Umrl Zidar

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.548
2.937
113
v lokalni ostariji
Sct je bil trn v peti evropskim gigantom. Drugače vsekakor bolje da se asfaltira kakšna cestica kot da se kaksnemu serifu da 15% v denarju kot je sedaj praksa.

Vse vikendice itd so bile tudi garant da ni bilo treba it sedet :)

Na splošno je najvecja tezava ko izvajalec postane investitor. To je bila tezava vegrada. Izcrpavanje tudi ni blagodejno delovalo na podjetja...
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
ja to bi potem morala naredit politika ampak dvomim da si je kdo upal imet takšen "madež" pri sebi. sct je bil velik vroč kostanj ki ga nihče ni hotu več držat, preveč slabega tiska.
kar se denarja tiče pa predvidevam da se je cash flow preveč drastično zmanjšal da bi se dalo še kaj drugače rešit.

se je pa ogromno znanja, izkušenj in referenc izgubilo takrat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.548
2.937
113
v lokalni ostariji
ja to bi potem morala naredit politika ampak dvomim da si je kdo upal imet takšen "madež" pri sebi. sct je bil velik vroč kostanj ki ga nihče ni hotu več držat, preveč slabega tiska.
kar se denarja tiče pa predvidevam da se je cash flow preveč drastično zmanjšal da bi se dalo še kaj drugače rešit.

se je pa ogromno znanja, izkušenj in referenc izgubilo takrat.
Najvecja napaka sct-ja je bila da niso.bili lastnik kaksnega glavnega medija v Sloveniji (delo, dnevnik)
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.365
6.152
113
Meni ni bilo povsem jasno, zakaj so gradbena podjetja vrgli v stečaj, namesto da bi zmanjšali število zaposlenih, odprodali del osnovnih sredstev v času gradbene krize in manjka projektov. Kje je bil razlog? Je bilo daleč premalo lastnih sredstev in vsa oprema na kredo? Se je preveč pretakal denar ven? Je bil vzrok v ukvarjanju s projekti, kjer niso bili izvajalci, temveč tudi lastniki in potem ni bilo iz ogromnega zaslužka nič?
SCT je v času Jugoslavije imel 11000 zaposlenih in delali so tudi po tujini, enkrat je bil objavljen dolg seznam njihovih projektov. Z razpadom Jugoslavije je ostalo 3000 zaposlenih, v Sloveniji pa se je pričel graditi avtocestni križ. Ko je bil ta zgrajen je prišla kriza 2008 in gradbena podjetja so imela težave, ker banke niso nikomur dajale kreditov. Država je potem rešila banke, gradbena podjetja poslala v stečaj, vodilne gradbenike v zapor, preostalo premoženje pa prestavila na DUTB, ki naj bi v nekaj mesecih stvari prodal in pridobil sredstva za proračun.

Mediji so se na koncu neverjetno agresivno postavili napram SCT. Odpadlo protipožarno zaščito v šentviškem predoru so izkoriščali do onemoglosti, čeprav tam SCT pravzaprav sploh ni imel veliko zraven. Celo včeraj ob osmrtnici niso zmogli brez da bi to omenili.

V Črnučah so pred kratkim na novo z modro prebarvali stavbo in logotip SCT.
 

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
966
119
43
Danes se lahko vidi nesposobnost in znanje/vodenje projektov, ko se delajo ceste in polaga asfalt. Ena sama zalost, ce samo pogledas rekonstrukcijo ceste v Senozetih, bi se clovek kar zjokal. Te male gradbene firme, ki sedaj postajajo velike, so dalec od kvalitete SCTja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi
2. jul 2020
5.107
6.660
113
Meni ni bilo povsem jasno, zakaj so gradbena podjetja vrgli v stečaj, namesto da bi zmanjšali število zaposlenih, odprodali del osnovnih sredstev v času gradbene krize in manjka projektov. Kje je bil razlog? Je bilo daleč premalo lastnih sredstev in vsa oprema na kredo? Se je preveč pretakal denar ven? Je bil vzrok v ukvarjanju s projekti, kjer niso bili izvajalci, temveč tudi lastniki in potem ni bilo iz ogromnega zaslužka nič?

Kot mi je poznano iz Primorja, je bila večina strojnega parka lastniškega - še zdaj se jih videva z barvno shemo Primorja in Kolektor nelpkami gor, ogromno je bilo tudi nepremičnin, določeni deli firme (asfaltna baza, betonarna) niso niti strojev ugasnili, ker so jih druge firme najele. Odpuščeni delavci so dobili vse obveznosti poplačane za nazaj poleg odpravnin.

Dovolj bi bilo prenesti obveznosti na slabo banko. Samo to očitno ni bilo v interesu. Sploh zanimivo kako hitro je Kolektor pohopsal vse skupaj.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.718
9.493
113
Poznam zgodbo CPL. En sam prijavitelj terjatev in rubežnik veselo s pečati polima vse kamione, ko bi lahko samo dva od 24 finišerjev. V drugem primeru bi CPL še vedno šibal, brez kamionov je bil ohromljen......
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.223
3.626
113
Zadržite suze, zadržite suze...:evil:
.
Glede SCT-ja (SCT=Zidar) je v vidu potrebno imeti predvsem slednje:
- AC in vse ostale gradbene projekte za državo so gradili po "zlatarskih" cenah - x2.
- Davkoplačevalci/država je SCT-ju vse redno plačevala, do zadnjega centa.
- SCT je ob stečaju zapustil par sto (Koliko? 200?) mio EUR dolga v (NAŠIH™) bankah.
- SCT je ob stečaju zapustil tudi par sto(?) mio dolga pri podizvajalcih, najetih in lastnih zaposlenih...
- ergo...
...nekje mora biti shranjena solidna vsotica "viška" EUR/CHF/Au...
Sumim na neko državo, ki je znana po hribih, urah in siru z luknjami - FURS bi moral striči z ušesi.
.
Simič boš lahko kaj naredil?
 
2. jul 2020
5.107
6.660
113
Za Zidarja se je tako ali tako vedelo, da hodi na zdravljenje v to znano državo, sporti pa kakšno kuku uro kupi in kolut sira.

Na koncu mu pa ni ostalo kaj veliko od življenja. Toliko kot je že pred propadom spil je čudež, da je dočakal takšna leta.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.763
6.750
113
pri taščici
Danes se lahko vidi nesposobnost in znanje/vodenje projektov, ko se delajo ceste in polaga asfalt. Ena sama zalost, ce samo pogledas rekonstrukcijo ceste v Senozetih, bi se clovek kar zjokal. Te male gradbene firme, ki sedaj postajajo velike, so dalec od kvalitete SCTja.
O kvaliteti gradbenih del po propadu gradbenih velikanov sem jaz pisal če pred 5+ leti.
Rabili bomo najbrž 20 let da bomo prišli na opremljenost in knowhov gradbenih velikanov.
Pa še glede preplacila gradbenih del v zadnjih letih.
Po mojih izkušnjah so bile ponujene cene na javnih razpisih močno dumpinske, vsak po letu 2008. Tudi zato ker so nekatera podjetja želela posel dobiti za vsako ceno. Ker se jim je jevalo za poslovni rezultat projekta, itak so ga financiral s krediti ki niso imeli kritja. Kar je imelo podjetje premoženja so ga prestavili na nova podjetja, reference in "ime" starega podjetja pa izrabili za jemanje kreditov na veliko. Na ta način so zjebali tudi konkurenčna podjetja, ker niso prišla do poslov na pošten način.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.763
6.750
113
pri taščici
V bistvu bi danes SCT lahko konkuriral po celi evropi.... z njim pa je slo ogromno znanja, izkusenj in referenc...

Vikendice je mel bolj vegrad cez. SCT je vecje zadeve delal, npr skofove zavode v LJ in podobno
No, Vegrad je delal (začel) pa Betnavo. Tudi ne majhna zadeva. Ampak so bile razmere petnajst let kasneje na gradbenem trgu precej drugačne kot ob prenovi Šentvida. (Beri dumping, zato so že v štartu mutili z EU sredstvi).
alkoholik interes pokopati SLO gradbeništvo ne verjamem da je bil interes EU playerjev. To je bil prrj interes naših tajkunov.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.376
303
83
Slava mu, naj počiva v miru.
Danes se lahko vidi nesposobnost in znanje/vodenje projektov, ko se delajo ceste in polaga asfalt. Ena sama zalost, ce samo pogledas rekonstrukcijo ceste v Senozetih, bi se clovek kar zjokal. Te male gradbene firme, ki sedaj postajajo velike, so dalec od kvalitete SCTja.
Ja sct je bil top shit, vsako leto se je popravljalo avtocesto, sploh do morja, ta je najboljša, z viadukti vred....
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.177
7.021
113
V Črnučah so pred kratkim na novo z modro prebarvali stavbo in logotip SCT.
V crnucah sta bila TAČ in SCT asfalti. Prvo je tovarna asfalta crnuce, ki je bila le delno v lasti SCT. Drugo pa hcerinska firma, ki je na polno delala se tri mesece po tem ko je mama SCT ratala nelikvidna... na koncu so nehali delat ker se stecajni ni strinjal da bi dalje poslovali
 
Kot mi je poznano iz Primorja, je bila večina strojnega parka lastniškega - še zdaj se jih videva z barvno shemo Primorja in Kolektor nelpkami gor, ogromno je bilo tudi nepremičnin, določeni deli firme (asfaltna baza, betonarna) niso niti strojev ugasnili, ker so jih druge firme najele. Odpuščeni delavci so dobili vse obveznosti poplačane za nazaj poleg odpravnin.

Dovolj bi bilo prenesti obveznosti na slabo banko. Samo to očitno ni bilo v interesu. Sploh zanimivo kako hitro je Kolektor pohopsal vse skupaj.


tam je blo še marsikaj drugega.........tudi to da si eden od šefov ni upal na svoj vikend bi blov redno omeniti, pa zakaj je vozni park bol kot ne sestavljen zgolj iz branda volvo.....
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.781
6.171
113
blizu močvirne prestolnice
O kvaliteti gradbenih del po propadu gradbenih velikanov sem jaz pisal če pred 5+ leti.
Rabili bomo najbrž 20 let da bomo prišli na opremljenost in knowhov gradbenih velikanov.
Pa še glede preplacila gradbenih del v zadnjih letih.
Po mojih izkušnjah so bile ponujene cene na javnih razpisih močno dumpinske, vsak po letu 2008. Tudi zato ker so nekatera podjetja želela posel dobiti za vsako ceno. Ker se jim je jevalo za poslovni rezultat projekta, itak so ga financiral s krediti ki niso imeli kritja. Kar je imelo podjetje premoženja so ga prestavili na nova podjetja, reference in "ime" starega podjetja pa izrabili za jemanje kreditov na veliko. Na ta način so zjebali tudi konkurenčna podjetja, ker niso prišla do poslov na pošten način.
O kvaliteti nebi govoril, bi pa rekel, da so bili takrat delavci vsaj izobraženi danes pa šiptarje rešuje masovnost in zelo nizka cena.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi