umazanija v nafti

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
svinjarija se nabere po par k km v vsakem kestlu.zato pa ni dobro avto tankat ko pride na rezervo.

Vedno tankam ko je notri še cca 4l goriva.
Zdaj jih imam 103kkm pa tok tok še brez problema z umazanijo.,

Je pa res da vsakih 10kkm vlijem čistilo za rezervar in šobe oz. ga vlijejo kar na servisu.
Opazil sem pa fenomem, da mi pije takrat povp. čez 2 litra več kot običajno. Naslenji rezervar je že normalna poraba.

Lp

sej pri mojih korejskih jajcih jih je sedaj tudi 220k km pa vedno tankam ko se lučka prižge.tudi ni problema pa nič ne vlivam notr
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
glede kilometrov mi ne rabiš predavat, ker še predobro vem kako se stvbari streže. Dizli iz tujine so v 90% slab nakup, ki prinašajo samo stroške to pišem iz izkušenj. Je pa res da je nemško obnašanje na autobahnu omejitvam primerno če me razmeš kaj ti hočem rečt!
Glede tankanja vedno tankam ko je lučka 2 dni prižgana.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Glej dizl iz tujine ni slab nakup, rabljen dizl je nasplošno slabši nakup od bencinca, to se razume in zaradi tega se ne rabiš spoznat nekaj extra na avtomobile...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
in dizel in bencinc je slab nakup če kupiš zjeban avto. če kupiš dober avto nima veze kaj je.
pa že nehajte posploševat kaj je slab nakup in kaj ni
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ksz:

Dejstvo je, da je 320d problematičen dizel, dejstvo je tudi, da pri nas ni bogvekaj nafta, (čeprav je med boljšimi v evropi) in tudi je dejstvo da švaba, tudi zna prodat "zjeban" avto.
Nakup avta danes je loterija, pa naj bo iz nemčije, italije itn.
p.s "Matey" kolko ima tvoj 320d realnih kilometrov?
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Simon od kod ti podatek da imamo tako dobro nafto? Med najboljšimi v Evropi? V Evropi ali v EU? Tukaj si balkan štel zraven? Jaz sem zasledil podatek da imamo mi in hrvati najslabše gorivo?!
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Bral sem pred leti, če se ne motim leta 2006(?) v neki nemški reviji, ki so ocenjevali gorivo(a). Petrol in omv sta se odnesla zelo dobro, celo bolje od E, P, in večino skandinavskih držav.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.266
1.895
113
tudi sam sumim da bi bila za okvaro kriva slaba nafta pri nas.

Če že je dobival slabo nafto daljši čas da so se po notranjosti sistema naredile obloge...potempa če v nekem trenutku zadeva razpade (se odlušči) in je to za filrtom goriva verjetno ni najboljše.


Konec koncev ima filter za gorivo svojo vlogo...ki jo po moje dokaj dobro opravlja. IN če bi bila naša nafta tak krš bi se odpovedi (vseh mogočih znamk) dogajale kar naprej..tako pa?..razen parih dCi-jev pred leti...praktično nič.

Bolj se bojim da kilometri na števci niso odraz dejanskega stanja (Če sumi v kaj takega naj se zapelje do Avtoelektronike v Črnučah...da pogleda ali na vseh mestih (kjer je mogoče pri BMW-jih ugotoviti kilometre..mislim da na treh) kaže isto vrednost...sicer tudi če bo, to nebo odraz, da ni bilo prevrtavanja (ker da se popravit na vsem mestih, le več stane...tako da nekateri dajo popravit zgolj kjer je najbolj nujno).
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
letos sm se potepal po blakanu in med drugim bil tudi v albaniji 4 dni.
par besed spregovoril tudi z lokalnimi mafijci v elbesanu ki me niso sputili od mize dokler se nisem nažrl da nisem mogu več dihat.
vsi seveda vozije zvezde črne barve.zanimivo da so to avti stari po 3-4 leta od tega nekje 70% s klase in ostalo E klase.kakšna je nafta tam verjetno ni potrebno posebaj poudarjati.moj cvičkar je sicer 2 tanka njihove nafte pogoltal BP le poraba je bila za kake pol litra višja.no ti dečkoti z MBji naredijo letno po nekje 60k km in večia njihovih MBjev ima preko 200k km prevoženih pa ko je nanesla beseda na težave povezne z nafto v albaniji so enoglasno trdili da do sedaj ni bilo probelmov glede tega pri njihovih zvezdah
confused-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Težka bo s kakšno tožbo. Sicer lahko poizkusiš (upam, da imaš račune o tankanju spravljene za vse te kilometre), vsekakor pa, če boš edino ti imel te težave, te bodo gladko odjebali. Namreč, verjetno nimamo ravno super duper nafte, vendar tako slabe pa tudi ne, ker sicer bi vsi 320d samo stali pri mehankarjih. Pa še kateri drugi avtomobili tudi. Razen, če si tankal pri kakšnem privatniku, kateri se ''znajde''.

Držim pesti, da bo čimmanj stroškov s popravili. Delim pa tukaj skoraj v celoti mnenje z Vaginkotom. Rabljen 320d no go... Kot je rekel, če imaš probleme samo s turbino imaš še srečo, ti si očitno zadel jackpot...
crazy1.gif

Pa še glede mehankarjev, kateri diagnosticirajo, da je kriva naša nafta. Kako hudiča nekje do 100+k km 320d kupljene pri nas še nekje delajo, potem se pa začne? Medtem ko uvoženi 320d dokaj hitro pokrepajo, ko pridejo k nam. A je za njih šok, ko pridejo iz super duper dobre nafte na našo baje žlobudro tako velik, da kar pocrka pol avta. Jaz malce dvomim v ta scenarij.
frown-1.gif
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.955
2.249
113
v sloveniji sem samo v enega prepričan da bi lahko dal odškodnino celo brez tožbe (največji naftar) ampak problem nastane če si ti edini ki ima problem s konkretno bencinsko črpalko... pred leti je bil primer ko se je točno vedelo katera bencinska je bila kritična in vsi ki so prišli z računi od serviserjev so dobili povrnjeno... vendar ne zaradi smeti ampak zaradi vode... smeti pri šobah nimajo kaj delati če je tam ustrezen filter
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tu tožba nima niti osnove, znana zgodovina avtomobila ni, ne ve se kaj je vse dosedaj popapcal itn. Teoretično, če bi bil avto nov in bi s prvem polnenju na določeni črpalki crknil ni rečeno, da dobiš tožbo....
tko pa....žal, samo smola je bila, kot sem že enkrat napisal , nakup rabljenega avta je loterija, pa tudi če ga kupiš od starša, strica, prijatelja ali pa neznanca iz tujine!
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.955
2.249
113
motiš se... poznam vsaj dve epidemiji, ki sta bili pokriti samo z računi nesrečnikov brez kakršnih koli tožb ali pa dokazovanj zgodovine... enkrat voda drugič preveč biodizla ampak kot pravim, če je edini potem se lahko na trepalnice postavi pa ne bo dobil nič
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Spet nekateri na pamet, mater ste pametni, kar boli. Nima veze kakšno zgodovino ima avtomobil in seveda ima ta tožba osnovo in to telo močno. In ta osnova se imenuje nafta iz tanka, katero bodo prišli vzorec odvzet in se bo poslala na analizo in analiza bo pokazala ali je nafta kriva. Ne me spraševat kdo pride (mogoče kak inšpektor) vzorec odvzet. Pred leti ko smo še imeli Laguno je prišel nek tipson v srajčki in ven potegnil pol litra ali liter ter odnesel vzorec s seboj. Seveda smo dobili stroške popravila povrnjene. Bilo je na Petrol pumpi. Seveda pa potrebuješ račun od tankanja, če si ga vrgel stran pozabi.

Lp
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Bedarija to kar si napisal! Časi se spreminjajo, kako boš dokazal, da vmes nisi natočil niti deciliter nafte kje drugje. KAko boš dokazal, da si tanska samo in izljučno na eni bencinski v 2 mesecih odkar ima avto? Petrol oz. OMW bosta z lahkoto dokazala, da njihova nafta izpolnjuje vse pogoje in ni umazana torej je odgovor na dlani! Če bi bilo tako preprosto, bi za vsako napako na motorju lahko obkrivil naftno družbo, verjemi, da to niso doborodelne ustanove!
Kar se tiče računov, vedno obstajata 2 pri računu je najmanjši problem ostalo pa je
bonk.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Vaginar ne bodi zopet pameten. Ti pa tvoji dokazi. V eni temi si tudi trdil da ustni dogovor nima učinka pogodbe in si izpadel [censored] in dokazal svoje neznanje. Jaz ti trdim da so pri nas doma odvzeli vzorec nafte ker je crknil cel sistem vbrizga in smo dobili takoj nakazano po računu okolici 600-700.000 SIT. Ti pa si dokaz v rit vtakni. Torej po tem takem bi moral vsak ki gre tankat dobit pisno izjavo od črpalkarja, seveda notarsko overjeno da je res ta avtomobil tam tankal in črpalkar bi mu moral dati gor na tank še plombo? [censored].

Lp

PS:. Ti živiš v svojem svetu!
 
Nazadnje urejeno:

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Zakaj bi rabil izjavo črpalkarja? Petrol in OMW imata kakovostni službi in ti bosta potrdili da je z nafto vse ok in da je obstal samo eden takalo pa jih je 1000? IN ti misliš da bo taka tožba uspela?
bonk.gif

No?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Čakaj malo, mešaš zopet pojme. Kdo pravi da je obstal samo eden avtomobil? Kdo pravi da je sploh bila nafta kriva? Jaz govorim da v primeru, če je prepričan da je 100% slaba oz. kriva nafta da naj sproži postopek IN če je nafta kriva bo dobil stroške povrnjene. Nihče ni nikoli trdil da bo v vsakem primeru dobil kaj povrnjeno. In nihče ne govori o tožbi. Tožba sledi samo v primeru ko dve stranki ne moreta priti do sporazumnega dogovora. Pri nas ni bila potrebna nobena tožba, so takoj priznali napako.