Vklucevanje na avtocesto

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Men se tud tko zdi. Pomoje bi edino deljeno krivdo dosegel. Drugo je če bi kontra pripeljala.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ne, ni problem v avtu. Do konca pospeševalnega pasu še taka kantica pride vsaj do trimestne hitrosti. Problem je v debilih, ki se jim ne da pritisnit na plin kot se šika.
Honda Civic dizel (okoli 140 KM, če se ne motim) - s ful gasom (že iz ovinka) prilezel do 110 km/h
Hyundai Accent 1.6 (107 KM) iz 40 km/h v drugi prestavi do konca pospeševalnega pasu (poln gas) 90 km/h (ravno blokada).

Tak da če imaš ti 1.2 turbo motorje, svaka ti čast. Vsak najstnik ti zavida.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Še nisem peljal po uvozu da ne bi šlo vsaj 80 že skozi ovinek, potem pa komot dosežem 100 do konca pospeševalnega. Avto pa je fiesta 1.3 s 67KM.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Samo če kršiš CPP, zakaj pol sploh truditi?
Zaviješ na AC kak in kje ti paše in je fertik.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Jaz ne vem kaj imaš ti zataknjeno pod pedalo za plin.
evil.gif
Tudi s Campusom nisem imel problemov, ne s stoenko, niti z Golfom 4 1.4 16v, ki je tudi nepremičnina.

Imam 2.4 turbo motor. Dvomim, da kdo zavida.
crazy1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Aha, torej si zgrešil informacijo, da je v Sloveniji večina avtov tam 1.2-1.4 (zadnje čase bolj 1.6).

Ja nič, vsa Slovenija vam je fauš, ko imate take bolide.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Si ti funkcionalno nepismen?
sprasujem se.gif
Mogoče pa samo ne veš kakšni motorji so (bili) v R5 Campus, Zastava 101, itd. Pa recimo Punto 1.2 je precej hitrejši od Golfa 1.4.

Pa nehaj že s temi bolidi.
stupid-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Clio z 140 konji rabi 400 metrov za 130 km/h.
V idealnih, testnih pogojih.
Recimo da zajetnih 100 m (v resnici dovolj precej manj) porabi za 0-40.
Torej še vedno rabi 300 metrov za do 130 km/h.

Koliko pa so pospeševalni pasovi dolgi? Veliko jih nima niti 100 m.

Pa idi k kakemu prodajalcu in vprašaj, kaj se več proda, Clio z 140 KM ali z 70 KM ?
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Jaz še nisem videl kamijona, ki bi iz ovinka na pospeševalni pas zapeljal manj kot 60 km/h. Koliko je 60-100 pri večini avtov si pa sam zračunaj.
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Recimo da zajetnih 100 m (v resnici dovolj precej manj) porabi za 0-40.

Nočem dlakocepiti, ampak kje se na pospeševalni pas štarta z 0 km/h? Po mojih izkušnjah prideš (po omejitvah) na pospeševalni pas vsaj s 40 km/h, v praksi pa še hitreje.

Sam sem še vse avte, kar sem jih vozil, spravil do stotke na pospeševalnem, tudi 1.0 mlinček od Corse. Je pa res treba motor zavrteti do rdečega polja.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Recimo da zajetnih 100 m (v resnici dovolj precej manj) porabi za 0-40.

Nočem dlakocepiti,
Jaz pa, zato sem napisal, da na ta račun odštejemo velikodušnih 100 metrov od onih 400.
Ker 100m je ja dovolj za do 40-60 pospeišit, se vsi strinjamo?
Torej preostane 300m za do 100km/h.
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Jaz kot prvo v 2. prestavi vozim kvečjemu po dvorišču, že po mestu vozim samo v 5. in 6. prestavi. Pa tudi porabe še nikoli nisem imel 5,5 litra. Največ 3. Pa avta ne šparam. ^^
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Se ti zavedaš koliko poti prevozi ta tvoj Clio, ko pospešuje od 100 do 130km/h, kar je končna hitrost na 400m dolgi poti?

En namig... precej več kot polovico.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ja, saj.
On pa pravi, da bi to komot naredil na onih 100m pospeševalnega pasu.

Pa ne z tem cliotom, ampak z onim 1.2....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Ja, saj.
On pa pravi, da bi to komot naredil na onih 100m pospeševalnega pasu.

Pa ne z tem cliotom, ampak z onim 1.2....

S 60KM avtom se komot vključiš v promet na AC tudi če gre vkjučevanje malo v klanec, dejansko za varno vklučitev rabiš hitrost tovornjakov to je pa cca. 90 km/h oz. tudi 10km/h manj gre BP. Na slo. AC je itak povprečna hitrost na "počasnem" (voznem) pasu 90km/h, če pa mora nekdo spustiti gas da te spusti mimo pa tudi ni tak problem.

Recimo s spačkom (2CV) se da elegantno vljučit na vključevalnem pasu (tam malo malo nad 70km/h) brez da bi oviral promet, pa ima avto končno hitrost nekje nad začetkom trimestne številke. Tudi tovornjak (polno naložen šlepar) še nikoli nisem videl da mu nebi zneslo se vključit v za to predivdenem pasu.

Skratka, sama konstrukcija ceste IN vozniška kultura je na dovolj visokem nivoju da se pri nas vklučiš brez težav s katerimkoli vozilom. Tistim ki jim ne uspe so pa "nesposobni" oz. se včasih zgodi ker je čudna situacija (recimo ravno vključevanje šleparja za katerim voziš je ponavadi kritično, prehitet ga ne moreš, če je na voznem pasu dosti prometa je pa rinit takoj za njim lahko dosti nevarno .. ponavadi tu pomaga da počakaš da se on izrine, ga "prehitiš" po desni in se potem vključiš pred njega [tole verjetno ni ravno legalno]).