Uporabniki avtoplina (LPG)?

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
sparkyboy: kater sistem pa maš in kje si vgrajeval in seveda kdaj (2010,2009)? Jst poznam dva, ki sta zelo zadovoljna. En ma G-1, drug pa Lovato. Je pa res problem v nastavitvah, ampak pop mojih informacijah je vsa fora v mojstru. Če je šalabajzer, pol je itak že vgradnja zanič, kaj šele kalibracija.

lp
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Se strinjam s predhodnikom. Te vgradnje so dosti individualne. Jaz imam že tretjo mašino predelano, vsaka čez 300km, pa vse so bile neproblematične. Razen malenkosti (reden pregled in nastavitev računalnika) ni bilo nikoli nič večjega (npr. da bi odletel injektor ali podobno).
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
V R Kangoo 1.4 imam vgrajeno plinsko napravo JTG. Zadeva je bila vgrajena v Italiji pred petimi leti. Ko sem v Slo našel serviserja za moj tip naprave, sem se zapeljal do njega, da "malo pogleda". Po njegovi izjavi je to najboljši sistem, ker ne potrebuje nikakršnega vzdrževanja. Nima uparjalnika, temveč vbrizgava tekočo fazo. Na moje vprašanje, kaj gre lahko narobe, mi je odgovoril, da je možna samo okvara črpalke, ki pa naj bi vzdržala vsaj deset let. Vgradnja te naprave stane 2k€ in jih pri nas ne vgrajujejo več, ker je predraga. Pri nas se vgrajujejo samo cenene zadeve, zato pa je toliko problemov.

Zdaj, ko je bilo krepko pod 0, je imel tudi moj Kangoo nekaj težav, saj prvi vklop ni deloval. Moral sem izklopiti plin, narediti dva km na bencin in šele potem preklopiti na plin. Kaj je bilo krivo, ne vem. Kvaliteta plina, ali šrot od motorja? Poraba se mi giblje med 10 in 11 litrov plina na 100km. Imam 90% mestne vožnje. Mogoče liter manjšo porabo sem imel pred leti na R5 z istim motorjem in istim načinom vožnje.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Jaz imam sedaj tudi JTG ki vbrizgava tekočo fazo. Malce dražji, ampak zaenkrat dela v nulo.
 

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
549
0
16
Za sistem JTG sem že slišal ja. Mogoče bi mene, če bi se pri drugem avtu odločil za plin, zanimal ta sistem. Nekdo me je vprašal kaj imam sedaj: TeleflexGfi (2009), sistem sam po sebi je sicer ok, vendar ta sistem vgrajuje le en človek in s tem človekom so same težave. Ne zna ustrezno skalibrirati, vsaka menjava oz. redni servis je 70 eur, vsak izreden poseg v sistem pavšal 50 EUR, pri tem pa kot pravim ne zna odpraviti goreče rumene lučke za mašino. Po domače povedano šalabajzer. Ker je tu v SLO samo on za ta sistem, sem seveda primoran težave ''reševati'' samo z njim. Po domače povedano, zajebal sem se. Ne vem pa kako je z drugimi vgrajevalci, zdi se mi, da precej podobno. Preden kupiš vsi govorijo v superlativih, ko kupiš pa kar naenkrat nihče ne zna nič več skalibrirati itd..

Aja jaz imam vgrajen tudi flash lube in mi sploh ne dela, ko plinarju povem naj mi naštela, mi nekaj naredi in dela točno 10 dni, potem pa spet ne. Ko ga vprašam ali ta flash lube sploh rabim na svojem avtu mi reče, da mi bo javil in mi nikoli ne javi, kljub temu, da sem ga to vprašal že vsaj 5x. K temu sigurno ne grem več, ker nima pojma.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
Glede NA to da si zelo nezadovoljen bi lahko povedal ime firme, da se me Bo se kaksen nategnil, da je kao 'dobr' mojstr.
 

WhiteCell

Fizikalc
18. avg 2007
1.930
1
38
42
Kranj
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Drago pravi:
V R Kangoo 1.4 imam vgrajeno plinsko napravo JTG. Zadeva je bila vgrajena v Italiji pred petimi leti. Ko sem v Slo našel serviserja za moj tip naprave, sem se zapeljal do njega, da "malo pogleda". Po njegovi izjavi je to najboljši sistem, ker ne potrebuje nikakršnega vzdrževanja. Nima uparjalnika, temveč vbrizgava tekočo fazo. Na moje vprašanje, kaj gre lahko narobe, mi je odgovoril, da je možna samo okvara črpalke, ki pa naj bi vzdržala vsaj deset let. Vgradnja te naprave stane 2k€ in jih pri nas ne vgrajujejo več, ker je predraga. Pri nas se vgrajujejo samo cenene zadeve, zato pa je toliko problemov.

Zdaj, ko je bilo krepko pod 0, je imel tudi moj Kangoo nekaj težav, saj prvi vklop ni deloval. Moral sem izklopiti plin, narediti dva km na bencin in šele potem preklopiti na plin. Kaj je bilo krivo, ne vem. Kvaliteta plina, ali šrot od motorja? Poraba se mi giblje med 10 in 11 litrov plina na 100km. Imam 90% mestne vožnje. Mogoče liter manjšo porabo sem imel pred leti na R5 z istim motorjem in istim načinom vožnje.

Jest sm ravno vgradil Zavoli ( dal sem slaba 2k€)

Deluje B.P. poraba plin/bencin je ista - tako da imam dejasnko prepolovljene stroške...sem za enkrat super zadovolen...
aja pa isti "simptomi" so bili dva tedna nazaj.... takoj na začetku je malo nergal
smile-1.gif
....sem za 2km prestaviol na benz...nato nazaj na plin in dela B.P.

Sam sumim nizko temperaturo v kombinaciji z (očino) zimskim razmerjem mešanice butan/propan na črpalkah....ko je ogret...dela super...

aja moja mašina je 4.2 ( tako da se konkretno pozna na porabi

trenutno vozim preračunano 7-8 l s 300KM
smile-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Whitecell, to imaš ZAVOLI tekočo fazo?
kako zadeva deluje dejansko, lahko kdo pove več?
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Glavna razlika je v uparjalniku, ki ga nima. Posledično ni potrebe po ogrevanju motorja. Motor rabi samo okoli minute, da preklopi na LPG. Ima neko visokotlačno črpalko, ki naj bi zdržala min. deset let in ko ta crkne, jo je potrebno menjat. Strošek je 500€, nahaja pa se v rezervoarju za LPG. Na sesalni cevi so štiri vbrizgalne šobe, ki dovajajo gorivo. Servisiranja ni, nastavitev pa tudi ne.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
odlične info, kdo vgrajuje v SLO in kateri sistem? težave pri 250 konjih in naprej?
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Zavoli ne vem kdo vgrajuje, JTG pa je vgrajevala delavnica na Rudniku, nasproti semenarne na Dolenjski cesti. Imena in točnega naslova ne vem. Po izjavi lastnika naročajo samo še po prednaročilu. Za težave pri močnejših motorjih ne vem. najbolje, da se zapelješ do delanice in se tam pozanimaš.

Edit: Evo, malo reklame.
 
Nazadnje urejeno:

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Jaz imam JTG tekočo fazo, montiran na Rudniku. V A8, 335KM, V8, dela k urca. Najboljša reč kar sem jo imel do sedaj. Kot rečeno ni uparjalnika, na plin preklopi po cca. 40 sekundah od vžiga. Skratka ne veš da imaš vgrajeno. Poraba je ista kot pri bencinu, moč je ista, kar se mene tiče ne opaziš razlike. Do sedaj mi še ni preklopilo nazaj na benz (razen seveda ko je rezervoar prazen) - niti hladen, niti topel, niti pri -20 - ni nobenega prej opisanih simptomov.
V praksi imam nekje 14--16l porabe, odvisno od dinamičnosti vožnje (okrog 15 pri vožnji pol v mestu, pol avtocesta), board computer malce laže (kaže med 12 in 14 v povprečju), ene pol tanka benza natankam na ene 10 rezervoarjev plina. Skratka če računam še benz sem tam na 11-12EUR na 100km stroška, torej kot bi imel poravo približno 8-8,5l benza. Zaenkrat enih dobrih 10kkm prevoženih brez težav. Aja, nobenega mazanja ventilov, motor ki je predelan jih ne rabi, poraba olja je pa itak ista pri vseh motorjih tega tipa ki sem jih imel (liter do liter in pol dotočim približno sredi servisnega intervala pa je).
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.897
104
63
mb+ -20km
Koliko berem, naj bi bi bil ta le JTG sistem najboljši, ve kdo mogoče, kateri 6 ali 8 valjni motorji ne rabijo mazanja ventilov.?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Cena predelave?

Ali ti je bilo potrebno hoditi nazaj na "fine tuning" ali je zadeva že takoj delala BP?
 

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
549
0
16
Citat:
Uporabnik bero1 pravi:
Koliko berem, naj bi bi bil ta le JTG sistem najboljši, ve kdo mogoče, kateri 6 ali 8 valjni motorji ne rabijo mazanja ventilov.?

To zanima tudi mene, kar se koncerna Audi tiče. Za motor 2.8 V6 142kW.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Za motorje je treba vprašati kar majstra ki vgrajuje, verjetno je odvisno tudi od sistema ali se rabi flashlube.
JTG tekoča faza dela iz prve, po 1000km narediš checkup in finetuning, jaz nisem opazil razlike pred in potem, verjetno pa je smiselno na vsake toliko preveriti oz. dati umerit, če ne drugega zaradi razlik v temperaturah zunaj verjetno.
Cena za osemvaljnika je bila 2600, kar je cca. 600 več kot bi prišel sistem z uparjalnikom, tako da je odločitev stvar km ki jih narediš.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Kaj potem je ta JTG boljsi tudi od opevangea PRINS-a, ki pride os ostalih ponudnik predelav z uparjalnikom tudi 400€ drzaji?

Pri PRINS-u baje ni potrebno popolnoma nic nazaj hodit elat finetuning, saj podatke za plin dobiva iz ECU-ja od avta in ne preko sesalnega sistema.

Zakaj je pa JTG sistem boljsi od Prins sistema z uparjalnikom bi me zanimalo, ce kdo ve....cenovno sta potem isto.