@lanos, ne vem, če smo se popolnoma prav razumeli. Torej trije vijaki, ne vem oznake, ker ima lahko od motorja do motorja drugače. Ampak ti trije so:
1.) Štandgas
2.) Mešanica Štandgasa, recimo L
3.) Mešanica v obratih, recimo mu H
Da mora biti ogreto, očiščeni filtri in v redu svečka, ni več potrebno govoriti...
Sedaj pa:
1.) nastaviš štandgas z vijakom 1 ----> Začneš bogatiti mešanico z vijakom L (2), obrati naraščajo -----> nadaljuješ, dokler obrati rahlo ne padejo -----> Četrt obrata nazaj.
2.) Ker so se v prvem koraku obrati verjetno nekoliko povečali zaradi dobro nastavljenega razmerja, ponovno nastaviš (znižaš) štandgas z vijakom 1 ----> Začneš bogatiti mešanico z vijakom L (2), obrati naraščajo -----> nadaljuješ, dokler obrati rahlo ne padejo -----> Četrt obrata nazaj.
Štandgas imaš sedaj optimalno nastavljen.
------------------------------------------------------------
Naslednji korak pa je nastavljanje mešanice pri maksimalnem številu obratov. Z vijakom H (3) Začneš z revno mešanico, katero bogatiš, obrati naraščajo ------------> nadaljuješ, obrati začnejo padati ----------> nadaljuješ, dokler ne zaslišiš pokašljevanja (fourstroking), nadaljuješ še malenkost zaradi faktorja rezerve -------------> FERTIK.
----------------------------------------------------------------
Prava servisna delavnica bi to razmerje pri polnih obratih sicer morala nastaviti natančneje, saj ima števec obratov. Več ali manj vsaj vse žage pa imajo določeno maksimalno število vrtljajev, ampak na strani bogate mešanice.
Torej, iz močno prebogate mešanice pri polnem gasu zmanjšuješ koncentracijo, dokler motor ne doseže tovarniško predpisanih obratov. To pa je najnatančneje.
LP