vinjete

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
pravijo da so vinjete rešitev za 10 let.
zdaj bodo sklenili 10 letno pogodbo s kakim prjatuodjanše s.p. za tiskanje nalepk. Čez 3 leta bodo uvedli satelitsko cestninjenje in razdrli pogodbo z prjatuodjanše s.p. ta prjatu bo tožil državo za izpad dohodka za 7 let. janša in prjatuodjanše si privoščita vile od 350m^2 na portorožkem hribu.
tako je že bilo z nalepkami od tehničnih in se je dobro obneslo.

lp
 

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Hec je drugje. Ker so Švabi brihtni, bodo uporabljali kake druge poti. Ecco, manj pobrane cestnine = 55 evrov letna bo postala večja.

In valda maš tu zadaj en kup verodostojne empirije, kajne?
rolleyes-1.gif
 

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Spravili bomo 100 lokalcev dnevno na avtocesto, dobili pa 3 tujce dnevno na lokalno cesto. Kje je sedaj večja možnost za kakega povoženega otroka?
Nikjer, ker nič od navedenega ne drži.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
ksz.


Kaj pa bo s cestninskimi postajami, ki imajo samo en pas? In predvsem... kako bo izgledal promet čez te postaje...
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Uporaba vinjet se mi zdi odlična, edina napaka, ki jo vidim, je ta, da niso naredili tedenskih ali desetdnevnih vinjet. Se mi zdi, da bi se s temi dalo zaslužit kar nekaj denarja več, kot samo s polletnimi in letnimi.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Spravili bomo 100 lokalcev dnevno na avtocesto, dobili pa 3 tujce dnevno na lokalno cesto. Kje je sedaj večja možnost za kakega povoženega otroka?
Manj bo prometa, bolj bodo otroci neprevidni.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Nightcrawler pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Hec je drugje. Ker so Švabi brihtni, bodo uporabljali kake druge poti. Ecco, manj pobrane cestnine = 55 evrov letna bo postala večja.

In valda maš tu zadaj en kup verodostojne empirije, kajne?
rolleyes-1.gif

Misliš, da jih ima ministrstvo?
grims-1.gif
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
ksz.


Kaj pa bo s cestninskimi postajami, ki imajo samo en pas? In predvsem... kako bo izgledal promet čez te postaje...
Na teh so tovornjaki itak turbo redki pa ne bodo omembe vredne
smile-1.gif
 
22. jul 2007
1.401
57
48
Tudi tako gre:
Vlada je v začetku marca sprejela sklep o uvedbi vinjet za osebna vozila – Zastarelemu in nepravičnemu sistemu cestninjenja ABC, s katerimi je na veliko služilo zasebno podjetje Traffic Design, je dokončno odzvonilo – Kdo je Tomaž Kastelic? – Njegov Traffic Design je v samo enem letu z Darsom sklenil za 3,668 milijarde bivših slovenskih tolarjev pogodb

Po mnenju Martina Jakšeta, nekdanjega računskega sodnika, bi morali sistem cestninjenja ABC odpraviti že konec devetdesetih let in po avstrijskem vzoru uvesti vinjete, ki so po njegovem najcenejši sistem cestninjenja. Jakšetu se uvedba vinjet zdi primerna za prehodno obdobje do uvedbe satelitskega sistema cestninjenja, saj bi z njimi tudi preprečili izpad prihodka zaradi izmikanja plačevanja cestnine. »Za vinjete so se poleg Avstrije odločili tudi na Madžarskem in Češkem, pri nas pa ne, ker je bilo v posel s sistemom ABC, ki je nekaterim prinašal lepe zaslužke, preveč vpletenih. « Jakše je že nekaj let s prstom kazal na ljubljansko zasebno podjetje Traffic Design, ki je v lasti Tomaža Kastelica, sicer profesorja na ljubljanski fakulteti za gradbeništvo. Kastelic je namreč avtor sistema elektronskega cestninjenja ABC, ki je slovenska posebnost in ga ne poznajo nikjer drugje po svetu. Ker je zastarel, tudi ne ustreza standardom Evropske unije. Da o tem, kako je neučinkovit in do voznikov nepravičen, kot že vrsto let opozarjajo poznavalci tega področja, ne govorimo. Sploh pa je glede cestninjenja na slovenskih avtocestah do zdaj veljal pravi kaos, saj je bil poleg zaprtega tipa na gorenjskem in dolenjskem kraku avtocestnega križa ter na hitri cesti med Vipavo in Novo Gorico uveden še odprti sistem, ki je voznikom omogočal izmikanje plačilu cestnine z uporabo dela vzporednih poti. Kastelic oziroma njegovo podjetje Traffic Design je z Darsom sklepalo zajetne posle. Po podatkih ministrstva za finance je bilo podjetje v letu 2004 četrti največji dobavitelj Darsa – z njim je imelo sklenjene pogodbe v vrednosti kar 3,668 milijarde nekdanjih slovenskih tolarjev. Traffic Design je, kot kažejo njegove bilance, večino prihodka ustvaril prav z Darsom – ta je nastopal v vlogi kokoši, ki je Kastelicu že vse od uvedbe sistema ABC nesla zlata jajca. Podjetje z enajstimi zaposlenimi je v letu 2005 pridelalo za 166, v letu 2006 pa za 50 milijonov tolarjev čistega dobička. Njegov lastnik pa je vseskozi živel na visoki nogi. Že nekaj let tako denimo živi v nadstandardni vili tik ob morju v samem starem jedru Pirana, tik pod znamenito cerkvijo, na naslovu Garibaldijeva ulica 11. Poleg pogodbe za vzdrževanje obstoječega sistema cestninjenja so na Darsu s Traffic Designom sklenili več poslov za postavitev sistema za nadzor in vodenje prometa na nekaterih odsekih slovenskih avtocest, podjetje pa je dobavljalo tudi elektronske tablice sistema ABC. Ker so posli z Darsom Kastelicu prinašali velike zaslužke, je poskušal zlobirati tako nadgradnjo sistema ABC kot razširitev njegove uporabe na tovorna vozila, a mu je vlada Janeza Janše že lansko poletje z odločitvijo, da v Sloveniji uvedemo nov, satelitski sistem cestninjenja, močno prekrižala načrte. Še posebej pa zdaj, ko je vlada sprejela sklep o uvedbi dosti bolj prijaznih in pravičnejših vinjet.

Vir: Kaj pa če je vse res
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zakaj pa to ni razlog na Dunaju, v Pragi, Bratislavi in Budimpešti? Pa nobeno od teh mest nima kompletnega avtocestnega ringa kot LJ.
Zato, ker nimajo ringa in je itak promet skozi mesto?

Seveda, vendar ta promet gre po avtocesti.
Svašta, kakšen izgovor ne kupit vinjete.
bonk.gif
Ni izgovor (vsaj meni ne, jkaz jo bom za svoj avto kupil in bi jo tudi, če bi bila 155 evrov.
Gre le az to, da smo pred 3 meseci na veliko govorili o gužvi v mewstih, pa taksi za vožnjo skozi ipd, zdaj smo ap v drugo skrajnost zajadrali - v Lj bo kup ljudi, ki se bodo raje skozi mesto vozili (pa čeprav bodo na leto v resnici v minusu zaradi povečane porabe goriva) ... Da o gneči ne govorimo.
Za primer: če je bila zdaj gneča ne eni vpadnici, si zavil na obvoznico, če 200 metrv z nje na sosednjo ulico in zmajšal gneč, emisije ipd. Zdaj boš za to rabil vinjeto ...
In da ne bo pomote: sem priti vinjeti na obvoznici, ampak samo in le na obvoznici. Greš d brezvice: vinjeta obvezna. Greš do Brnčičeve: vinjeta bveza. Greš do Šentjakoba: vinjeta obvezna ...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Torej naj bo vinjeta po tvoje samo tam, kjer je manj prometa.

Še enkrat, zakaj pa v Dunaju, Pragi, Bratislavi, Budimpešti vinjeta velja tudi za mestne avtoceste? Saj imajo enak problem kot v LJ.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Lej, nisem proti kasiranju za obvoznico - sem pa proti vinjetam. Zaradi mene naj mestna občina zakasira vsem ljubljančanom obvezni prispevek, pa s tem plača svoj del cestnine (ne celotne, ker obvoznico uporabljajo tudi neljubljančani) DARSu. Volk sit (in denarnica DARSa polna), koza cela (ni razloga za švercenje po mestnih ulicah in delanje gužve).
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
Simpl ko pimpl. Obvoznico je delal DARS. Ko bo obvoznico naredila MOL pa je lahko zastonj.
Če pa je folk toliko blesav, in hoče prišparat 55 eur letno pa dati 60 EUR več za nafto ki jo pokuri, pa priceless več ur porabit v mestu namesto na obvoznici, pa naj se drenjajo.
Tipično po ljubljansko.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, da se ne bo komu kolcnilo, zahodno in severno obvoznico do Tomačevega je financirala ljubljanska mestna občina v celoti.

@SJTV1: tudi jaz se ne strinjam z vinjetami, čeprav bi meni tale predlagan sistem koristil. Vendar bo Dars z njimi zaslužil precej manj kot s trenutnim sistemom, kar pomeni da bodo morali krediti iti v proračun in dalje v javni dolg. Seveda to nobenega to ne zanima, vendar se posredno prav vsakega s potrebnimi večjimi davki in inflacijo.
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
kriza bo predvsem za turiste... ce bodo tolk fukjeni da se bodo fijakali po lokalnih pa se naj
wink-1.gif

Kaj te briga za turiste?
bonk.gif


Hrvata skrbi zate? Avstrijca skrbi zate?
Od tega turizma nimamo prav nič razen gužve, zato jih vsaj oberimo kot je treba. In ja, purgerji se že sekirajo da imamo polletno vinjeto predrago.
evil.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Čaki čaki....ti poznaš folk, kateri se bo izogibal plačilu vinjete v Lj in ne hodil na ring?
confused-1.gif


Mogoče da se parimi perlami bi izšlo, ampak še ti bi rabili vsaj 10 dnevnih vinjet ali pa vozili ilegalno.

Zarad 55€ se bo ljubljančan celo leto izogibal ringa? Nemebasat.
hysterical-1.gif