Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Zadeva je naslednja:
Mama je sklenila paket pri mobitelu in vzela za 140 eur kr en orenk telefon od LG-ja, modela zdele ne vem na pamet,..niti ni bistveno.
Po kakem tednu telefon začne javljat error zaradi SIM kartice,...telefon se resetira in dela spet kak dan,..po 14 dneh telefon zavrača SIM kartico popolnoma. Če štejemo še tiste tri dni za vklop paketa (vikend) je telefon uporabljala ene 10 dni, s tem da je mogoče vsak dan opravila 1-2 klica, kak dan pa sploh ne in da je telefon imela ves čas na polici ali mogoče samo 2x v torbici. Zraven je kupila tudi nek konkretno drag etui in telefon je bil v tem etuiju skoz.
OK pošljemo na servis in ...reklamacija neupravičena telefon je padel v vodo?!? Telefona ni sprejela ampak se je konkretno razburila in zahtevala da ga še enkrat pošljejo na popravilo, kar so tudi naredili, vendar odgovor isti, v telefonu je bila voda ali kondenz ali karkoli pač in reklamacija ni upravičena. Ko je omenila da potem naj ga pač imajo in bo obdržala nadomestni telefon (en mali jajc sony ki vsaj dela) so zagrozili da bodo postopali s pravnimi sredstvi !!
Zdej pa mene zanima nekaj, ker je očitno da nas imajo za norca, kako pristopit k zadevi? Takega odnosa do stranke nisem doživel že od YU leta 1989 al kolk ko me je v NAMI nadrla ena prodajalka nevem več zakaj sploh,....Da ne omenjam dobrih izkušenj s servisom že davno Nokie, in Erricssona pa tudi Alcatel in v zadnjem času Garmina. Sedaj pa tole skropucalo,...
hvala in lep pozdrav