Vpoklici za bmw

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.443
987
113
Blazno je zanimivo, kakšen upad tehnične ekspertize se je zgodil BMWju... V 80ih so nehali šparati na razvoju (do takrat so bili prilično manjša firma in pogosto pri razvoju novega modela tudi kaj zreciklirali) in imeli za razvoj praktično neomejena sredstva (razvoj e32 je zamudil za leto in pol samo zato, da so vmes lahko šasijo razširili za 45 mm in razvili V12 motor, s ciljem prehiteti ves svet, čeprav je bil prototip ožje šasije že v proizvodnji in so z njim nato naredili tudi testiranja po javnih cestah - in so ga, Mercedes je bil ob prestavitvi nove e32 v takem šoku, da so prestavili naslednjo S klaso za več let)... Razvoj e39, kasneje, pa je bil še dražji...

Danes pa jih gorijo avti že celo desetletje... Je to res samo posledica špraranja? Hitenja pri razvoju vseh 37ih modelov, včasih jih je bilo pa 10x manj? Obsedenega zmanjševanja mase z vsako generacijo zaradi CO2 gramov? Zlaganje komponent v motornem prostoru s CAD-om in 3D očali? :-D Zamenjave generacij tehničnega kadra, ki zna bolje tipkati kot šravfati (švasati?)? Še česa?
Ne verjamem, da bi kdaj Mercedes prestavil lansiranje S klasse zaradi BMW. V proizvodnji dobi (cca 7 let) jih prodajo 2x toliko, kot BMW7 in Audi A8 skupaj. In imajo najvecjo lolajlnost strank.
 

B81

22. jul 2007
38.140
11.274
113
V EU se proda toliko S klas? saj pa te ni toliko starih dedov tu..
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.837
1.601
113
Ne verjamem, da bi kdaj Mercedes prestavil lansiranje S klasse zaradi BMW. V proizvodnji dobi (cca 7 let) jih prodajo 2x toliko, kot BMW7 in Audi A8 skupaj. In imajo najvecjo lolajlnost strank.
Brez zamere, o e32, ki je ven prišla leta 1986, ko te morda še ni bilo niti na svetu, vem več, kot o vseh drugih avtih skupaj.

Na tiste stare kante sem pač čustveno navezan, po vicu o starem atu, Titu in kralju Aleksandru in razlogu, zakaj je bilo pod kraljem bolje, čeprav imamo danes super Titoizem: "tad sam bio mlad" :-D.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.547
5.675
113
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.893
1.668
113
Evo, docakal prvi vpoklic na Bmw. Zamenjati hočejo par imbus šraufov, s katerimi so v dno prtljaznika privite šine za predelno mrežo. Sploh nisem vedel da jih imam, ker imam korito čez. Seveda se vpoklica NE bom udeležil.
No pa sem ga fasal. Ob servisu naredili se to. Mislim da so glave sraufov zdaj drugacne, pogledam ob priliki. Ne vem sicer zakaj je Švabo rabil vec kot pol leta da je izdelal sraufe, ki se ne lomijo.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Fadil

pimpL
20. jan 2010
9.185
7.968
113
Screenshot_2024-11-27-18-34-41-86_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg.9f5e8c70879bb0f1c49d8ad60cf541d8.jpg
 

Tajc

Zelenc'
21. feb 2025
2
0
1
Worst case je, da bmw zagori. Se je zgodilo nekaj mesecev nazaj na dolenjski avtocesti od kolega ženini sodelavki.. Iste fore, vpoklici gor, vpoklici dol, drkarija z prizadetimi servisi, nakoncu je zgorel na avtocesti.. Sedaj se drkajo z zavarovalnico - postavljajo butasta vprašanja kot so ali je egr delal, je bil avto ogret na delovno temperaturo, itd. Pogreb majkemi. Kaj naredit? Porihtat na svojo roko..

Poglej priponko 67790 Poglej priponko 67789
Smem vprašati kako se je primer zaključil? Meni je namreč tri tedne nazaj zagorel avto med vožnjo na AC in zgorel v celoti. Od zavarovalnice do danes še nobenega odgovora, razen tega, da so prijeli moj škodni zahtevek.
 

Priponke

  • IMG_0076.jpeg
    IMG_0076.jpeg
    164,9 KB · Ogledi: 57
  • IMG_0087.jpeg
    IMG_0087.jpeg
    339,7 KB · Ogledi: 58

Tajc

Zelenc'
21. feb 2025
2
0
1
kateri model in motor?

pri potrjeni servisni bi lahko veljala kulanca?
BMW 320d, 2.0. Vsi servisi so bilo redno opravljeni, nikoli nisem prejele nobenega vpoklica. Ta teden v ponedeljek sem prvič prejela vpoklic od BMW Group za airbage. Po “vezah” sem izvedela, da naj bi zavarovalnica sumila na EGR ventil in zato predala zadevo BMW-ju. Tudi sama sem se obrnila na njih in so rekli, da teźko komentirajo zakaj je prišlo do požara in da se naj obrnem na zavarovalnico. Imela sem sklenjen polni kasko in sedaj si me samo “podajajo”.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.893
1.668
113
Zgori zaradi egr ali zaradi konektorja na vodni pumpi. Vpoklic je za oboje, egr ze leta, konektor pred kratkim. Uvozenih avtov vpoklic seveda ne doleti.
 

B81

22. jul 2007
38.140
11.274
113
kaj pa tista cev za gorivo, kjer ventil ne zapre in potem počasi šprica naokoli....to sem dal menjat prejšnji mesec, just in case. Egr in airbage so pa menjali dvakrat :bonk:

b blotreba prebrat pogoje kaska.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.610
7.129
113
BMW 320d, 2.0. Vsi servisi so bilo redno opravljeni, nikoli nisem prejele nobenega vpoklica. Ta teden v ponedeljek sem prvič prejela vpoklic od BMW Group za airbage. Po “vezah” sem izvedela, da naj bi zavarovalnica sumila na EGR ventil in zato predala zadevo BMW-ju. Tudi sama sem se obrnila na njih in so rekli, da teźko komentirajo zakaj je prišlo do požara in da se naj obrnem na zavarovalnico. Imela sem sklenjen polni kasko in sedaj si me samo “podajajo”.

Se opravičujem za morebiti neumna vprašanja, ampak me res zanima...
Koliko časa traja, da avto takole zagori. Začne počasi ali buškne na hitro. Zanima me predvsem iz vidika, koliko časa ima človek, da se spoka ven.

Zate pa upam, da tole moro zrihtaš zase čim bolj ugodno in čimhitreje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N