovec ne daje garancije, ampak proizvajalec.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.023
113
Meni se je doslej zmeraj obneslo, da sem smatral, da so na "oni strani" kolikor toliko pošteni in sem trgovca vprašal, kaj sedaj. Nisem imel veliko primerov, so pa zmeraj imeli varianto, kako me rešiti stroškov pošiljanja nazaj. Običajno ti pošljejo kurirja. Sicer ne vem za konkretnega trgovca oziroma servis. Meni bi bilo načeloma vseeno ali dobim popravljeno ali novo napravo. Samo da dela, kar naj dela.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Pepe , ne pozabi da je tv crknil v enem tednu.

Moti me ,da bi sedaj čakal na garancijsko popravilo verjetno kar nekaj časa...

Se pravi je opcija menjave ,vračila...dosti bolj hitra .