Vlak vs. tovornjak

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Kolikor so te SŽ že enega denarja v vseh teh letih sfrčkale v prazno, bi imeli lahko vse proge z zlato ograjo ograjene!
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
A se v gosti megli tudi zvoka ne sliši?
O mati božja.
bonk.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Ravnokar dobili položnico za prostovoljne prispevke Cerkvi. Ti jih pošljem?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Včasih se tudi v jasnem vremenu ne. Strojevodja mora pred vsakim prehodom potrobiti, a se to ne dogaja vedno.

Pravzaprav si ti sploh ne predstavljaš, kako zlahka se da spregledati in še posebej preslišati vlak.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Res je, ne znam si. Glede na to, da se tedensko vozim preko kakšen prehod, ki je brez zapornic. Mogoče pa imam zgolj srečo. In glede na to, da živim 300, 400m od železnice in slišim vsak vlak, ki se pelje mimo. In ne mislim trobe, ampak hrup, ki ga povzroča.

Je kje kakšna študija o tem, kako je sploh možno, da ljudje preslišijo vlak, da se lahko upravičeno govori o tem?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Elektrovlaki povzročajo izjemno malo hrupa.

Sicer pa ne poznam nobene študije, jaz ti govorim s prakse, ker sem zaradi narave dela občasno zelo veliko na železniških progah. In tam vidim, kaj narod počne, tako v mestu kot podeželju, razlike ni nobene. In ravno zato bi morali dati rampe na vse prehode (kar je tudi mišljeno o pravilniku o nivojskih prehodih). Da zavaruješ ljudi pred lastno neumnostjo.
Zaradi teh reči imamo tudi prometne policiste, travmatološke zdravnike, gasilce in podobne poklice, ker ljudje ne pazijo dovolj. A jih naj ukinemo?

@hanzi, jaz ti lahko pokažem nivojske prehode, kjer ne vidiš niti 30 metrov daleč. Tudi če gre vlak samo 40 km/h, kot gre na kočevski progi, ga ne boš videl niti pod razno, dokler ti nisi že na progi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Zanimivo, da potem toliko ljudi umrlo tu pri cirkovcah, ko je tako pregleden prehod, da bolj ne more biti.

Prvo so se problema lotili tako, da so na vsaki strani postavili ležeče policije, in so upali, da bodo na tak način ljudje vseeno peljali bolj počasi preko prehoda. A tudi to ni pomagalo. Me zanima kako bodo pomagale zapornice, čeprav upam, da ne bo spet kakšne nove smrtne žrtve.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Bolj imaš pregleden prehod, slabše je. Poleg tega pa je na taki ravnini težko določiti oddaljenost in hitrost vlaka, kar seveda zavaja voznike.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Če se vidi vlak, se počaka. Ne vem zakaj bi se kalkuliralo, saj vlakov ni toliko, da bi kdo bil v strahu, da če počaka na enega, bo moral čakati še na 10 ki vozijo zadaj.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zakaj potem ljudje vozijo v pozno rumeno in celo rdečo luč? A ne morejo počakati še eno fazo?
17758-icon_confused.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Zato, ker se drugim ne prižge zelena še vsaj nekaj časa po tem, ko se njim prižge rdeča.

Če bo nekdo rinil preko prehoda, ko vidi vlak, bo verjetno rinil preko njega, tudi če bodo tam zapornice. Razen če bi bile neke orenk zapornice, da človek ne bi mogel mimo.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Torej ni tako, kot pravi evrokrat, da so zapornice tam za ohranjenje svetega življenja? V bistvu so zato, ker država bolj profitira, če so, kot če jih ni?

Potem se pa nehajmo slepit, da smo socialna družba in nekaj delamo za dobrobit prebivalcev, ampak se nam gre le za denar.

Socialno državo povezuješ s prometno ureditvijo? Z vsakim postom presežeš samega sebe
hysterical-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Ne. Zgolj zaradi tega, kar je napisal evrokrat:

Citat:

tu pac skrbimo za ljudi, skrbimo, da fsi zivimo karseda varno in cenimo zivljenje vsakega posameznika
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Zato, ker se drugim ne prižge zelena še vsaj nekaj časa po tem, ko se njim prižge rdeča.
Ta "nekaj časa" je dejansko samo kako sekundo ali dve, včasih pa celo nič. In prav tako te vprašam, zakaj gredo v rdečo, če ne smejo?

Citat:
Če bo nekdo rinil preko prehoda, ko vidi vlak, bo verjetno rinil preko njega, tudi če bodo tam zapornice. Razen če bi bile neke orenk zapornice, da človek ne bi mogel mimo.
A ti to na pamet ali kako? Iz tvojega besedila se da sklepat, da vsak, ki ne počaka na prehodu, dokler ne gre vlak mimo, pa magari, če stoji na postaji zraven, navaden norec, ki bo obvozil zapornice, če niso ravno iz betona. Seveda izključno samo na podeželju, kjer so sami pijanci.
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
A potem tudi ti greš preko prehoda, četudi nisi prepričan, kje je vlak?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Jaz pogledam levo in desno. Če ga vidim pol kilometra stran, grem preko prehoda. Eni to delajo, ko je vlak 100 metrov stran. Po tvoje bi pa moral čakati magari tudi pet minut. Seveda samo na podeželju, kjer imajo čas. V mestu pa nimajo časa, zato morajo imeti zapornice.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Vprašanje se je nanašalo na tisto, ko si rekel, da nekateri prečkajo in sploh ne vedo kje vlak dejansko je, ker se včasih težko oceni.

Bi tudi ti tako naredil, ali bi počakal, da bi bil prepričan ke je?