Visoka poraba?

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
evil.gif


ja baje k se zapuca ta filtr avto več žre al negre nikamor?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
Da zgorijo saje v tem filtru, mora do njega priti nekaj goriva ki zgori v njem in posledično saje. To je "moja definicija" ki jo imam nekako v glavi , na osnovi prebranih testov intd.
Bo pa kak SJTN kaj več napisal, samo ne vem če bere tole temo....
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
pri nas ima zelo malo avtov DPF.
Se tisti ki imajo DPF imajo probleme ker nase gorivo se ima vedno veliko prevec zvepla ki ti ponavadi po hitrem postopku filter zamasi in posledicno avti nimajo moci.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
se vedno ga je odlocno prevec.Tako bo dokler se ne bo spremenila zakonodaja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
A ni takrat že hin filter?
smile-1.gif
Baje ga moraš takrat držat nekaj časa v višjih vrtljajih, da skuri vse noter in potem je OK. Če tega ne narediš se pa potem prižge rdeča, takrat si ga pa nahebal in odcolal. Hebeš pa tako tehnologijo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
rešitev za filter je Vrhniški klanec:

cegu na gas, 4. prestava pa ne makneš do Logatca, tam obrneš ter 'po predpisih' nazaj.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
rešitev za filter je Vrhniški klanec:

cegu na gas, 4. prestava pa ne makneš do Logatca, tam obrneš ter 'po predpisih' nazaj.

Šparaš pri porabi potem z vožnjo v rdečem polju uničiš ves trud
redface-1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
rešitev za filter je Vrhniški klanec:

cegu na gas, 4. prestava pa ne makneš do Logatca, tam obrneš ter 'po predpisih' nazaj.

Šparaš pri porabi potem z vožnjo v rdečem polju uničiš ves trud
redface-1.gif

Ti slediš temi ali si kr na slepo nekaj napisal?
rolleyes-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Novi moderni dizelski motorji z DPF filtri so povsem neprimerni za mestne in krajše fure. Filter se spuca šele ko je motor že orenk ogret (vsaj 15 minut vožnje) in se konkreten čas vrti nad 2000 vrtljaji. To je pač cena, da moderni dizli zadostijo novim Euro normativom. Euro 5 je pa obvezen že čez slabo leto dni.
wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
filter ne rabi dnevnega čiščenja.

1 x mesečno če ga malo preguncaš v kak klanec ne vpliva nič na porabo (pač reskiraš dva deci nafte).
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Novi moderni dizelski motorji z DPF filtri so povsem neprimerni za mestne in krajše fure. Filter se spuca šele ko je motor že orenk ogret (vsaj 15 minut vožnje) in se konkreten čas vrti nad 2000 vrtljaji. To je pač cena, da moderni dizli zadostijo novim Euro normativom. Euro 5 je pa obvezen že čez slabo leto dni.
wink-1.gif

Ne drži. Avti z DPF-om so primerni tudi za mestno vožnjo, vendar jih je treba vsake toliko sterat na kaki magistralki oz. avtocesti. Čas čiščenja filtra ni dolg, obrate pa je treba dvignit na cca. 3000-3200.