Viadukt Tržiška Bistrica

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Omejitve 80 pa res ni "že nekaj mesecev".
smirk-1.gif


@SJTV: v popisu del gotovo ni napisano: rezervne dilatacije, 4 kom. Te pač morajo zdržati 15, 20 let, pač niso zdržale. Zakaj, ne bi vedel. Ampak da bi dokaj drago reč delali na zalogo, to je pa neumnost.
Saj res, a doma tudi kupiš en avto za rezervo, če bi se originalni pokvaril?
grims-1.gif
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Diletacija je proizvod firme Alga.
Verjetno bi zdržala veliko let, vendar pa so poškodbe gumijaste prevleke na vrhu omogočile, da sedaj voda pride do kovinskega jedra in omogoča rjavenje in posledično odstop gume od kovine.
Poškodbe pa so nastale med zimskim pluženjem.
Zaenkrat ni jasno zakaj se je to zgodilo, obstaja pa možnost, da so plugi Cestnega podjetja Kranj bolj agresivni do podlage kot od DARS-a. Do zadnje zime so namreč pluženje na tem odseku izvajali delavci CP Kranj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Omejitve 80 pa res ni "že nekaj mesecev".
smirk-1.gif


@SJTV: v popisu del gotovo ni napisano: rezervne dilatacije, 4 kom. Te pač morajo zdržati 15, 20 let, pač niso zdržale. Zakaj, ne bi vedel. Ampak da bi dokaj drago reč delali na zalogo, to je pa neumnost.
Saj res, a doma tudi kupiš en avto za rezervo, če bi se originalni pokvaril?
grims-1.gif
Ne. AMpak: zaradi tega, ker je meni avto crknil na AC ni omejitve 60 za vse ostale. In če se pokvari, je v dnevu ali dveh zrihtan. In jaz nisem firma, ki je dolžna zagotovit normalno prevoznost cest (DARS pa je).
In v popisu del ni treba da piše rezervne dilatacije, dovolj je da piše, da mora izvajalec v garancijskem roku zagotvit odpravo napak v recimo max 3 dneh, po tem so pa svinjski penali ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Diletacija je proizvod firme Alga.
Verjetno bi zdržala veliko let, vendar pa so poškodbe gumijaste prevleke na vrhu omogočile, da sedaj voda pride do kovinskega jedra in omogoča rjavenje in posledično odstop gume od kovine.
Poškodbe pa so nastale med zimskim pluženjem.
Zaenkrat ni jasno zakaj se je to zgodilo, obstaja pa možnost, da so plugi Cestnega podjetja Kranj bolj agresivni do podlage kot od DARS-a. Do zadnje zime so namreč pluženje na tem odseku izvajali delavci CP Kranj.
A zato je bilo zadnjo zimo tako zanič vedno spluženo? Za plugi ostaja par cm snega na cesti namesto da bi plužili do asfalta?
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Imaš malo težav s spominom!
Zadnjo zimo se je tam plužilo samo enkrat, ker je bila blaga zima.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Spet neki "strokovnjak" ki je prepričan, da mora biti tudi pozimi ob sneženju cesta ne samo kopna, ampak tudi po možnosti suha, ker pač plača cestnino!
bonk.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mah, kaj moreš, velepametni novinar. ***** po forumu, ne zna pa vprašat malo po Darsu, kako pa kaj.
smirk-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
/Sarkazem on
Pa ja morate razumet velepomembnega novinarja... kako pa bo drugače gonil do konca testne avtomobile če ne bo suhih cest tudi v času najhujših zmskih padavin in temperatur med -5 in +5 stopinjami... Drugače pa ja testi ne bodo verodostojni... Pa škoda se bo delala če bo kak hud avto na testu in se ga ne bo dalo do konca tiščat in po možnosti še obrnit...
/sarkazem off
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Ha! Na DARS-ovi spletni strani je datum do kdaj bo zapora za popravilo viadukta 15.11.2008.
bonk.gif

Saj ne moreš verjeti! Več kot tri mesece!
Pa saj ni panike, sedaj je na udaru itak tunel v Šentvidu.
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Mah, kaj moreš, velepametni novinar. ***** po forumu, ne zna pa vprašat malo po Darsu, kako pa kaj.
smirk-1.gif
na DARSu očitno nimajo pojma (glede na to, kaj se jim dogaja).
Ne, ni treba da je vedno takoj spluženo. Pričakujem pa, da je vsaj takrat ko plužijo, spluženo do tal, ne pa da za plugom ostaja par cm snega + kupi ob črti med pasovoma, ker ne znajo plužit. In da plužijo s kaj več kot 30 km/h (ali pa naj se zaboga umaknejo, da s ečlovak normalno pelje).
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Sinko, kupi si očala s pravo dioptrijo, potem pa dobro poglej v kakšen papir kakšni so napotki.
Kar se pa tiče hitrosti, je cca 40 km/h zaradi tega, ker približno toliko dopušča tehnologija posipanja in zaradi preprečevanja poškodb objektov in naprav ob avtocesti.
Je pa zanimivo, da ljudje tvojega kova nič ne vprašajo stvari o čemer se jim še sanja ne, ampak delajo samo svoje zaključke.
Kar se pa tiče novinarstva je pa postala prava beda. Nič več se ne piše: "je nekaj storil", ampak "naj bi nekaj storil".
Se pravi da novinar sploh ne stoji za svojimi besedami, ampak si pusti zaradi nevednosti izhod v sili!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Lej, briga mene, kaj jim piše v papirjih. Na stvari gledam s strani uporabnika, ne s strani nekoga, ki mu je čiščenje snega služba. Uporabnikom pa je v interesu le dobro in hitro očiščena cesta.
In ker sem kot uporabnik že videl bljše in hitrejše pluženje (in to ne le enkrat), vem, da je mogoče.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Kar sem slišal pri poročilih:
- čez viadukt vožnja poteka samo po voznem pasu (prehitevalni je zaprt) z omejitvijo 60 km/h - vzrok varnost
- diletacije so posebne ozvedbe, trajanje zapore najmanj tri mesece
- izvajalec SCT - podizvajalec nekdo drug

Sedaj pa mene zanima, ali je SCT sploh sposoben narediti objekt brez večje reklamacije in prekoračitve proračuna? Zakaj se izgovarjajo na podizvajalce?
Si predstavljate, da pripeljete svoj avto v garanciji na servis, tam ugotovijo napako na zaganjalniku in vas napotijo na proizvajalca zaganjalnika, slednji vas napoti na izdelovalca statorja elektromotorja na koncu se morate pa zmeniti s proizvajalcem bakrene žice

Pa koga zanima kateri Mujo, Francl ali Luiggi je vstavljal diletacijo. Pogodbo je podpisal SCT in naj nosi odgovornost, kako se bodo podizvajalci zmenili med seboj me ne zanima. Zanimivo je tudi, da diletacija "posebne" izvedbe. Kaj tako posebnega pa je na tem viadutku, da se rabi posebno izvedbo. Kar ni standardno je takoj za faktor dražje, da ne govorim o dobavnih rokih itd. Pri vseh viaduktih in mostovih, ki jih imamo v Sloveniji, bi se menda lahko zmenili za nekaj tipov diletacij, ki bi pokrili potrebe (tukaj je odgovornost na DARS-u).

Kakšna kürčeva pogodba pa je to, ki ne določa rokov za odpravo napak?

@virtuoz: mora imati pa CP Kranj hude pluge. Dobro, da so nehali tam plužit, sicer bi ostali brez viadukta
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
In tudi tukaj se bo minister pokakal. Kot da država nima dovolj vzvodov, da take roke (na silo, če je treba) skrajša. Od malo bolj ostrih pogajanj, prepovedi sodelovanja na naslednjih razpisih (se pač kak nov zakon sprejme), do ... khm ... tajnih služb ...
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Jebemomater, takoj naslednjič ko se bom vozil tam si bom tole čudežno diletacijo na lastne oči ogledal (parkiranje je verjetno dovoljeno na prehitevalnem pasu, saj je zaprt za promet). Itak je bilo (hipotetično) narejeno z javnim denarjem, torej tudi z mojim. Nazadnje bo pa to kaka malo večja jeklena plata, ki jo mimogrede zapiga lokalni šlosar.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Uh, to je pa kar zakomplicirana zadeva
shocked-1.gif


Če so ALU bi se jih še splačalo požagat in prodat na Surovino
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zakomplicirana in draga, zato se ne kupujejo na zalogo, ampak se naredijo po meri. In tega se pač ne da narediti v dveh dneh, kot tukaj nekateri velepametnii umi mislijo, da vejo.