Citat:
ne, s tem testom se ne da izmeriti, ali je bil DPF filter odstranjen, ker je ločljivost testa nekaj razredov premajhna.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je faktor dimnosti. Meritev poteka takole (če poenostavimo): sonda ima na eni strani lučko, na drugi strani svetlobni senzor. Sondo se porine v izpušno cev in izvede meritev - meri se količino svetlobe, ki prispe do senzorja. Več svetlobe kot prispe (= malo trdih delcev, ki povzročajo sipanje svetlobe), večji je faktor K. Večji faktor K = manjša dimnost.
maš kje kakšen link?Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je faktor dimnosti. Meritev poteka takole (če poenostavimo): sonda ima na eni strani lučko, na drugi strani svetlobni senzor. Sondo se porine v izpušno cev in izvede meritev - meri se količino svetlobe, ki prispe do senzorja. Več svetlobe kot prispe (= malo trdih delcev, ki povzročajo sipanje svetlobe), večji je faktor K. Večji faktor K = manjša dimnost.
Sem vedel, koga moram vprašat.
Sem, priznam, bolj kot preletel študijo o tem K factorju, v kateri je imel tudi link na italijansk spletno stran kjer je ogromno podatkov o faktorju dimljenja različnih znamk, od alfe do volvota. Nikjer pa nisem zasledil zadovoljive razlage te študije.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je faktor dimnosti. Meritev poteka takole (če poenostavimo): sonda ima na eni strani lučko, na drugi strani svetlobni senzor. Sondo se porine v izpušno cev in izvede meritev - meri se količino svetlobe, ki prispe do senzorja. Več svetlobe kot prispe (= malo trdih delcev, ki povzročajo sipanje svetlobe), večji je faktor K. Večji faktor K = manjša dimnost.