Jaz sem imel lani podoben primer, prav tako z hotelom iz Italije.
Zaradi bolezni v družini sem moral odpovedati potovanje dan pred prihodom. Sem poklical direktno v hotel in povedal situacijo. Receptorka mi je povedala, da po pogojih odpovedi ipd. ipd. ipd. moram plačati 100% znesek potovanja. Sam sem se s tem strinjal, JBG, pogoji so mi bili jasni pred rezervacijo. Sem jim rekel, naj mi bremenijo kartico s katero sem naredil rezervacijo oz naj mi pošljejo račun na mail.
V roku kake urice me pokliče receptorka nazaj in mi pove, da so mi skenslali rezervacijo brez stroškov in bilokakšnega plačila. V roku par minut dobim še mail z njihove strani o brezplačni odpovedi. Uglavnem pozitivno presenečen.
Aja, bil je hotel Rex v Livornu, rezerviran za 5 noči direktno preko njihove spletne strani z zajtrkom nekje konec novembra lansko leto.
Zaradi bolezni v družini sem moral odpovedati potovanje dan pred prihodom. Sem poklical direktno v hotel in povedal situacijo. Receptorka mi je povedala, da po pogojih odpovedi ipd. ipd. ipd. moram plačati 100% znesek potovanja. Sam sem se s tem strinjal, JBG, pogoji so mi bili jasni pred rezervacijo. Sem jim rekel, naj mi bremenijo kartico s katero sem naredil rezervacijo oz naj mi pošljejo račun na mail.
V roku kake urice me pokliče receptorka nazaj in mi pove, da so mi skenslali rezervacijo brez stroškov in bilokakšnega plačila. V roku par minut dobim še mail z njihove strani o brezplačni odpovedi. Uglavnem pozitivno presenečen.
Aja, bil je hotel Rex v Livornu, rezerviran za 5 noči direktno preko njihove spletne strani z zajtrkom nekje konec novembra lansko leto.