Vlak vs. tovornjak

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Seveda grem čez. In kako naj se drugače prepričam, če ni pregledno? Če je megla, karkoli? A naj na podeželju čakajo, poiščejo drug primeren prehod z rampami 15 kilometrov stran?
stupid-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Vrtiva se v krogu.

Citat:

Bolj imaš pregleden prehod, slabše je. Poleg tega pa je na taki ravnini težko določiti oddaljenost in hitrost vlaka, kar seveda zavaja voznike.

Če si ti v podobni situaciji, pelješ prek, ali rajši počakaš malo, a boljše ocenis situacijo, oz počakaš, da gre vlak mimo?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
V megli ko je vidljivost nekaj 10 metrov in ko ti otroci vreščijo na zadnjih zicih ti pa poslušaš prometna poročila po radiju, boš teško slišal elektro vlak....

Najprej bi v LJ ukinil izven nivojska križanja (začnimo pri Dunajski pri Delu) in zapornice preselil na podeželje, pa da pottem slišimo mestne darjane....
Me prav zanima če pozna bivšo situacijo z vlakom v Kidričevem,kjer so sicer bile zapornice......
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Nisi sledil "pogovoru", iz njega se lahko razbere da nisem mesten darjan.

Drugače pa v kidričevem ni prehoda. Je samo v njivercah in strnišču. O katerem govoriš?
 

ThorZEN

Fizikalc
18. avg 2007
2.304
32
48
V Cirkovcah je en prehod popolnoma nepregleden, ker je na strani prehoda hiša in vlaka sploh ne vidiš. Mislim da je ta tisti "črni", drugače me pa naj en "lokalni joža" popravi.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Drugače pa v kidričevem ni prehoda. Je samo v njivercah in strnišču. O katerem govoriš?

A ostali so pa kje speljani? Kidričevo ima prehod, ki je velik del dneva zaprt. Naprej do Ormoža jih je pa nekaj deset, veliko brez kakršnihkoli ramp.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Niso speljani. V kidričevem gre ena cesta "preko" železnice, kjer pa je urejen podvoz. Dugega prehoda ni.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pardon, zajebal Kidričevo s Pragerskim (pa Hanzi najbrž tudi). Ja, samo Kidričevo res nima nivojskega prehoda, ima pa zato Pragersko toliko večji problem z njim, večinoma rešen z izgradnjo obvoznice.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Res je. Ampak potem ne vem kaj je hanzi mislil, kakšno situacijo? "poznam" pa nekoga, ki se je v pragerske ubil, pa čeprav so bile dvojne zapornice, ampak tega je že 10, 15 let.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
dejstvo da nekateri ne jemljejo prehoda za vlak resno kaže na smrtne žrtve... in večinoma so to lokalci.. ker tako kot je že nekdo napisal - hodečivseznalcikivedokdajpridevlak.... me zanima koliko od 11 umrlih v cirkovcih je bilo domačinov? Večina jih ne pogleda nikoli... in potem naredijo cel halo zaradi svojih napak (oz napak ki so jih zagrešili njihovi kolegi/družina...

Spominja me na Lipo in podobne pizdarije... dokler se nič ne zgodi je ok, potem pa moramo kar naenkrat najti nekoga ki bo kriv da smo izgubili najbližjega... pa čeprav se nam niti ne sanja kaj se je dogajalo.. oz poslušamo izpovedi na pol pijanih mladoletnikov ki so po nesreči sprevidli dejanje katero se jim je sprva zdelo zabavno...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Se posipam s pepelom,,, pragersko seveda,
Se opravičujem za moje slabo znanje zemljepisa... je predaleč od mene in premalokrat sem tam....

Me prav zanima kaj bi Ljubljančani rekli če bi morali tako dolgo stati v kolonah.
Sedaj so baje rešeni
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Niti ne čisto. Čeprav tranzit sedaj poteka severno od Pragerskega, se načrtuje nov podvoz pod progo južno od postaje. Saj veš, zaradi tistih treh vaških pijančkov ...
17758-icon_confused.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Pri pragerskem je malce drugačen problem. Prehod za progo je zelo blizu postaje, kar pomeni, da vedno, ko stoji vlak na progi, so zapornice dol. Zaradi tega so zapornice zelo dolgo časa spuščene in se naredijo veliki zastoji.

Malce naprej je tudi en prihod pri šikolah, pri katerem pa ni takšnih težav, le zakaj.
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Citat:
Pri pragerskem je malce drugačen problem. Prehod za progo je zelo blizu postaje, kar pomeni, da vedno, ko stoji vlak na progi, so zapornice dol. Zaradi tega so zapornice zelo dolgo časa spuščene in se naredijo veliki zastoji.

Malce naprej je tudi en prihod pri šikolah, pri katerem pa ni takšnih težav, le zakaj.
Prehod na Pragerskem je na postajnem območju, kar pomeni da so zapornice zaprte vedno kadar prometnik postavi vlaku vozno pot (po domače postavi signal na zeleno). Ker se na Pragerskem tudi vrši veliko premika (preklapljajo vagoni) je posledično prehod zaprt kar nekaj ur na dan.
Prehod v Šikolah pa je izven postajnega območja in ima vklopno točko, ki da signal zapornici kadar jo prevozi vlak.

V Kidričevem je takoj za postajo v smeri Ptuja nezavarovan prehod imenovan "Pongrce", kjer je tudi bilo že dosti nesreč.

P.S.
Ni ga junaka, ki bi slišal Siemensa v snegu na razdalji več kot 200 metrov, razen mogoče po žvenketu vozne mreže (električnih žic).
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Pongrce je v bližini cirkovc in ne kidričevega
wink-1.gif
Takoj za kidričevsko postajo je prehod njiverce, kjer je bila pred kratkim nesreče, a ne z smrtnim izidom. Na 24 ur so govorili, da je možakar delal samomor, kar pa seveda ni bilo res.

Koliko pa vozio vlaki skozi te prehode, oz koliko časa mine, da pripelje do prehoda, če je prvo 200m vstran. Kakšne 5sec verjetno? Kar je čisto dovolj da se prehod prečka, razn če si pijan joža v traktorju, kateri pa itak nima kaj delat takrat na cesti
wink-1.gif
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Ja, moja napaka Pongrce, so zavarovane z utripajočimi lučmi brez zapornic. Progovna hitrost na tej progi je večinoma 100 km/h.
Citat:
Na 24 ur so govorili, da je možakar delal samomor, kar pa seveda ni bilo res
V Njivercah je prehod nepregleden zaradi bližine bajte, zraven pa neumni folk ob progi posadi še kake brajde, poseje koruzo ali zloži drva, da še dodatno poslabša situacijo.
bonk.gif

Večina ljudi, ki jih povozi vlak (samomorilci izvzeti) enostavno za kak trenutek otrpne pred velikansko gmoto, ki se jim bliža z veliko hitrostjo, nato pa je že prepozno. Ker sloni laufajo tam do 40 na uro, nas evolucija ni pripravila na take stvari in veliko ljudi napačno oceni hitrost vlaka. Znan je primer, iz Hotinje vasi ko so se mulci stavili, kdo bo iz tira odskočil bližje vlaku, zmagovalec seveda ni doživel podelitve nagrad.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Sem se zadnic menil z možakarjem, ki je izkusil bližnje srečanje z avtom in je rekel, da je bil čisto sam kriv, ker je pijan šel na cesto, potem pa ni primerno ocenil razdalje in ko je opazil, da je vlak blizu se dejansko "vsral". Ampak je imel srečo, se je izlizal.

Ampak ta denar, za zapornice, bi se rajši uporabil za avtoceste in ceste, kjer umre več ljudi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Vrtiva se v krogu.

Citat:

Bolj imaš pregleden prehod, slabše je. Poleg tega pa je na taki ravnini težko določiti oddaljenost in hitrost vlaka, kar seveda zavaja voznike.

Če si ti v podobni situaciji, pelješ prek, ali rajši počakaš malo, a boljše ocenis situacijo, oz počakaš, da gre vlak mimo?
Tvoja vprašanja smo dokazujejo, da nimaš pojma o prometu - in k poznavanju prometne provblematike sudi tudi poznavanje vozniške psihologije.
Velika večina (vsaj 90%) tistih, za katere se izkaže, da niso vedeli, kako blizu je v resnici vlak (in kako hiter je in kako hitro bo v resnici na prehodu), ne gre čez po sistemu "hmm, nimam pojma, ali se bo to izšlo ali ne, ampak probajmo", ampak so enostavno 110%, da je prostora dovolj, pa ga ni, in to enostavno zato, ker popolnoma narobe ocenijo situacijo, ne da bi se tega sploh zavedali.
In mimogrede: raziskave so že zdavnaj pokazale, da je v prometu, da je ne glede na vozniško znanje (če je še tako vrhunsko in če je šofer še tako kulturen, umirjen, zaonspoštujoč), 1 od 500 vozniških odločitev napačna. To ne pomei da sledi nesreča, večine teh kiksov itak nihče ne zazna, ker jih je večina povsem nenevarnih. Ampak če je ta 1 od 500 slučajno na nezavarovanem želežniškem prehodu, se vse skupaj lahko tragično konča (ni pa nujno). Po domače to pomeni, da je seveda čisto mogoče, da razdaljo nenamerno in ne da bi se tega zavedal narobe oceni čisto OK, sicer zelo varen šofer, in zaradi tega umre - pa še kdo z njim.

Ali drugače: napake se bodo vedno dogajale, naloga države je, da tudi z infrastrukturo poskrbi, da so posledice čim manjše - ne pa kot pri nas, ko se celo državne ustanove hvalijo (SPV pa iz tega naredi celo reklamno kampanjo), da je vozniška napaka kaznovana s smrtjo ...
bonk.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
Se razume. Ampak tudi pri zapornicah so napake 1 od 500, in vedno bo nekdo rinil skozi njih in enkrat bo nekdo naletel na vlak.

Razen, če se naredi oviro, skozi katero, ljudje ne bodo mogli rinit.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
In ravno zapornice preprečijo, da bi se tistih 1:500, ki jih nehote zagreši vesten šofer (ki ne rine skozi zapornice in ne vozi na slepo čez nezavarovan prehod, ampak se je pač 1:500 ravno tam zmotil), spremni v nove žrtve. Torej so zapornice nujne.
Bedakom seveda ne pomagajo - ampak njim tudi niso namenjene (ker tisti ki rine skozi ni naredil napake, ampak je enostavno bebec). Namenjene so normalnim ljudem, ki normalno (1:500) grešijo.