Citat:
Uporabnik klemen_ pravi: Npr. v križišču, ko imaš v prvi in nogo na bremzi se občuti nemirnejši tek motorja.
To se tudi meni dogaja,predelal sem Polo 1.4 2005 letnik,slab mesec nazaj,ker je avto imel prevoženih 120.000 mi je 2 dni po predelavi že crknila tuljava-cinšpola in smo menjali kar vse štiri.Sicer se jih itak zamenja na 100.000 km,pri plinu pa avto rabi boljšo iskro in je to bil vzrok.No,smo menjali še svečke,ker je bil tudi čas.Avto še vedno kljub temu občasno nekaj muči v prostem teku,sprva je občasno celo ugasnil in so mi nato zvignili dotok plina in je bilo boljše.Danes pa sem se pogovarjal z kolegom in mi je rekel,da moram obvezno zamenjati svečke za LPG svečke,ker je lahko tudi to vzrok. kakšnega cukanja,manjše moči motorja,dogaja se mi celo ko nabijem gas na 3000 obratov in ga spustim,motor nekaj malega kot da bi zatrokiral-spremeni zvok -kot bi ga malo zatreslo.
Za sistem emmegas sem odštel 1000 eurov,moj polo baje ne rabi dodatnega mazarja ventilov,tako so mi potredili na več naslovih kjer predelujejo avte na plin,baje to celo ni priporočljivo,ker se dogaja,da potem strankam crknejo katalizatorji po 20.000 km.
kaj naj rečem,če sem full zadovoljen,ja in ne,upad,da motor sčasoma ne bo začel kaj zafrkavat,ker slisiš razne zgodbe.
kdor ne prevozi več kot 15.000 km mislim,da se mu to ne splača,sploh,če je z avtom čez čas kaj narobe.
se strinjam,da če kupiš avto tovarniško predelan,potem zadeva mora 100% delati,te predelava pa niso glih ziher,kolikor slišim se mi zdi,da se vsi še nekako bolj učijo.
Če se vam splača predelati avto pa si lahko izračunate na tej strani
http://www.plinskicentermaribor.si/izracun_upravicenostii.html
lp,še kaj javim glede mojega avta