Kar sem slišal pri poročilih:
- čez viadukt vožnja poteka samo po voznem pasu (prehitevalni je zaprt) z omejitvijo 60 km/h - vzrok varnost
- diletacije so posebne ozvedbe, trajanje zapore najmanj tri mesece
- izvajalec SCT - podizvajalec nekdo drug
Sedaj pa mene zanima, ali je SCT sploh sposoben narediti objekt brez večje reklamacije in prekoračitve proračuna? Zakaj se izgovarjajo na podizvajalce?
Si predstavljate, da pripeljete svoj avto v garanciji na servis, tam ugotovijo napako na zaganjalniku in vas napotijo na proizvajalca zaganjalnika, slednji vas napoti na izdelovalca statorja elektromotorja na koncu se morate pa zmeniti s proizvajalcem bakrene žice
Pa koga zanima kateri Mujo, Francl ali Luiggi je vstavljal diletacijo. Pogodbo je podpisal SCT in naj nosi odgovornost, kako se bodo podizvajalci zmenili med seboj me ne zanima. Zanimivo je tudi, da diletacija "posebne" izvedbe. Kaj tako posebnega pa je na tem viadutku, da se rabi posebno izvedbo. Kar ni standardno je takoj za faktor dražje, da ne govorim o dobavnih rokih itd. Pri vseh viaduktih in mostovih, ki jih imamo v Sloveniji, bi se menda lahko zmenili za nekaj tipov diletacij, ki bi pokrili potrebe (tukaj je odgovornost na DARS-u).
Kakšna kürčeva pogodba pa je to, ki ne določa rokov za odpravo napak?
@virtuoz: mora imati pa CP Kranj hude pluge. Dobro, da so nehali tam plužit, sicer bi ostali brez viadukta