V Španiji je iztiril vlak...

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ampak ta je še večji ”džek„ kot kapitan coste concordije.

Bedasta primerjava.
Eno je mačohistično afnanje fukfehtarja, nekaj povsem drugega pa so delovne razmere, kjer je prisotnost človeškega faktorja še kako vplivna.

Pri 200 km/h je časa za ukrepanje zelo malo. Vprašanje je, zakaj je omenjeni strojevodja spregledal signalizacijo. Morda (ugibam pač), tudi zaradi nezadostnega poznavanja omenjene proge. Očitno se je pri njemu nekaj dogajalo, kar mu je v danem trenutku odvrnilo pozornost. Varnostne avtomatike, ki bi korigirala njegovo storjeno napako, pa ni bilo. In nesreča zaradi spleta okoliščin je bila tu.
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.510
1.927
113
na temni strani lune
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ampak ta je še večji ”džek„ kot kapitan coste concordije.

Bedasta primerjava.
Eno je mačohistično afnanje fukfehtarja, nekaj povsem drugega pa so delovne razmere, kjer je prisotnost človeškega faktorja še kako vplivna.

Pri 200 km/h je časa za ukrepanje zelo malo. Vprašanje je, zakaj je omenjeni strojevodja spregledal signalizacijo. Morda (ugibam pač), tudi zaradi nezadostnega poznavanja omenjene proge. Očitno se je pri njemu nekaj dogajalo, kar mu je v danem trenutku odvrnilo pozornost. Varnostne avtomatike, ki bi korigirala njegovo storjeno napako, pa ni bilo. In nesreča zaradi spleta okoliščin je bila tu.

Fukfehtar se je delal frajerja pred jebačico, tale strojevodja pa z slikami o doseženih brzinah pa pred facebook frendi.

In glede da je bila tehnična napaka izključena, se upravičeno lahko domneva, da je omenjeni strojevodja zadovoljeval svoj ego.
Aja, pa ta strojevodja je imel ene 20 oz 30 let delovnih izkušenj, od tega več kot leto na tej progi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.296
7.063
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ampak ta je še večji ”džek„ kot kapitan coste concordije.

Bedasta primerjava.
Eno je mačohistično afnanje fukfehtarja, nekaj povsem drugega pa so delovne razmere, kjer je prisotnost človeškega faktorja še kako vplivna.

Pri 200 km/h je časa za ukrepanje zelo malo. Vprašanje je, zakaj je omenjeni strojevodja spregledal signalizacijo. Morda (ugibam pač), tudi zaradi nezadostnega poznavanja omenjene proge. Očitno se je pri njemu nekaj dogajalo, kar mu je v danem trenutku odvrnilo pozornost. Varnostne avtomatike, ki bi korigirala njegovo storjeno napako, pa ni bilo. In nesreča zaradi spleta okoliščin je bila tu.
ja zelo bedasta, kapitan oziroma njegovi podrejeni so mislili da imajo amfibijsko vozilo, strojevodja pa da ima gokard. Oba dva pa sta se hvalila in naredila traparijo.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:

Fukfehtar se je delal frajerja pred jebačico, tale strojevodja pa z slikami o doseženih brzinah pa pred facebook frendi.

......

Da je ta strojevodja redno vozil 200 km/h le nekaj trenutkov pred nesrečo, tega pa novinarji, niti gugl-alterjevci niste v stanju dojeti?

Železnica ni cesta. Noben strojevodja ne dirka po svojih željah, svojih trenutnih vzgibih, oz. potrebah. Hitrost je na železnici strogo predpisana, tako v plus - kot v minus, in to za vsak meter proge. In verjemite, za vsakih 5 km/h prekoračitve, strojevodji grozi disciplinska. Obdobno, (na SŽ vskih 30 dni), se naredi podrobna analiza vseh voženj, katerekoli lokomotive ali potniške motorne garniture, ki je opravljala promet. In pri analizi se pokažejo vse anomalije. Te se seveda raziščejo in sankcionirajo. Tako, da tista slika brzinomerja na FB ne pomeni prav ničesar, oziroma, ne pomeni hitrosti skozi tisti ovinek. V tem primeru ga je "tisti" odsek in z njim ovinek presenetil. Zakaj je do tega prišlo, ve on sam in zagotovo bo to tudi pojasnil.

Eh, pa kaj bi .....
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Nisem. Ni nobenega linka. Tabli sem enostavno pljunil funkcijo podčrtavanja, katere nisem našel.
redface-1.gif
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.510
1.927
113
na temni strani lune
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:

Fukfehtar se je delal frajerja pred jebačico, tale strojevodja pa z slikami o doseženih brzinah pa pred facebook frendi.

......

Da je ta strojevodja <a href="redno" target="_blank">redno</a> vozil 200 km/h le nekaj trenutkov pred nesrečo, tega pa novinarji, niti gugl-alterjevci niste v stanju dojeti?

Železnica ni cesta. Noben strojevodja ne dirka po svojih željah, svojih trenutnih vzgibih, oz. potrebah. Hitrost je na železnici strogo predpisana, tako v plus - kot v minus, in to za vsak meter proge. In verjemite, za vsakih 5 km/h prekoračitve, strojevodji grozi disciplinska. Obdobno, (na SŽ vskih 30 dni), se naredi podrobna analiza vseh voženj, katerekoli lokomotive ali potniške motorne garniture, ki je opravljala promet. In pri analizi se pokažejo vse anomalije. Te se seveda raziščejo in sankcionirajo. Tako, da tista slika brzinomerja na FB ne pomeni prav ničesar, oziroma, ne pomeni hitrosti skozi tisti ovinek. V tem primeru ga je "tisti" odsek in z njim ovinek presenetil. Zakaj je do tega prišlo, ve on sam in zagotovo bo to tudi pojasnil.

Eh, pa kaj bi .....

Črna skrinjica je pokazala, da je vlak v trenutku nesreče šibal več kot 190km/h. Izključena je tehnična okvara.

Citat:
Oblasti so proti strojevodji že v četrtek zvečer uradno sprožile preiskavo, saj je priznal, da je v ovinku, kjer je omejitev 80 kilometrov na uro, vozil s hitrostjo 190 kilometrov na uro. "Peljal sem s hitrostjo 190! Upam, da ni nihče umrl, ker mi bo ležalo na vesti," je Garzon po nesreči sporočil postaji v Santiagu de Compostela. Kot poroča El Mundo, naj bi Garzon pozneje dodal še: "Zaj... sem, rad bi umrl."

To je povedal strojevodja do sedaj
rolleyes-1.gif


Neglede na karkoli, možak je progo prevozil več dest krat, in ne moreš sfalit omejitve za faktor več kot 2. Da ne omenjam tega, da morajo strojevodje progo po kateri vozijo poznati na pamet, vključno z vsemi omejitvami ipd., tako da tu neki bulls*it okoli biločesa kar ni tehnična okvara odpade.
Zapovrh vsega pa vlak itak vozita 2 strojevodji, tako da pomanjkanje pozornosti enega ne odtehta tolikšne napake.

End of story, pa če se vi "kao" znalci na trepalnice postavite.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Pejva še enkrat po vrsti.

Strojevodja je progo (tko novinarji) prevozil večkrat. Ampak ne s takšno hitrostjo, sicer bi iztiril že prvič.

Nihče se ne zgovarja na tehnično okvaro, temveč je nesreče kriv človeški faktor, kot je sicer priznal sam strojevodja.

Strojevodje, če tudi na pamet pozna progo, in običajno tudi jo, to samoposebi ne izključuje, da ne stori napake.

Strojevodja je naredil katastrofalno napako s tem, ko ni uspel pravočasno zmanjšati hitrosti iz prejšnjih 200 km/h, na potrebnih 80 km/h, kolikor je bila predpisana progovna hitrost za njegov vlak na tem odseku. Zaradi tega, in predvsem zaradi tega, je centrifugalna sila vrgla vlak iz tira. In še enkrat, kaj ga je zamotilo, da je spregledal predsignalno (tablo) spremembe hitrosti, bo pojasnil sam.

In nikoli, prav nikoli, en in isti vlak ne vozita dva strojevodja. Drugi, če je seveda zraven, je le kot asistenca, če med vožnjo pride do kakšne izrednosti.

Skratka, tako novinarji - kot alterjevci, strojevodji obešate fano, da je to storil zgolj iz objestnosti. Pač, da bi se pokazal ne vem kakšnega mačo đeka. Pa temu niti zdaleč ni tako.


O "znalcih" pa, ..... obstaja velika verjetnost, da sem kdaj skrbel tudi za tvojo varnost, kadar si se peljal z vlakom.
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

nacek

Guru
13. okt 2012
2.965
613
113
Ja kakšna pa je vloga drugega strojevodje tukaj???
A on je spal ali kaj ??
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Ne vem. Pač ne poznam njihovih predpisov. To pač vsaka železniška uprava predpisuje drugače. Pri nas se je z dvojno zasedbo strojevodij zagotavljalo večjo operabilnost, v primeru tehničnih okvar vlaka.

Italjanske državne železnice naprimer, pa so vsaj do pred kratkim imele dvojno zasedbo zaradi varnosti. Ker pač sindikati niso pristali na uporabo budnoste naprave. Torej je drugi bil tam zato, da bi vskočil, če bi prvega kaj zvilo. Pa so kljub temu imeli v preteklosti kar nekaj šmorna.
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.510
1.927
113
na temni strani lune
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Pejva še enkrat po vrsti.

Strojevodja je progo (tko novinarji) prevozil večkrat. Ampak ne s takšno hitrostjo, sicer bi iztiril že prvič.

Nihče se ne zgovarja na tehnično okvaro, temveč je nesreče kriv človeški faktor, kot je sicer priznal sam strojevodja.

Strojevodje, če tudi na pamet pozna progo, in običajno tudi jo, to samoposebi ne izključuje, da ne stori napake.

Strojevodja je naredil katastrofalno napako s tem, ko ni uspel pravočasno zmanjšati hitrosti iz prejšnjih 200 km/h, na potrebnih 80 km/h, kolikor je bila predpisana progovna hitrost za njegov vlak na tem odseku. Zaradi tega, in predvsem zaradi tega, je centrifugalna sila vrgla vlak iz tira. In še enkrat, kaj ga je zamotilo, da je spregledal predsignalno (tablo) spremembe hitrosti, bo pojasnil sam.

In nikoli, prav nikoli, en in isti vlak ne vozita dva strojevodja. Drugi, če je seveda zraven, je le kot asistenca, če med vožnjo pride do kakšne izrednosti.

Skratka, tako novinarji - kot alterjevci, strojevodji obešate fano, da je to storil zgolj iz objestnosti. Pač, da bi se pokazal ne vem kakšnega mačo đeka. Pa temu niti zdaleč ni tako.


O "znalcih" pa, ..... obstaja velika verjetnost, da sem kdaj skrbel tudi za tvojo varnost, kadar si se peljal z vlakom.
grims-1.gif

Zakaj drugi strojevodja ni nič reagiral, ko je prvi "pripizdil" konkretno preko omejitve v ta ovinek.

Sicer mi ostale tehnične podrobnosti niso poznane, ampak 200 km/h je skoraj top speed pri teh vlakih, cona bremzanja je pa zagotovo raztegnjena na kar nekaj kilometrih, in še dalj pred pričetkom te cone je že opozorilna signalizacija da bo potrebno pričeti z zaviranjem. Torej teorija o parih sekundah oz.še manj za reakcijo ne bo pila vode, če predpostavimo, da se je vlak premikal z cca. 50m/s.

In če je izvzeta tehnična napaka, je strojevodja počel nekaj hudo konkretno narobe iz bilokaterega razloga.
Morda je preizkušal do kam lahko gre
stupid-1.gif
Morda je pa v tem zadnjem poizkusu šlo kaj narobe (počeno kolo, kot pri nesreči v nemčiji oz. franciji, sem pozabil)

Sicer bo pa lahko itak sam pojasnil kaj je delal ko bi moral skrbeti za varnost potnikov.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.296
7.063
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:

Fukfehtar se je delal frajerja pred jebačico, tale strojevodja pa z slikami o doseženih brzinah pa pred facebook frendi.

......

V tem primeru ga je "tisti" odsek in z njim ovinek presenetil. Zakaj je do tega prišlo, ve on sam in zagotovo bo to tudi pojasnil.

Eh, pa kaj bi .....
daj ti meni pojasni kako te preseneti ovinek na progi katero voziš vsak dan.
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
daj ti meni pojasni kako te preseneti ovinek na progi katero voziš vsak dan.

Kot sem že napisal, to bo moral sam pojasniti. Nekaj se mu je zagotovo dogajalo v tistem momentu, ko je prihajal na kritičen odsek.

Ne vem, zgolj ugibam, morda klic po radiozvezi, ter prejemanje fonograma?
Za razliko od cestnega prometa, kjer je uporaba mobitela (zakaj že) prepovedana, na železnici ni tako. Med samo vožnjo je potrebno opravljati klice, si zapisati fonogram ter ga ponoviti v celoti, spremljati in preverjati položaj kilometrskih in hektometrskuh kamnov, ter še morje opravil. Tablo, ki najavlja zmanjšanje hitrosti pa vidi le nekaj bežnih sekund. S tem, da ta tabla stoji najverjetneje (ugibam - pri nas je to 700m) samo 1000m pred kritičnim mestom, kjer je že potrebno imeti ustrezno hitrost.
Če pri tej hitrosti zamudiš začetek zaviranja za 10 sekund, si že krvavo zajebal.

Lahko pa je, seveda, počel tudi kaj tretjega. Kdo bi vedel.
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Citat:
Uporabnik nacek pravi:
Ja kakšna pa je vloga drugega strojevodje tukaj???
A on je spal ali kaj ??
Drugi strojevodja je bil v potniškem delu vlaka.
V Španiji razen ob okvarah prometno-signalnega sistema nista v kabini dva strojevodja.
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Če je signalizacija 1000m pred točko zmanjšanja hitrosti, pomeni, da je imel na voljo 20 sek da zmanjša hitrost in če upoštevaš, da je zavorna razdalja kompozicije recimo 300m (ugibam in sem dal majhno-se pa da izračunat ampak nimam dovolj podatkov) to pomeni da je imel na voljo samo še 14 sekund.
PS
Ga ne opravičujem odgovornosti ampak poskušam pojasniti, da je tudi strojevodja samo človek in ne nek sadist, ki namenoma pobija potnike.
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.510
1.927
113
na temni strani lune
A pri vlaku kateri vozi 200km/h moraš gledati table in ne obstajajo nobena elektronska obvestila o bližajočih omejitvah
sprasujem se.gif


Ker za moje pojme pri 200km/h ne pomaga nobena tabla.

Aja strojevodja pa noče odgovarjati na vprašanja policije
13.gif

Le zakaj?
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Pravkar se hotel napisati nekaj takega. Ali pred odseki, ki zahtevajo tako spremembo hitrosti, ni neke avtomatike, ki bi zavrla vlak, če strojevodja ne reagira? Mi je malo nerazumljivo, da je to prepuščeno samo človeškemu faktorju