vprašanje za "crashednburnt"

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
...z utemeljenim razlogom
smile-1.gif


Kaj pomeni faktor K pri diesel motorjih? Kaj nam ta faktor motorja pomeni ?

tnx!
zmaga.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
To je faktor dimnosti. Meritev poteka takole (če poenostavimo): sonda ima na eni strani lučko, na drugi strani svetlobni senzor. Sondo se porine v izpušno cev in izvede meritev - meri se količino svetlobe, ki prispe do senzorja. Več svetlobe kot prispe (= malo trdih delcev, ki povzročajo sipanje svetlobe), večji je faktor K. Večji faktor K = manjša dimnost.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Debato o tem smo že imeli v temi o DPF filtrih (mislim pa da tam nismo omenjali K faktorja) ... pa preden kdo vpraša - ne, s tem testom se ne da izmeriti, ali je bil DPF filter odstranjen, ker je ločljivost testa nekaj razredov premajhna.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Citat:

ne, s tem testom se ne da izmeriti, ali je bil DPF filter odstranjen, ker je ločljivost testa nekaj razredov premajhna.

Se da s tem testom izmeriti, če je bil odstranjen DPF filter in katalizator?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je faktor dimnosti. Meritev poteka takole (če poenostavimo): sonda ima na eni strani lučko, na drugi strani svetlobni senzor. Sondo se porine v izpušno cev in izvede meritev - meri se količino svetlobe, ki prispe do senzorja. Več svetlobe kot prispe (= malo trdih delcev, ki povzročajo sipanje svetlobe), večji je faktor K. Večji faktor K = manjša dimnost.

Sem vedel, koga moram vprašat.
cool-1.gif


Sem, priznam, bolj kot preletel študijo o tem K factorju, v kateri je imel tudi link na italijansk spletno stran kjer je ogromno podatkov o faktorju dimljenja različnih znamk, od alfe do volvota. Nikjer pa nisem zasledil zadovoljive razlage te študije.
 
22. jul 2007
13.583
1.766
113
124
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je faktor dimnosti. Meritev poteka takole (če poenostavimo): sonda ima na eni strani lučko, na drugi strani svetlobni senzor. Sondo se porine v izpušno cev in izvede meritev - meri se količino svetlobe, ki prispe do senzorja. Več svetlobe kot prispe (= malo trdih delcev, ki povzročajo sipanje svetlobe), večji je faktor K. Večji faktor K = manjša dimnost.

Sem vedel, koga moram vprašat.
cool-1.gif


Sem, priznam, bolj kot preletel študijo o tem K factorju, v kateri je imel tudi link na italijansk spletno stran kjer je ogromno podatkov o faktorju dimljenja različnih znamk, od alfe do volvota. Nikjer pa nisem zasledil zadovoljive razlage te študije.
maš kje kakšen link?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
To je faktor dimnosti. Meritev poteka takole (če poenostavimo): sonda ima na eni strani lučko, na drugi strani svetlobni senzor. Sondo se porine v izpušno cev in izvede meritev - meri se količino svetlobe, ki prispe do senzorja. Več svetlobe kot prispe (= malo trdih delcev, ki povzročajo sipanje svetlobe), večji je faktor K. Večji faktor K = manjša dimnost.

Si prepričan, da večji kot je faktor manjša je dimnost? Ali ni ravno obratno
sprasujem se.gif