NigelM. Dejva lepo počasi.
Drsnost betonskih vozišč ni problem izvajalcev, pač pa projektantov oz. investitorjev. DARS je daljnega leta naročil pri SCT pripravo receptur betona in njegove finalne obdelave. SCT je kupil mašinerijo (na netu jih najdeš pod slipform pavers (kupili so Wirtgen-ove)) in izdelal beton, ki je ustrezal njihovim zahtevam. Tlačna trdnost, OMO, OSMO tedaj niso bili problem. Problem je nastal, ker so se po nekaj letih pojavili oz. sprejeli in harmonizirali novi standardi, ki so pa pogojevali tudi drsnost. DARS in DDC pač nista tako ažurna glede harmonizacije in je pač delo potekalo po starem. Novico so preveč napihnili novinarji in dobili smo, kar smo dobili. Sedaj v tunelih polagajo asfalt. Kaj bolj drsi?
Drugo, Vegrad. Gradili so na pred kratkim odprti dolenjski AC. Gradili so nekaj podvozov in manjših stvari vendar, nonstop je bilo sranje z betonom (ker pač zahtevajo najcenejšega). Vegrad v ponudbe vedno daje dumpingške cene in to se potem pozna tudi na objektih (najcenejši materiali).
Tretje, dilatacije. Izvajalec del nima vpliva na to, kakšna dilatacija bo vgrajena. To določi projektant. Če je pa narobe vgrajena z gradbeniškega vidika, je pa potrebno okrcati nadzor.
Tista popravila, ki jih omenjaš, so pa posledia cele plejade vzrokov (hitenje, šparanje, investitor predpiše zanič material, nadzor, you name it,...), tako da je potebno obravnavati vsak primer posebej.
Drsnost betonskih vozišč ni problem izvajalcev, pač pa projektantov oz. investitorjev. DARS je daljnega leta naročil pri SCT pripravo receptur betona in njegove finalne obdelave. SCT je kupil mašinerijo (na netu jih najdeš pod slipform pavers (kupili so Wirtgen-ove)) in izdelal beton, ki je ustrezal njihovim zahtevam. Tlačna trdnost, OMO, OSMO tedaj niso bili problem. Problem je nastal, ker so se po nekaj letih pojavili oz. sprejeli in harmonizirali novi standardi, ki so pa pogojevali tudi drsnost. DARS in DDC pač nista tako ažurna glede harmonizacije in je pač delo potekalo po starem. Novico so preveč napihnili novinarji in dobili smo, kar smo dobili. Sedaj v tunelih polagajo asfalt. Kaj bolj drsi?
Drugo, Vegrad. Gradili so na pred kratkim odprti dolenjski AC. Gradili so nekaj podvozov in manjših stvari vendar, nonstop je bilo sranje z betonom (ker pač zahtevajo najcenejšega). Vegrad v ponudbe vedno daje dumpingške cene in to se potem pozna tudi na objektih (najcenejši materiali).
Tretje, dilatacije. Izvajalec del nima vpliva na to, kakšna dilatacija bo vgrajena. To določi projektant. Če je pa narobe vgrajena z gradbeniškega vidika, je pa potrebno okrcati nadzor.
Tista popravila, ki jih omenjaš, so pa posledia cele plejade vzrokov (hitenje, šparanje, investitor predpiše zanič material, nadzor, you name it,...), tako da je potebno obravnavati vsak primer posebej.