Zdravo,
kolegica ima velike težave s svojim Sony Ericsson telefončkom.
Kupljen pred 6 meseci, telefon se sam od sebe ugaša, zmrzuje in ga je potrebno vedno z odstranitvijo baterije ugasnit ko zmrzne.
Prvič je bil na servisu oktobra letos, kjer so zamenjali nekaj notranjih delov. Gre se za osnovni model Zylo. Prišel iz servisa in ponovno zmrzoval (na vsake 3 ure zmrzne in mu moreš baterijo odstranit ven, da ga ponovno prižgeš). Na telefonu je SAMO imenik prenešen iz SIM kartice (nobenih slik itd..).
Ponovno je bil sedaj v decembru na servisu, kjer so zamenjali 3 druge notranje dele
Pridem danes po telefon na servis, pravijo da sedaj dela in da so ga testirali...
Pridem domov, ob 18h vstavim sim kartico, ne prenesem imenika, pustim vse prazno. pogledam sedaj (torej eno uro in pol kasneje) in telefon zmrnu! Ekran popolnoma čren, nekaj utripajo lučke, tipkovnica utripa...ni omrežja, neveljavna sim..
Kaj lahko naredim glede na to, da je telefon bil že drugič na servisu in ga bom jutri pelju še tretjič? Ali lahko zahtevan (po zakonu in kateremu) nov isti model telefona, glede na to, da grem tretjič tja zaradi ene in iste napake??
Hvala.
kolegica ima velike težave s svojim Sony Ericsson telefončkom.
Kupljen pred 6 meseci, telefon se sam od sebe ugaša, zmrzuje in ga je potrebno vedno z odstranitvijo baterije ugasnit ko zmrzne.
Prvič je bil na servisu oktobra letos, kjer so zamenjali nekaj notranjih delov. Gre se za osnovni model Zylo. Prišel iz servisa in ponovno zmrzoval (na vsake 3 ure zmrzne in mu moreš baterijo odstranit ven, da ga ponovno prižgeš). Na telefonu je SAMO imenik prenešen iz SIM kartice (nobenih slik itd..).
Ponovno je bil sedaj v decembru na servisu, kjer so zamenjali 3 druge notranje dele
Pridem danes po telefon na servis, pravijo da sedaj dela in da so ga testirali...
Pridem domov, ob 18h vstavim sim kartico, ne prenesem imenika, pustim vse prazno. pogledam sedaj (torej eno uro in pol kasneje) in telefon zmrnu! Ekran popolnoma čren, nekaj utripajo lučke, tipkovnica utripa...ni omrežja, neveljavna sim..
Kaj lahko naredim glede na to, da je telefon bil že drugič na servisu in ga bom jutri pelju še tretjič? Ali lahko zahtevan (po zakonu in kateremu) nov isti model telefona, glede na to, da grem tretjič tja zaradi ene in iste napake??
Hvala.