Vožnja motorja... kako začeti?

I

Izbrisan uporabnik #488

Na 300km da se ne ustaviš in naliješ?
smile-1.gif

Če ne greš po avtostradi, narediš kakšnih 60-70km/h, zdaj pa računaj...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
beograd..je pac ac..

na obalo..sem hodil po stari cesti..
v split..po stari cesti..se nibilo ac..prvic sem se ustavil v kninu..in tankal..ce ne se ne bi.
v benetke..v enmu susu dol in nazaj isto..tankal..v benetkah
graz, celovc..vse v enmu susu

jaz k vozim, vozim.
z avtom lj solun z enim tankanjem v makedoniji. pac premali tank.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Citat:

Zakaj pa ne naked 1000, itak ima kakšno elektronsko omejitev, če pade dež ali ti je premočno (moderni nakedi).
Kar se mene tiče točno tako, ampak ko se pogovarjam z ostalimi, samo zavijajo z očmi. Ker te zverine imajo blizu 150 konj, ampak kot gledam novejše modele (Z, CB), so to na novo razviti agregati, ne več sposojeni iz cestnih dirkačev. In krivulja navora vrh doseže krepko pod 10k, moči malenkost kasneje. Kar se mi v teoriji zdi za začetniško lagano vožnjo precej bolje od manjših (hornetka) ali starejših (stara cb 1000) modelov, kjer so te cifre precej višje.

Citat:

15l-18l tank je dovolj, 200-300km je nekako doseg, saj ne pijejo ne vem koliko če ne privijaš.
Druga cifra da, za prvo pa bom še vedno malo zavijal z očmi
rolleyes-1.gif

Čeprav 3l razlike verjetno res ne igra velike vloge...

Citat:

Hrbtnik je zadeva mimo. Mogoče kakšen manjši za drobnarije, da bi imel prtljago pa je čisto mimo, zadeva te ovira. Poglej malo po cesti pa boš redko videl koga z nahrbtnikom, razen če gre za kakšne mestne zadeve. Tako pač je.
Mišljen je seveda mini nahrbtnik, kot ga imam sedaj, ko kaj dosti več denarnice, telefona, zvitega goretexa in flaške vanj pač ne spravim. Recimo 3kg max, če moraš na morje cafe racerja špilat, goretex in flaško pa zamenjajo kopalke in brisača
smile-1.gif


Še to: ne poznam nikogar, ki bi nosil želvo. Meni pa se zdi to precej simpatičen del opreme. Varnost, dober občutek, verjetno pomaga tudi za kratke vožnje brez jakne/obleke, da te manj prepiha?
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Se mi zdi, da glede same voznje se nimas cesa bat. Najprej ful razmisjas v kateri prestavi imas, ce nimas prikazovalnika tega, kako se prestavlja gor pa dol, pa istocasno zaviranje s predno in zadnjo je izziv. Sam sem pred tednom naredil izpit, prej samo skuter vozil pred 10 leti. Najprej sicer probal enovaljnega KTM, ki trese k strela napram v avtosoli vozecemu Kawasakiju ER6-N. Strah je bil ogromen, predvsem k se peljes brez izkusenj in izpita, v avtosoli se mi zdi pa da premagas to, ko gres cez poligon...naprej pa samo se kilometri pa je...
 
Nazadnje urejeno:

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Mene je tudi prejelo, da bi si nabavil motor - no bolj maxi skuterja!

Me pa zanima kej bi bila najceneša opcija za naredit izpit - ali ima kdo kakšen kontakt!
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
nekako sem dobil "idejo" da bi pa polek avta imel motor, malo za užitek.
Lep hobi, ampak pripravi se, da te bodo imeli za norca, pa čeprav boš vozil po predpisih.
Motoriram že kar nekaj let, vendar do sedaj še nisem računal, koliko me stane sezona. Nakupa motorja nisem štel, drugače pa so večji stroški naslednji:
- registracija: 200 EUR
- gume: komplet Dunlop Roadsmart 190/50 R17 in 120/70 R17, upam da bodo zdržale kaj več kot eno sezono, prejšnje Qualifier sem imel za približno 4 000 km, kolikor traja moja sezona
- menjava olja in oljnega filtra: lani me je stalo 40 EUR
- zavornih ploščic ali verige na sedanjem motorju še nisem menjal, na Kawasakijevi dvanajstki so bile ploščice za prednje zavore cca. 100 EUR

Goriva, kavic, vod, sokov, hrane,... nisem nikoli štel. Gorivo pri mojih 4000 kilometrih letno in porabi 6 litrov/100 km pri današnji ceni goriva (100 oktanski OMV) stane 320 EUR, kar se mi ne zdi astronomski strošek. Preden sem imel družino, sem prevozil cca. 10 000 km, in bi tako za gorivo zapravil 800 EUR. To je malo več kot eno pivo na dan.

@Odisej: če še nisi probal motorja, lahko prideš probat 955 kubičnega nakeda. Ni nek bavbav, je čisto kulturen motorčič, ki se ga da na glede na besede "znalcev" peljati lepo po omejitvah.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.084
4.080
113
Kaj pa, če si za začetek kupiš Piaggio MP3 model, za katerega ne potrebuješ A kategorije?

Voziti lahko začneš takoj, le fino opremo si kupiš in to je to. Tudi Maxi-Scooterji so fini in udobni motorji, pa sem prej imel R6.

Na avto.net-u najdeš tudi rabljene in celo hibrida:
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=4464724
 
Nazadnje urejeno:

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Ne vem kok je najcenejs, ampak mene je prisel izpit komplet kar mors narest 752 evrov + 19 za novo voznisko....
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
No, torej če izključimo tekoče stroške (gorivo, kavice...) rabim samo motor in opremo, pa letno plačat registracijo+zavarovanje, servis (olje+filter). Ostalo pač kolikor se voziš, to pa sproti vidiš (saj si menda ne date januarja 1000€ na kraj in "to je za to sezono" ampak pač kakor pride). Se pač ne bom tolko vozil z avtom, sej zdej tudi ne štejem bencina nikamor, pa pokurim cca. dva tanka na mesec
grin1.gif


@Greztky: če si upaš človeka prvič pustit na tako mašino...se z veseljem oglasim enkrat na pivu
smile-1.gif


@ThaShizznitt: za tak denar...kje, v ljubljani?

Lp
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Tudi jaz sn pred kakim mescom nardil izpit......stroški pa so bli naslednji:

- zdravniški 20 €
- prijava na občinske 30€
- ura vožnje 34€ "rabiš" jih po novem 22 (plačat mislim) pa, če jih odvoziš al pa ne .....
- prijava na praktični del izpita 15 €
- plačilo za uprabo poligona 30 €
- nova vozniška slabe 20€
- nove slike (če jih nimaš seveda) ... se ne spomnim cene....
- pa raznorazne pijačke tam na poligonu z vsemi, ki jih poznaš.......

Tak, da me je na koncu zneslo menda vse skup okol 900 €
smile-1.gif