Uporabniki avtoplina (LPG)?

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.234
1
38
Jaz imam naštimano na 40, če sem imel manj je kar malo pocukal avto. Vparšaj mehanika/serviserja koliko je naštimal.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz
a kdo ve ce se dajo kupit nadomestki injektorjev od dolocenih firm? Se kdo ukvarja stem tukaj na alterju
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
kaki nadomestki?
Saj je vseeno kere firme maš injektor. Samo, da ti ohmi štimajo in, da šobo pravo daš. Pa potem nastaviš sistem.

@alpine po defaltu so nastavljeni na 35°C in 60 sekund. Potem je pa odv recimo če so vodno greti injektorji in bolj švoh mootor lahko že tudi pri 30° nardiš preklop. Če niso ogrevani in je močnejši motor se lahko zgodi, da je treba čakat do 60°C
Pri vsem skupaj je finta, da če je preklop prehiter ti kondenzirajo nečistoče v plinu in zapaca injektorje dokaj hitro.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
kaki nadomestki?
Saj je vseeno kere firme maš injektor. Samo, da ti ohmi štimajo in, da šobo pravo daš. Pa potem nastaviš sistem.

to me je zanimalo ja ker ne poznam plinskega sistema ce so lahko kaksni drugi konektorji ker se mi zdi da so moji kar dragi kaksni tretji pa dost ceneje, sicer nevem kako jih lahko zamenjas v sedlo starih to vrjetno nemore bit isto imas pa ze luknje v sesalnem narejene.

Problem je tudi ker ce klices kaksnega drugega majstra za plin pravi nimam programa za tvoj sistem in si kjer si.
 
Nazadnje urejeno:

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Narobe je blo nastavljen, bivški lastniki so mel nastavljen tako, da je na plin zagnalo že po 500m vožnje čeprav je blo zunaj recimo samo 10 C, zato je tud avto crkoval prvi kilometer, če se ustavil.
Polet so pa direkt na plin vžigal brez predhodnega ogrevanja.
To se tako naredi, da se drži tipko z drugo roko pa vžge avto to se lahko delal samo ko je blo zunaj 35 C zdej nemogoče zalanfat na plin.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
ko je avto ogret se ti skoraj takoj preklopi na plin ne potrebuješ nobenega čaranja, odvisno je vse kako ti je mojster uredil mapo.vsaj ri mojem je tako.
Nekaj zadev m je sin prinesel iz Anglije kjer so zadeve kar ugodne pri tej firmi;
http://www.lpgshop.co.uk/
Tako mi je mojster pred mesecem vgradil tudi emulator bencina tako da se mi števec za bencin avtomatsko vedno postavi v položaj porabe bencina ki pa je minimalna zato je emulator zaželjen.
So pa ti emulatorji različnih tipov za različne avte, niso pa posebej dragi, mene je stal brez vgradnje 36 euro.Emulator je uporabil za ponastavitev merilnika goriva, kar kaže na padajočo raven bencina, medtem ko vozilo teče na plin.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
@Retro Emulator ni nič zaželjen. Oziroma večina avtov ga ne rabi. Emulator se montira samo pri tistih kjer jim pade kazalec za količino goriva na nič čeprav je rezervar poln (oziroma drugi s tem povezani problemi).

@ralliart injektorji so z sesalnim kolektorjem povezani preko gumijaste oziroma plastične cevke. ni nobenih sedežev.
Konektorji so najmanjši problem. Se jih pač menja. Ampak velika večina ma enake.
To glede programov je tudi do neke mere blabla. Večina evropskih sistemov ima ECU od proizvajalca AEB. In je v glavnem razlika samo v barvi programov. Nekih večjih razlik ni. Tudi kabli pašejo pri velikem % križem kražem. Software je tudi dostopen. Samo pač se folku ne lubi s tem ukvarjat, ker zabije nek časa ki se mu ne povrne finančno in se raje ukvarjajo z svojimi sistemi.
Se pa dobi tudi komplet za obnovo injektorjev z novimi batki in oringi. Sčistiš, menjaš in voziš dalje.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik retro pravi:
ko je avto ogret se ti skoraj takoj preklopi na plin ne potrebuješ nobenega čaranja

govorim o tem, da je bivši lastnik direkt vžigal na plin brez da je mašina ogreta, to se da poleti, mal več časa vergla in več gasa je treba dat pa gre takoj na plin. Pozimi bi šlo samo v skrajni sili,.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
Saj te razumem in to da je direkt vžigal mi je zelo čudno ker pri mrzlem to ne gre ali pa?? Če je mapa tako nastavljena vendarle s tem storiš motorju več škode kot koristi. Kolikor vem mi je mojster ki e montiral in še vedno bdi nad mojim sistemom plina dejal da mora obvezno vžig potekati na bencin tudi novi avti nimajo vžiga na plin temveč na bencin.Kot sem že prej napisal mi sedaj v hladnejšem vremenu poteka tek motorja in vžig na bencin do 35 stopinj in takrat preklopi na plin kajti zato je uparjalnik ki poskrbi za to da je plin v stanju da motor deluje pravilno.
Zaradi tega menim da dober mehanik ki skrbi za dotičen plinski sistem katerega imaš nameščen mora poskrbeti za pravilne parametre plinske mape in samo to je pravilno.Sam prepuščam mojemu mojstru ki ga je vgradil tudi servisiranje in samo njemu zaupam ker se edini razume strokovno v to in tudi garantira da je v redu s sistemom. Zato pa imamo homologacije da to strokovnost monterja in sigurnost potrdi.

http://www.populi.si/files/Plin%20in%20plinske%20instalacije.pdf

Tu najdeš kaj več o tem, tudi bolj natančno opisano.

http://www.populi.si/index.php...op&Itemid=4
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Ne vem kakšen specialist si oz, s čim se ukvarjaš vendarle vidim da se kaj dosti ne spoznaš na plinske zadeve . Zato ti predlagam da ne zavajaš s svojimi trditvami ki nimajo osnov.

http://www.autoplin-forum.com/index.php

Predvsem nisem načitan na forumih ampak sem okoli 120 avtov zmontiral, tudi za drugimi smo nastavlali.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Zato pa imamo homologacije da to strokovnost monterja in sigurnost potrdi.

vidim da ti je praksa tuja. Na homologaciji se potrdi samo ena stvar. Ali se številke na papirjih ujemajo s številkami na vgrajenih delih. In prav nič drugega.

Pa nehaj o nekih mapah če nimaš pojma. Mapa nima nič skupnega z preklopom. Pogoji za preklop se nastavljajo čisto ločeno in nepovezano od mape.
Uparjalnik ne skrbi da je plin v stanju, da motor deluje pravilno ampak skrbi, da gre plin iz tekoče faze v plinasto. Da motor deluje pravilno skrbi računalnik z prilagajanjem časa vbrizga in velikost šobe, ki določa količino vbrizga. In avti ne vžigajo na plin zaradi tega, ker uparjalnik ni dovolj vroč, da bi se plin uparil. Zakaj temperatura 35°C sem že goraj napisal. V glavnem držanje tipke med zagonom je izhod v sili če umre bencin pumpa da lahko vseeno motor zažene. To je drugače idealen recep za hitro zapacane injektorje.
Pri sistemih z vbrizgom tekoče faze zgoraj napisano ne velja.
 
Nazadnje urejeno:

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.293
23
38
Murska republika
Pogojno ti verjamem. Sicer se ne spuščam v tvojo strokovnost vendarle če si zmontiral toliko inštalacij ti vseno manjka strokovno znanje, pa brez zamere. Tvoji komentarji ne izražajo te strokovnosti.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.827
2.081
113
luka51 ali je možen dvig prostega teka na LPG za recimo 100rpm, ker se mi zdi trenuten malenkost prenizek in nemiren (na bencinu je okoli 750, na plinu 650)? Ne spomnem se, kako je bilo ob montaži (100kkm nazaj), je pa res, da ima motor za sabo že 470kkm
grin1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Ne ni možno, vsaj direkt ne. Ker višino prostega teka uravnava motorni ECU. Če ti spreminjaš parametre na plinu bo on pač spreminjal svoje čase, da bo tiste svoje okvire izpolnil. To, da je nemirem je v glavnem problem v prevelikih šobah in posledično prekratkem času vbrizga in premali možnosti korekcije časa. Potem pa skače gor in dol. Če mislima isto nihanje.
Drugače pa prvo pravilo vsak problem na bencinskem motorju se pri delovanju na plin pokaže dosti bolj očitno.

Je pa na pamet težko govorit. Če maš vsaj nek osnovni tester s katerim lahko bereš čas vbrizga si poglej ali je čas vbrizga ko leti na benz enak kot takrat ko leti na plin. tam do +-0.2-3ms je ok
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Tvoji komentarji ne izražajo te strokovnosti.
A tvoji pa? Ko bluziš o mapah in emulatorju in o nekem padanju bencina. Sem ti lepo napisal kdaj se emulator uporabi. Imeli smo en ali dva primera kjer je bil potreben. važno je, da si linkal forum.
Ti jaz dam maile iz suporta proizvajalca? pa kako interno telefonsko, da se kaj naučiš? Sorry ampak sem preveč cajta zabil na nastavljanju avtov, da mi bo en načitanec pametoval o strokovnosti. Če ti kaj pomeni 1.4 16v starjet dela že 40k km brez problemov. Pa brezveze sploh govorit o urah ki sem jih zabil da sem ga spravil v to stanje. Glede na to da maš forum v malem prstu si lahko prebereš koliko monterjev se tega motorja izogiba in zakaj.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
pa kaj tebi ni jasno? glej pun [cenzura] mam takega folka pametnega u 3pm. Bluziš nekaj v tri dni.
Pa mi povej kaj sem napisal takega, kar bi ti kot strokovnjak načitan naredil drugače. Oziroma zakaj bi emulator priporočal/montiral v nek avto, ki ga ne rabi. Jaz sem povedal zakaj ne ti pa povej zakaj ja. Pokaži svojo strokovnost. Mah meni se neda več. Itak vsi vse vejo. [cenzura] kaj pol sploh voziš avto k "mojstru" če se sam tak spoznaš.

p.s. še nekaj, glede zgornjega vprašanja Ralliarta. Ded govori o injektorjih tekoče faze. Tam so pa stvari malo drugačne kot sem napisal.
 
Nazadnje urejeno: