Vlečna kljuka vw golf

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Verjamem. Samo kakšen crknjen ECU/UCH se ne obeša na velik zvon kot kolateralna škoda. Posebej kakšna roba, ki ni odobrena s strani proizvajalca.

Sem že popravljal kar nekaj BSI/UCH/... enot, ki so bile poškodovane zaradi napeljave za vlečno napravo. Nikoli, poudarjam nikoli ni bil vzrok v aftermarket elektroniki za vlečno napravo, ampak zaradi odsotnosti tovrstne elektronike oziroma zaradi napačne vezave. Pa nimajo nobenih odobritev s strani proizvajalca, ker ta za delovanje ni pomembna. Sej zadeva je zelo simple z elektrotehniškega vidika - izhodi enot prenesejo določene obremenitve, ki jih ne smemo preseči, kar je precej enostavno izvedljivo. Finte so v delovanju brez javljanja pregorelih žarnic, pravilnega odklopa parkirnih senzorjev ... itd. Nikakor pa ni problem nevarnost poškodb ECUjev. Mimogrede, ravno za Renault je že leta nazaj tovrstne module za aftermarket vgradnjo izdelovalo slovensko podjetje in ti moduli so še danes na tržišču, posodobljeni da ustrezajo najnovejšim vozilom seveda.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
Jaz bi tudi raje verjel prodajalcu. Prodajalci so znani po tem, da nikoli ne lažejo ali zavajajo pri prodaji.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Jaz pa najraje verjamem tistemu ki 100% stoji za zadevo in je brez najmanjše kregarije takoj zadevo pripravljen urediti brez izgovarjanja. Generiki ponavadi to niso ali zelo redko.
Pač bo še preteklo precej vode da bo proizvajalec vozila ob garancijskem zahtevku rekel da bo priznal posledično napako ob vgradnji nehomologiranega dela.
vsak se sam odloči kaj mu je ljubše.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Kar sem napisal je dejstvo, ne moje razmišljanje. Se pa strinjam, da je stvar tvoje izbire komu boš verjel. :)

Razlika v ceni niti ni bila tako velika. Če ti to reče človek, ki pozna Citroen v najmanjše detalje, mu pač verjameš, konec koncev vedno stoji za zadevo, je eden redkih. Je že imel verjetno težave s kako aftermarket škatlo. Verjamem pa, da zadeve po večini delujejo BP.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Jaz pa najraje verjamem tistemu ki 100% stoji za zadevo in je brez najmanjše kregarije takoj zadevo pripravljen urediti brez izgovarjanja. Generiki ponavadi to niso ali zelo redko.
Pač bo še preteklo precej vode da bo proizvajalec vozila ob garancijskem zahtevku rekel da bo priznal posledično napako ob vgradnji nehomologiranega dela.
vsak se sam odloči kaj mu je ljubše.

To nima veze s proizvajalcem elektronike, ampak z monterjem. Očitno zadeve ne razumeš, ker ne gre za nikakršne nehomologirane dele. Univerzalne elektronike se na EU tržišču prodajajo z vsemi potrebnimi E homologacijskimi oznakami, ki jih je običajno potrebno vnesti tudi v poročilo o spremembi vozila, ki je potem podlaga za izdajo homologacijskega dovoljenja. Seveda govorim o nekih brand zadevah, ne črnih škatlicah z Aliexpressa za 5 eur. V 15+ letih izkušenj nisem imel enega samega primera skurjenega ECUja zaradi generične elektronike, ravno tako ne pomnim da bi se to zgodilo komu od mojih kolegov iz stroke. Skratka, nabijanje da bo "generična" elektronika skurila ECU je zgolj to - nabijanje. Pa zelo verjamem, da je človek, ki je to izrekel, to naredil iz poslovnih in ne strokovnih razlogov (torej: ni neumen, ampak je trgovec).

Hkrati pa na tem mestu poudarjam, da so generične elektronike pač generične in ne omogočajo določenih zadev, ki jih originalne omogočajo. Lahko je tudi integracija slabša, montaža daljša ... itd. Imajo svoje slabosti, vsekakor pa niso nevarne za vozilo. Proizvajalci v EU si ne morejo privoščit takih neumnosti, sploh pa ne gre za neko high-tech zadevo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Romzi