Homologacija po pošti. Po moje iz LPP.
Aha - se pravi, da ti jo je "vzel" in bo on "uredil". Fajn, da ne rabiš sam skakati okoli.
Homologacija po pošti. Po moje iz LPP.
Bartoljeva kljuka je čisto OK, sploh za mojo gajbo. Sam jebemoboga, počas bo mogu nekaj naredit, da ne bo tko nemarno rjavelo vse.
PS: Vi si kar mečite pesek v oči, da je karkoli ojačanega, če naročiš original vlečno napravo. Bulšit.
Aha - se pravi, da ti jo je "vzel" in bo on "uredil". Fajn, da ne rabiš sam skakati okoli.
Tako so delali vsi s katerim sem sam imel izkušnje.
Glede original/nachbau. Zadeve se spreminjajo, včasih je bilo res bolj ali manj isti qrc, če te izgled ni motil, zdaj pa je pri originalni še kup stvari brez katerih nekateri ne morejo. Recimo avtomatski izklop zadnjih senzorjev, opozorilo če kakšna luč na prikolici ne sveti, v novih avtih so kljuke večinoma že električne (vsaj od golfa navzgor) in je manj umazanih rok, pa hitreje je kljuka not in ven.
Ja...in kaj bi rad? Avto bo po 9 letih uporabe vreden jurja pa pol s katetokoli kljuko. Eni nismo zacopani v pleh.Am, to da je vse rjavo praktično po enem tednu, vključno da gre zadeva kaj hitro naprej na avto je tebi ok?
Tako je. Pa vsake 3 mesece s šmirglpapirjem brusit luknjo da kljuka sede... kolikor denarja, toliko muske...Am, to da je vse rjavo praktično po enem tednu, vključno da gre zadeva kaj hitro naprej na avto je tebi ok?
Luknjo in pokrov namažeš z mastjo, pa nič ne rjavi.Tako je. Pa vsake 3 mesece s šmirglpapirjem brusit luknjo da kljuka sede... kolikor denarja, toliko muske...
Tole kar dobro drži, dodal bi recimo še opozorilo za mrtvi kot. Če ga neoriginal kljuka ne izključi, bo nastalo celo sr... ob vožnji.Zadeve se spreminjajo, včasih je bilo res bolj ali manj isti qrc, če te izgled ni motil, zdaj pa je pri originalni še kup stvari brez katerih nekateri ne morejo. Recimo avtomatski izklop zadnjih senzorjev, opozorilo če kakšna luč na prikolici ne sveti, v novih avtih so kljuke večinoma že električne (vsaj od golfa navzgor) in je manj umazanih rok, pa hitreje je kljuka not in ven.
Jest imam recimo neoriginal kljuko, pa original elektroniko, pa je to pokrito pol. Je pa moja gajba že mal v letih, tko da za mrtvi kot še ni slišala.Tole kar dobro drži, dodal bi recimo še opozorilo za mrtvi kot. Če ga neoriginal kljuka ne izključi, bo nastalo celo sr... ob vožnji.
Sicer se mora pa vsak sam odločit, koliko mu je udobje v tej obliki vredno :
Tole kar dobro drži, dodal bi recimo še opozorilo za mrtvi kot. Če ga neoriginal kljuka ne izključi, bo nastalo celo sr... ob vožnji.
Sicer se mora pa vsak sam odločit, koliko mu je udobje v tej obliki vredno :
Pri meni isto, kljuka je MB, elektronika pa original. Ki jo je bilo treba btw še dodatno spimpat ker 13 polni priklop ni bil po standardu ISO ampak po nekem Citro standardu in mi hladilnik v kamp prikoli ni delal. Tko da kar drži da obljubijo ti zlato, dobiš pa lanac z bolšjaka.Jest imam recimo neoriginal kljuko, pa original elektroniko, pa je to pokrito pol. Je pa moja gajba že mal v letih, tko da za mrtvi kot še ni slišala.
Malo masti na zglob, pa bo rešeno.
Pa upam, da nimaš gor tovarniškega plastičnega pokrova. Le ta nima luknje in ker je kljuka obrnjena na glavo, se noter nabira voda, kar je sploh pozimi (sol) zelo lep recept za rjo. Če že moraš imeti gor pokrov, ga naluknjaj čisto zgoraj, da voda odteka.
Meni je Jerovšek montiral zadevo in 13 polna vtičnica dela kot mora. Je pa rekel, da ne upa dat druge elektronike kot original, ker rado skuri računalnik. Če kdo ve, pol je to Jerovšek.Pri meni isto, kljuka je MB, elektronika pa original. Ki jo je bilo treba btw še dodatno spimpat ker 13 polni priklop ni bil po standardu ISO ampak po nekem Citro standardu in mi hladilnik v kamp prikoli ni delal. Tko da kar drži da obljubijo ti zlato, dobiš pa lanac z bolšjaka.
Je pa rekel, da ne upa dat druge elektronike kot original, ker rado skuri računalnik. Če kdo ve, pol je to Jerovšek.