Vlak vs. tovornjak

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Še 1x: ljudje bodo vedno delali napake. Vedno. Normalni, kulturni, umirjeni ljudje. In škoda je, da zaradi napake umrejo. Zato so zapornice nujne.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Tocno, ce pa niso sposobni zavarovat vseh prehodov pa naj nehajo vozit in nehat delaz izgubo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Denar bi se lahko bolj učinkovito porabil. Na drugih "področjih" umre veliko več ljudi, naj rajši tam prvo uredijo razmere, potem pa železnica.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
samo res, kakšne prioritete pa bi moraler biti? Avtoceste imamo bolj ali manj zgrajene, večina mrtvih na cestah pa je zaradi voznikov samih. A jim damo denar, da ne bodo toliko divjali pa pili?
stupid-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Aja..a ko so pa vozniki sami krivi za smrt na SŽ, pa se jim naj pomaga? Tisti na cestah pa so si itak sami krivi, pa ne bo bolje?
wink-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Na tirih jih letno umre (približno) 10-20. Če je zate to malo in se zaradi tega ne splača investirati v varnost, prav.

Še vedno pa ne zastopim, od kje ti miselnost, da si podeželani ne zaslužijo zapornic, ampak samo meščani. Nekaj takega, kot bi rekel, naj bo asfalt samo v mestu, na podeželju ga pa ne rabijo, saj ni veliko prometa. Pa še boljša primerjava: zakaj sploh nadvozi na avtocestah sredi polj za tistih par traktorjev ... naj bodo nivojska križanja. So drugje bolj pomembne zadeve, a ne?
stupid-1.gif
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Tukaj pozabljamo tudi na dejstvo, da gre tudi za varnost potnikov v železniškem prometu. Nekaj zadnjih trčenj z tovornjaki je bilo večinoma na stranskih progah, kjer so vlaki večinoma skoraj prazni. Ne upam si predstavljati posledic trčenja tovornjaka, ki prevaža gorivo v cisterni in nabito polnega potniškega vlaka ob jutranji konici.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Saj pa je tako. Nekje na vaseh sploh nimajo asfalta, ali pa je slabša kvaliteta kot tam v mestu. Tudi ceste so ožje, ponekod ni niti takšne širine, da bi se lahko vlekle črte na sredini.

10 se mi ne zdi dosti, ali pač? Glede na to da jih na cestah letno umre nad 200?
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
10 se mi ne zdi dosti, ali pač? Glede na to da jih na cestah letno umre nad 200?

5% se mi zdi kar ogromno, glede na to kaksen tip nesrece je to. Pustimo koliko je se lomov zapornic (kar pomeni da tudi ni manjkalo veliko do nesrece).

Moje mnenje je, da bi idealno bilo imeti na glavnih progah cimvec izvennivojskih prehodov (vecja pretocnost, visja hitrost), na ostalih pa fizicno varovanje. In seveda cimvec fizicno nezavarovanih prehodov ukinit, ker so IMO velikokrat nepotrebni..
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Citat:
Za infrastrukturo mora skrbeti država, ne SŽ.

Pri nas ta razmerja še zdaleč niso urejena. Za investicije v JŽI naj bi načeloma skrbelo ministrstvo za promet preko Direkcije RS za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo. Žal so tam razen redkih svetlih izjem, kadrovsko popolnoma na psu. Večina projektov stoji na mrtvi točki, roki za izvedbo in s tem za sofinanciranje sredstev iz EU pa veselo tečejo. Tu in tam jim za cifre, ki se gibljejo v milonih EUR rata postaviti kako protihrupno ograjo, npr pri mariborski bolnici.
SŽ kot upravljavec skrbijo le za redno in investicijsko vzdrževanje infrastrukture.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Anzee pravi:
Moje mnenje je, da bi idealno bilo imeti na glavnih progah cimvec izvennivojskih prehodov (vecja pretocnost, visja hitrost), na ostalih pa fizicno varovanje. In seveda cimvec fizicno nezavarovanih prehodov ukinit, ker so IMO velikokrat nepotrebni..

To je tudi plan. Veliko prehodov se ukinja že zdaj, še precej se jih bo. Ostale pa porampajo, oz vsebolj gradijo izvennivojske prehode, saj so v posameznih primerih celo cenejši.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
ja bi rekel, za 200 kE se mora pa že nekaj nadvoza-podvoza naredit.... pa še zatajit ne morejo kot zapornice....razen če jih poplava zalije
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Za 200 ravno ne, s kake pol milijona bi se pa že dalo kako malenkost narediti.

Žal pa rampe običajno ne koštajo samo 200 jurjev.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Sama rampa(i) t vso elektroniko ne košta 200 jurjev. Koštajo plače najmanj 50ih prisotnih pri tako "velikem" projektu od začetka do same izvedbe, pri katerem jih od 10 ih delata samo dva.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Za svojo smrt, če je spregledal vlak, je kriv voznik osebno in nobeden drug. Taka natolcevanja o nevem kakšni statistiki o 1:500 so nerelavantna. Tisti "eden" , ki spregleda in gre v smrt, je po tvoji teoriji(statistiki) z drugimi besedami srečal usodo. Torej?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Torej ... Očitno je, da ne razumeš stvari, ki bi jih moral vsak, ki se označuje za (mentalno) odraslega.
Kdo je kriv, je vseeno, pomembno je, da ljudje ne umirajo. Kiks ne sme pomeniti smrti, kajti kiksamo vsi. V povprečju je tudi vsaka tvoja 500-ta odločitev, ko si za volanom, napačna. Infrastruktura mora biti taka, da število smrti, ki rezultirajo iz nesreč, ki so rezultat teh kiksov, zreducirajo na minimum (enako velja tudi za avtomobilsko tehniko). Sem pa sodijo varni avti in varne ceste - z ograjamo, zapornicami, vzdrževanim cestiščem in vsem ostalim vred.
In upam, da si opazil, da pišem o normalnih voznikih, ne bedakih ...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Sama rampa(i) t vso elektroniko ne košta 200 jurjev. Koštajo plače najmanj 50ih prisotnih pri tako "velikem" projektu od začetka do same izvedbe, pri katerem jih od 10 ih delata samo dva.
Nja, to ti misliš.
smirk-1.gif


Pač teh sistemov ne dela Saturnus ali pa Elektro Slatinšek d.o.o., zato niso ravno poceni. Pogosto sledi še gradbena obnova prehoda, da ustreza novejšim predpisom (kar je mimogrede lahko tudi 100.000 evrov ali pa še krepko več)
Roba je iz tujine od samih velikih firm (no ja, saj jih ni tako veliko). Temu ustrezna eksluziva seveda krepko stane, sploh ker kaj dosti niti ne moreš izbirati. Poleg tega ti sistemi na naših "modernih" progah Franca Jožefa dostikrat potegnejo za sabo en kup dodatnega sranja, ki seveda tudi stane.

Nazadnje pa še to: kdorkoli dela v tem poslu, dela za zaslužek. Tako kot v vsakem drugem poslu. Zastonj ne bo nihče delal, niti ti ne.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ne politizitraj stvari, ki so popolnioma razumljive( kot bi K.K. poslušal, sama blebetanja o "pravni državi"). Ne živimo v popolnem svetu in še dolgo ne bomo. Kdo pa?
lp