Vpoklici za bmw

corsol

Guru
11. mar 2010
2.969
954
113
Blazno je zanimivo, kakšen upad tehnične ekspertize se je zgodil BMWju... V 80ih so nehali šparati na razvoju (do takrat so bili prilično manjša firma in pogosto pri razvoju novega modela tudi kaj zreciklirali) in imeli za razvoj praktično neomejena sredstva (razvoj e32 je zamudil za leto in pol samo zato, da so vmes lahko šasijo razširili za 45 mm in razvili V12 motor, s ciljem prehiteti ves svet, čeprav je bil prototip ožje šasije že v proizvodnji in so z njim nato naredili tudi testiranja po javnih cestah - in so ga, Mercedes je bil ob prestavitvi nove e32 v takem šoku, da so prestavili naslednjo S klaso za več let)... Razvoj e39, kasneje, pa je bil še dražji...

Danes pa jih gorijo avti že celo desetletje... Je to res samo posledica špraranja? Hitenja pri razvoju vseh 37ih modelov, včasih jih je bilo pa 10x manj? Obsedenega zmanjševanja mase z vsako generacijo zaradi CO2 gramov? Zlaganje komponent v motornem prostoru s CAD-om in 3D očali? :-D Zamenjave generacij tehničnega kadra, ki zna bolje tipkati kot šravfati (švasati?)? Še česa?
Vsakega po malo + felerji dobaviteljev ki jih stiskajo s ceno, roki,....
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.643
1.476
113
Peesda, po drugi strani pa so približno hkrati, konec 80ih, japonci iz nič (vprašanje, če to drži, menda delajo butične luksuzne avte za jap. kraljevo družino že od nekdaj?) naredili Lexus, kar bi moral biti videti še večji razvojni preboj kot BMWjev... No, ampak, japanci zaenkrat še ne gorijo. Niti crkujejo ne... So se pa znali bremzati, nimajo 47 različnih modelov, ker jim je jasno, da nimajo niti kapitala za njihov razvoj...

Smo se v Evropi tako dobro zamerikanizirali, da je donos na kapital postal najbolj važen, in je vpliv četrtletnega poročila postal tako pomemben, da ne znamo več gledati 5,10 let vnaprej? Japanci to še znajo...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.643
1.476
113
Pomeni pelješ 150 kmh na AC, se ti začne kadit spredaj, imaš sploh čas, da ustaviš?
Imaš, toliko da sebe rešiš in potnike... in če ti je vseeno, da nimaš IDE na glavi še kaj iz kufra... Morda je bolje pred tem klicati 112.

Gašenje takega vozila z gasilnikom pa je, verjetno, neuspešno. Jaz sam, ker nisem niti prostovoljni, in nimam znanja, niti havbe nebi odpiral, ampak samo gasil čez ledvičke...

Kaj bo z avtom je najbolj odvisno od tega, kako hitro pridejo gasilci...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.643
1.476
113
Mislim da je vpoklic AB na bimerju zaradi japonskih ABjev....
Res je. To gre verjetno v poglavje "stiskanja dobaviteljev z roki in s ceno na 5. decimalki (s to cifro mi je potarnal SLO dobavitelj delov)...

Japonci kot industrijski narod niso vedno perle (poglejmo jedrsko varnost, pa kako zanič pišejo softver), v primeru ABjev pa niti ni problem zanesljivost ampak napaka v dizajnu, ki je varnostno slab. Tukaj bi svoj del morali opraviti tudi naročniki - v bistvu vidimo, da se skoraj ves razvoj zaključenih komponent prevali na zunanjega proizvajalca, naročnik se pa s temi nato več ne ukvarja...
 

B81

22. jul 2007
36.695
10.324
113
Dobis pa nov airbag z vidno zarezo...se pritozis, hoces drugega, peljes avto nazaj in te klicejo, da so vsi isti, da lahko prides sam pogledat :bonk:
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.969
954
113
Res je. To gre verjetno v poglavje "stiskanja dobaviteljev z roki in s ceno na 5. decimalki (s to cifro mi je potarnal SLO dobavitelj delov)...

Japonci kot industrijski narod niso vedno perle (poglejmo jedrsko varnost, pa kako zanič pišejo softver), v primeru ABjev pa niti ni problem zanesljivost ampak napaka v dizajnu, ki je varnostno slab. Tukaj bi svoj del morali opraviti tudi naročniki - v bistvu vidimo, da se skoraj ves razvoj zaključenih komponent prevali na zunanjega proizvajalca, naročnik se pa s temi nato več ne ukvarja...
Se ne ukvarja razen ko je odpoklic kot je ta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony