Baje ga moraš takrat držat nekaj časa v višjih vrtljajih, da skuri vse noter in potem je OK. Če tega ne narediš se pa potem prižge rdeča, takrat si ga pa nahebal in odcolal. Hebeš pa tako tehnologijo.Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
A ni takrat že hin filter?
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
rešitev za filter je Vrhniški klanec:
cegu na gas, 4. prestava pa ne makneš do Logatca, tam obrneš ter 'po predpisih' nazaj.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Baje ga moraš takrat držat nekaj časa v višjih vrtljajih, da skuri vse noter in potem je OK. Če tega ne narediš se pa potem prižge rdeča, takrat si ga pa nahebal in odcolal. Hebeš pa tako tehnologijo.Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
A ni takrat že hin filter?
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
rešitev za filter je Vrhniški klanec:
cegu na gas, 4. prestava pa ne makneš do Logatca, tam obrneš ter 'po predpisih' nazaj.
Šparaš pri porabi potem z vožnjo v rdečem polju uničiš ves trud
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Novi moderni dizelski motorji z DPF filtri so povsem neprimerni za mestne in krajše fure. Filter se spuca šele ko je motor že orenk ogret (vsaj 15 minut vožnje) in se konkreten čas vrti nad 2000 vrtljaji. To je pač cena, da moderni dizli zadostijo novim Euro normativom. Euro 5 je pa obvezen že čez slabo leto dni.