Še vedno so blokade, ampak to tu nima nikakršne veze. Klic je nekaj čez 30 centov na minuto. Četudi bi bil nekdo tako presneto zarukan, da bi na linijo visel eno uro, bi strošek znašal okoli 20 EUR, 100x manj kot 2.000 EUR iz tistega verižnega maila.
Pa nekaj se dajmo še vprašati. Vsi kričijo zloraba, krivi so cigani, krivi so operaterji ipd. A so res?
Človek dobi missed call na telefon. Enega izmed mnogih. Je radoveden in kliče nazaj. Nekoga pač.
Nekdo ali nekaj mu dvigne slušalko, klic se začne normalno zaračunavati. Na drugi strani je namesto Luigija, ki bi zdrdral Sori mister, wrong njumber pač odzivnik.
So what. Ali ste vedeli koga kličete v svoji radovednosti? Niste. Tore evo vam. Dobili ste odzivnik in za ta klic korektno plačali. Nihče nikomur ne meri s pištolo na glavi da naj vrne zgrešen klic.
Nekdo, ki je zabit in še radoveden povrhu, lahko z mobilnikom ustvari ekonomski krah. Malce 090, malce SMS klubov, kakšna parkirnina, nekaj ringtonov, ozadij, iger ipd... Ampak ali je za neumnost kriv operater ali uporabnik?
Jaz sem sicer vedno osebno zagovarjal, da bi telefon dal v roke le osebkom z IQ nad 95 in brez duševnih bolezni. Ampak kaj ko na svetu ni operaterja, ki bi si drznil narediti takšno selekcijo. Verjetno bi izpadlo vsaj 10% potencialih uporabnikov telefonije.