Manj varno je samo zaradi “bumbarjev”, ki ne upostevajo prometnih predpisov in mislijo, da so sami na cesti... in vozijo popolnoma po lastni presoji...
Torej priznaš da je krožišče od sedaj manj varno. Res je tako.
Vendar ne samo zaradu "bumbarjev", ki v prejšnjem krožišču niso delali nobenih nevarnost, ampak tudi zaradi slabega projektiranja.
Sicer pa, ko stalno omenjas ta miljoncek, in da je za to treba le par 10m2, nekaj robnikov in tabel... Noben ti ne brani, da se sam prijavis na kak razpis, pa pobases tisti miljoncek v svoj zep...
Haha, a misliš da v naši skorumpirani državi na razpisu zmaga najcenejši in najboljši. LOL.
V tem primeru naj bi na razpisu zmagal tisti, ki je financiral volilno kampanijo Bratuškovi - pravi občinski svetnik Stevanovič.
Moje mnenje je drugacno od tvojega... in sam nimam prav nobenega problema s tem kroziscem...
Če priznavaš, da je krožišče sedaj manj varno, kar si napisal v prvem stavku, potem sva kar istega mnenja. In to je korak nazaj - na slabše.
tvoja situacija, ko si moral pocakati, je pa zgolj zaradi tebi podobnega, ki si predpise razlaga po svoje... Ce gres naravnost, je nekako logicno, da se razvrstis na notranji pas za naravnost... in ne na zunanjega.. Vsaj jaz vedno tako pocnem, ko se peljem skozi to krozisce...
Če se na enem od treh brniških razvrstiš na notranji pas, sploh ne prideš naravnost, brez vožnje čez robnik, toliko o tvoji logiki. Moraš gledat table, in tabla mi je pokazala,, da se za naravnost razporedim lahko tudi na zunanji pas. Kar sem storil in obstal sredi krožišča.
Pa ne zaradi "bumbarja" ampak zaradi projektanta, ki je bumbarjem omogočil takšno početje. Prej bumbarji kaj takega niso počeli, pa so ravnotko vozili tam.
Ne vem kako ste tako trdi v glavo, da ne veste, (oz. ker imate oprano glavo nočete priznati), da se je lažje in bolj varno samo vključiti desno na en edini pas, kot pa prečkat en pas in se vključiti na drugega. Peš tud lažje in bolj varno prečkam eno pasovno cesto, kot pa štiripasovno - samo primer. Sploh kadar je veliko prometa, kar v tem krožišču v določenih uraj je slučaj. Tista pretočnost, s katero opravičujejo miljon je pa bulshit, če krožišču sledi 10+ semaforjev. In tudi jo v praksi ni, če se tisti iz šenčurja ustavljamo v krožišču, tisti iz britofa in Šk. Loke pa čakajo na prosta dva pasova da se vključijo (prej na enega).