zanima me, kako bodo to vse UA vzdrževali. Sodobna tehnika zahteva pogostejše vzdrževanje, ki je tudi bolj kompleksno, in rabiš visoko izobražen kader, ne kot pri T-72 nekoga s francozem in šraufcigrom.
Na eno sodobno letalo samo za osnovno vzdrževanje pred/po poletu in predpriravo, potrebnih cca. 10 ljudi. Kje pa so večji posegi po XY urah.
Če ne veste, večina havbic, ki jih imajo od zahoda UA, je potrebno menjati cev in jo poslati na remont po cca. 2500 izstrelkih. Že zato je bolje, da imaš čimmanj različnih tipov oborožitve, ker drigače bo vzdrževanje zelo težko, saj vsak tip zaheva svoje specifično znanje.
Sedaj pa vidimo, ena država pošlje 5 havbic enega tipa, druga država 10 drugega tipa,.... vprašanje, koliko jih je sedaj operativno sposobnih, tudi HIMARsi so malo utihnili, očitno rabijo servis. Ker od začetka so UA s HIMARSi tolklki na polno in tudi želi uspehe, sedaj pa je to malo utihnilo oz. so potrebni večji remonti s specialističnim znanjem.
Imam občutek, da vedno vsi pozabljajo na logistiko, ker ti v prvi bojni liniji nič ne pomaga najboljša oprema, če ni prave podpore "od zadaj". To se trenutno pri Rusih, čeprav imao večjo premoč v tehniki, še kako pozna, ker jim šepa logistika, dobro, pa tudi nivoji poveljevanje ter strategije.