umazanija v nafti

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
prideš na bencinsko črpalko. natankaš poln tank nafte. plačaš in odpelješ. brez problema se voziš skoraj cel tank, nato kar naenkrat avto ne vžiga iz prve, pumpa zafrkava. zapelješ avto do serviserja in ga priklopiš na tester, računalnik pokaže napako na prvemu ter drugemu cilindru, najverjetneje je nekaj narobe z šobami za dovod goriva v cilinder. avto gre dalje do nekega mehanika, ki ve, kako se tem stvarem streže in vse skupaj razdere in pregleda, končni rezulat sta dve poškodovani pomožni črpalki, poškodovana bosch črpalka, dve šobe uničene, potrebne zamenjave, dve poškodovane a popravljive, stroškov je za 500+€ samo v materialu, kje je šele delo, mehanik trdi, da je vse skupaj posledica izključno slabe nafte oz. zaradi smeti v le-tej in da to sploh ni osamljen primer, temveč se to dogaja kar pogosto.

nagradno vprašanje - ali je možno dobiti kakšno odškodnino od firme, ki prodaja tako "super" gorivo?



p.s. zakaj imamo sploh filtre goriva, če se take stvari še vedno lahko dogajajo
uf-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
ko so v temi spraševal o uvoženih dizlih, sem te opozoril, da ne kupuj dizla iz uvoza (poglej v svojo temo na prvi strani) .Res mi je žal, ker vem kako so dragi deli in delo pri bavariji Dvomim pa da si vse to nesnago dobil na petrolu oz. omv ju. To pa naredijo dizelski kilometri na tujih avtocestah.
Upam, da boš kolikot toliko ugodno rešil. MAlo napiši na BMW forum, mogoče se ti kak ugoden mehanik javi.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
z bmwjem sem po sloveniji naredil že več kot 3500 km preden se je to zgodilo, tako da je tukaj definitivno v igri naša nafta in ne tuja (nemška), ki je definitivno boljše kvalitete kot pa naša
smile-1.gif


kar se pa mehanikov tiče pa imam že vse urejeno, poznam prave ljudi.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
če bi bila kriva samo naša nafta bi veeeeeliiiiiiikkkkkko dizlo obstalo. Mimogrede v nemčiji niso samo sheli totali bpji ampak veliko nizkocenovnikov
rolleyes-1.gif
tam lahko dobiš veliko kvaliteto in neverjetni škart. Zakaj mislič, da vedno odsvetujem nakup uvoženega dizla? Preveč poznam stvari žal!
Če imaš prave mehanike pol itak ne bo problema
zmaga.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Na katerem BS si pa tanku to svinjarijo not?

ne vem če je pametno sedaj izpostavljati posamezen BS in firmo... tako ali tako je očitno kriva nemška nafta izpred par tisoč km nazaj, kljub temu da mi je mehanik lepo razložil kako pa kaj in ta razlaga ne vsebuje tujih goriv (in tip res ve kaj govori, sem dobil miljon priporočil zanj) ampak ok
grin1.gif


@vaginko - nč bat, stvar bo s5 na cesti v parih dneh
zmaga.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
zato je pametno menjati filter nafte pri vsakem servisu.glede na ceno filtra je to zanemarljiv strošek.mogoče pri prejšnjem lastniku ni bil menjan tako kot bi moral biti.kolega svojega JTDja vozi že od novega z prvim filtrom
bonk.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.813
113
filter goriva je bil menjan takoj ob uvozu avtomobila... tako kot še nekaj ostalih stvari, preventiva
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Vaginar ne sanjaj zopet kaj se splača in kaj se ne. Imam doma 3 dizle iz uvoza in nobenih težav. Skupaj so naklepali že prek pol miljona. Tako v tujini kot pri nas lahko dobiš ŠROT (pa ne Boškota). Vedet je treba kaj pač kupiš, da je pa uporabnik tukaj naletel na slabšo gorivo in da so BMW dizli kar občutljivi kar se svinjarije tiče pa zna bit res. Nevem zakaj bi bil dizlač iz Nemčije slab? Sploh če je gnan skos po avtocesti? Neumno razmišljanje.
 

Freak

Pripravnik
19. sep 2007
522
0
16
Sestra je imela tut cel kup problemov z nasim bencinom. Ko je mehanik (med drugim) uzel dol tank in ga scistu, je reku da tolk svinjarije se ni vidu. Sta pa z mozem kupila nov avto in vec al manj je bil tankan na isti bencinski...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
svinjarija se nabere po par k km v vsakem kestlu.zato pa ni dobro avto tankat ko pride na rezervo.
sem pa mnenja da je avto iz uvoza lahko veliko boljši nakup kot pa pri nas.še posebaj če gre za avto višjega razreda ki je star recimo 5-7let.je pa tudi odvisno kje in pri kom kupiš tak avto.pustimo tipe ki preprodajajo avte
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Vaginar ne sanjaj zopet kaj se splača in kaj se ne. Imam doma 3 dizle iz uvoza in nobenih težav. Skupaj so naklepali že prek pol miljona. Tako v tujini kot pri nas lahko dobiš ŠROT (pa ne Boškota). Vedet je treba kaj pač kupiš, da je pa uporabnik tukaj naletel na slabšo gorivo in da so BMW dizli kar občutljivi kar se svinjarije tiče pa zna bit res. Nevem zakaj bi bil dizlač iz Nemčije slab? Sploh če je gnan skos po avtocesti? Neumno razmišljanje.

Torej je po tej logiki kriva bencinska in naj naredi eno tožbo in je uspeh po tvoje zagotovljen?
bonk.gif
JAz ne sanjam pišem kar vem in vem tudi kak ŠROT (pa ne Boško) se je in verjetno se še uvaža iz tujine, ker sem tudi bil en čas del tega!
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
sej največji problem množičnega uvoza avtov je ta da jih je 90% v pi.zdi in so to po večini avti ki se v dotični državi ne bi prodali oziroma za konkretno manjši znesek.le redki so tisti ki avte uvažajo in ponudijo dober avto.pri takih je tudi cena višja in ponavadi ti dajo vsaj 3 mesece garancije
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Ravno zato se uvažajo. Pri takih avtih uvozniki (če odštejemo davčne malverzacije) največ zaslužijo. Tisti ki ste kaj hodili po avtohišah v nemčiji veste da so cene avtov podobne kot pri nas (vačih tut višje) ampak tisti avti so ohranjeni ...... Določeni avtomobili pač imajo malo drugačno ceno in ti si pripravljeni na nakup uvoznikom le zakaj?
evil.gif

Pa še to na kvaliteto nemške nafte, ne bom pisač generalno gledano ampak kolegu, ki ima prevozništvo je obstal skoraj nov kombi sredi nemčije in to renault, ki zelo veliko prenese
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Pozabil sem ti dodati odgovor na tvoje zadnje vprašanje. Preberi malo BMW forum, pa boš videl kako pri 120.000 ( le zakaj večina ravno pri teh kilometrih) poroča o težavah, če je tako dobro gnanje po avtobahnu!
Potem pa se vprašaj le zakaj ima toliko 320d težave?
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik shift pravi:
svinjarija se nabere po par k km v vsakem kestlu.zato pa ni dobro avto tankat ko pride na rezervo.

Vedno tankam ko je notri še cca 4l goriva.
Zdaj jih imam 103kkm pa tok tok še brez problema z umazanijo.,

Je pa res da vsakih 10kkm vlijem čistilo za rezervar in šobe oz. ga vlijejo kar na servisu.
Opazil sem pa fenomem, da mi pije takrat povp. čez 2 litra več kot običajno. Naslenji rezervar je že normalna poraba.

Lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Vaginar ne pravim da je kriva nafta! Govorim ti o tem da ne moreš posploševat da so dizli iz tujine slab nakup. Enostavno to ne vzdrži. Lahko kupiš novga v tujini, lahko kupiš 15.000km rabljenega lahko pa ga kupiš tut z miljonom km in že z drugo generalko. Skratka na njegovem avtomobilu je lahko krivo marsikaj, lahko je krivo gorivo lahko pa tudi okvara... Generalno gledamo pa so avtomobili iz tujine manj zmantrani pa naj bo to dizel ali bencinc. Hebatga, lepše ceste ter druga kultura ljudi. Gori se pač ne šraufa pod vsakim kozolcem.

Glede BMW fourama in težav z 120k km prevoženimi BMWji ti lahko povem da imajo 120k km samo na števcu, v realnosti pa še 100 ali 200k zraven...
 
Nazadnje urejeno: