Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ampak ta je še večji ”džek„ kot kapitan coste concordije.
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ampak ta je še večji ”džek„ kot kapitan coste concordije.
Bedasta primerjava.
Eno je mačohistično afnanje fukfehtarja, nekaj povsem drugega pa so delovne razmere, kjer je prisotnost človeškega faktorja še kako vplivna.
Pri 200 km/h je časa za ukrepanje zelo malo. Vprašanje je, zakaj je omenjeni strojevodja spregledal signalizacijo. Morda (ugibam pač), tudi zaradi nezadostnega poznavanja omenjene proge. Očitno se je pri njemu nekaj dogajalo, kar mu je v danem trenutku odvrnilo pozornost. Varnostne avtomatike, ki bi korigirala njegovo storjeno napako, pa ni bilo. In nesreča zaradi spleta okoliščin je bila tu.
ja zelo bedasta, kapitan oziroma njegovi podrejeni so mislili da imajo amfibijsko vozilo, strojevodja pa da ima gokard. Oba dva pa sta se hvalila in naredila traparijo.Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ampak ta je še večji ”džek„ kot kapitan coste concordije.
Bedasta primerjava.
Eno je mačohistično afnanje fukfehtarja, nekaj povsem drugega pa so delovne razmere, kjer je prisotnost človeškega faktorja še kako vplivna.
Pri 200 km/h je časa za ukrepanje zelo malo. Vprašanje je, zakaj je omenjeni strojevodja spregledal signalizacijo. Morda (ugibam pač), tudi zaradi nezadostnega poznavanja omenjene proge. Očitno se je pri njemu nekaj dogajalo, kar mu je v danem trenutku odvrnilo pozornost. Varnostne avtomatike, ki bi korigirala njegovo storjeno napako, pa ni bilo. In nesreča zaradi spleta okoliščin je bila tu.
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
Fukfehtar se je delal frajerja pred jebačico, tale strojevodja pa z slikami o doseženih brzinah pa pred facebook frendi.
......
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
Fukfehtar se je delal frajerja pred jebačico, tale strojevodja pa z slikami o doseženih brzinah pa pred facebook frendi.
......
Da je ta strojevodja <a href="redno" target="_blank">redno</a> vozil 200 km/h le nekaj trenutkov pred nesrečo, tega pa novinarji, niti gugl-alterjevci niste v stanju dojeti?
Železnica ni cesta. Noben strojevodja ne dirka po svojih željah, svojih trenutnih vzgibih, oz. potrebah. Hitrost je na železnici strogo predpisana, tako v plus - kot v minus, in to za vsak meter proge. In verjemite, za vsakih 5 km/h prekoračitve, strojevodji grozi disciplinska. Obdobno, (na SŽ vskih 30 dni), se naredi podrobna analiza vseh voženj, katerekoli lokomotive ali potniške motorne garniture, ki je opravljala promet. In pri analizi se pokažejo vse anomalije. Te se seveda raziščejo in sankcionirajo. Tako, da tista slika brzinomerja na FB ne pomeni prav ničesar, oziroma, ne pomeni hitrosti skozi tisti ovinek. V tem primeru ga je "tisti" odsek in z njim ovinek presenetil. Zakaj je do tega prišlo, ve on sam in zagotovo bo to tudi pojasnil.
Eh, pa kaj bi .....
Citat:
Oblasti so proti strojevodji že v četrtek zvečer uradno sprožile preiskavo, saj je priznal, da je v ovinku, kjer je omejitev 80 kilometrov na uro, vozil s hitrostjo 190 kilometrov na uro. "Peljal sem s hitrostjo 190! Upam, da ni nihče umrl, ker mi bo ležalo na vesti," je Garzon po nesreči sporočil postaji v Santiagu de Compostela. Kot poroča El Mundo, naj bi Garzon pozneje dodal še: "Zaj... sem, rad bi umrl."
Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Pejva še enkrat po vrsti.
Strojevodja je progo (tko novinarji) prevozil večkrat. Ampak ne s takšno hitrostjo, sicer bi iztiril že prvič.
Nihče se ne zgovarja na tehnično okvaro, temveč je nesreče kriv človeški faktor, kot je sicer priznal sam strojevodja.
Strojevodje, če tudi na pamet pozna progo, in običajno tudi jo, to samoposebi ne izključuje, da ne stori napake.
Strojevodja je naredil katastrofalno napako s tem, ko ni uspel pravočasno zmanjšati hitrosti iz prejšnjih 200 km/h, na potrebnih 80 km/h, kolikor je bila predpisana progovna hitrost za njegov vlak na tem odseku. Zaradi tega, in predvsem zaradi tega, je centrifugalna sila vrgla vlak iz tira. In še enkrat, kaj ga je zamotilo, da je spregledal predsignalno (tablo) spremembe hitrosti, bo pojasnil sam.
In nikoli, prav nikoli, en in isti vlak ne vozita dva strojevodja. Drugi, če je seveda zraven, je le kot asistenca, če med vožnjo pride do kakšne izrednosti.
Skratka, tako novinarji - kot alterjevci, strojevodji obešate fano, da je to storil zgolj iz objestnosti. Pač, da bi se pokazal ne vem kakšnega mačo đeka. Pa temu niti zdaleč ni tako.
O "znalcih" pa, ..... obstaja velika verjetnost, da sem kdaj skrbel tudi za tvojo varnost, kadar si se peljal z vlakom.
daj ti meni pojasni kako te preseneti ovinek na progi katero voziš vsak dan.Citat:
Uporabnik Dolfe pravi:
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
Fukfehtar se je delal frajerja pred jebačico, tale strojevodja pa z slikami o doseženih brzinah pa pred facebook frendi.
......
V tem primeru ga je "tisti" odsek in z njim ovinek presenetil. Zakaj je do tega prišlo, ve on sam in zagotovo bo to tudi pojasnil.
Eh, pa kaj bi .....
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
daj ti meni pojasni kako te preseneti ovinek na progi katero voziš vsak dan.
Drugi strojevodja je bil v potniškem delu vlaka.Citat:
Uporabnik nacek pravi:
Ja kakšna pa je vloga drugega strojevodje tukaj???
A on je spal ali kaj ??