Pozdravljeni
Pred časom sem kupil posteljo, katera pa je bila poškodovana. Uveljavljal sem garancijo katera je bila odobrena. Potrebno bi bilo zamenjati eno stranico. Vendar tega niso storili v roku 45 dni. Zakon pravi:
Zanima me, ali je potrebno v primeru zahteve za vračilo kupnine izdelek vrniti? To nikjer v zakonu ni izrecno opredeljeno. Tudi v zgornjem citatu tržni inšpektor govori smo o vračilu kupnine.
Kaj pravite?
Pred časom sem kupil posteljo, katera pa je bila poškodovana. Uveljavljal sem garancijo katera je bila odobrena. Potrebno bi bilo zamenjati eno stranico. Vendar tega niso storili v roku 45 dni. Zakon pravi:
Torej ker niso napake odpravili ali izdelka zamenjali v roku 45 dni, lahko zahtevam vračilo kupnine.Citat:
Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake. Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine. Hkrati lahko uveljavlja tudi povračilo nastale škode. Enake pravice pripadajo tudi kupcem, ki se po ZVPot ne štejejo za potrošnike.
Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine (in ne zgolj dobropis).
Zanima me, ali je potrebno v primeru zahteve za vračilo kupnine izdelek vrniti? To nikjer v zakonu ni izrecno opredeljeno. Tudi v zgornjem citatu tržni inšpektor govori smo o vračilu kupnine.
Kaj pravite?