Umanotera

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
V modernem svetu je pac tako da moras nekaj dati da se ti nekaj vrne. Mislis da ima firma ki ima 37 milijard $ problem kupit zemljo v Hočah? Oni bojo postavli tovarno tam zaposlili se sirili normalno je da pricakujejo neke bonuse.

Ti niti ne ves kako je ko se Vw bmw audi... spravijo na dobavitelje.
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.540
3
38
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
men pa vseen ni jasn zakaj mora magna vozit karoserijo iz AT v manjrazvite na štrihanje in nato nazaj v AT. Bi reku da stroški transporta ne pokrijejo razlike v plačah.

Zato, ker obstoječa lakirnica v Grazu ne zmore poštrihat toliko karoserij, kot jih bodo rabili za montažo v prihodnjih letih. Zato pa bi radi najprej postavili lakirnico, da razbremenijo Graz...dolgoročno bi pa potem tudi montažo določenih modelov preselili k nam.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.130
3.185
113
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
men pa vseen ni jasn zakaj mora magna vozit karoserijo iz AT v manjrazvite na štrihanje in nato nazaj v AT. Bi reku da stroški transporta ne pokrijejo razlike v plačah.

A veš da je bila pred tednom oddaja o ladijskem tovoru. Iz amerike ti peljejo blago na kitajsko kjer sešijejo hlače in nazaj v ameriko. Tisto pocen robo po 10$ pa se jim splača. Le kako se ne bi Magni stvar zapeljat malo čez mejo.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
men pa vseen ni jasn zakaj mora magna vozit karoserijo iz AT v manjrazvite na štrihanje in nato nazaj v AT. Bi reku da stroški transporta ne pokrijejo razlike v plačah.

Zato, ker obstoječa lakirnica v Grazu ne zmore poštrihat toliko karoserij, kot jih bodo rabili za montažo v prihodnjih letih. Zato pa bi radi najprej postavili lakirnico, da razbremenijo Graz...dolgoročno bi pa potem tudi montažo določenih modelov preselili k nam.

A to vas pa ne moti ?
"Odpadne vode, ki jih bodo po predhodnem čiščenju odvajali v javno kanalizacijo (tabela 4, strani 73 in 74) bodo vsebovale okolju in zdravju nevarne (tudi rakotvorne) težke kovine in druge snovi: baker, cink, kadmij, krom (od tega 20% šestvalentnega kroma), nikelj, svinec, fluoride, maščobe in mineralna olja, organske halogene in klorirane ogljikovodike. Skupna letna količina strupenih in zdravju nevarnih (tudi rakotvornih) težkih kovin, ki bo šla v javno kanalizacijo , znaša kar 559 kg, poleg tega bo v javno kanalizacijo odteklo letno še 6500 kg fluoridov, 1300 kg mineralnih olj, 130 kg adsorbljivih organskih halogenov in 13 kg lahkohlapnih kloriranih ogljikovodikov.

Tudi ta prostor bo čez 50 let ali še prej tako kot TAM, Kidričevo in ostalo. Zapomnite si.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.532
5.072
113
S temi navedbami nevarnih odplak laik težko komentira, kako nevarno je tole. Tudi jaz.
Povem ti lahko le, da je bilo pred leti tudi v ekološkem vinogradništvu dovoljena poraba 3 kg čistega bakra na ha. In se ga je tudi porabilo, ker so se postopoma razvili in dovoljevali drugi pripravki. Ker se bi se naj Magna raztezala na cca 100 ha, bi torej na tej površini, če bi bili tam vinogradi ekološkega kmetijstva na površino spravili 300 kg bakra na leto.
Po drugi strani, tudi če to izpustijo v odplake na drugem koncu sveta, Zemlja je samo ena. Tudi mi to dobimo, le z malim zamikom. Rešitev za prave ekologe je torej le, da nehajo uporabljati to tehnologijo. Vozila in tudi internet. Ker tudi proizvodnja polprevodnikov ni nedolžna.

Nisem zasledil, kaj točno je katastrofalna ekološka bomba na območju TAM-a? Tam sem leta delal, ko so še naredili nekaj vozil.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Magna je po moje že zgodovina in bo na Madžarskem.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Nič posebno hudega, zakaj bi pa jaz plačeval neki firmi, da izvoli delat pri nas? Čisto drugače bi govoril (ali razmišljal), če bi prav vse stroške krila sama!

Še hiter odgovor @Vaginkotu :

Več kot pol življenja sem že dobavitelj za firme in ti lahko iz izkušenj na lastnem kožuhu pokažem, kako prav vedno "velike ribe požirajo male". Zato raje ne delam, kot pa da bi se podal v brezcenje
rolleyes-1.gif
!

V zadnjih 10 letih so si managerji izmislili naslednjo finto (pritiska na male dobavitelje), namreč za delo s kooperanti so nastavili namesto strokovnjakov - ekonomiste, poleg tega ženske! Misleč da bomo v korespondenci z njimi kaj bolj milostni
stupid-1.gif
! Sedaj najdeš v nabavah ponovno tudi strokovnjake ki vedo za kaj se gre! Če sem pred 10 leti moral potrošiti 2/3 energije da sem vsaj pridobil posel in da je bila vsaj pozitivna nula (medtem ko so se managerji v velefabrikah vsakoletno postavljali z visokimi dobički), je danes malce bolj ugodno - predvsem zaradi pomanjkanja strokovnega kadra.

Prav je tako ! Privoščim jim, da jih naj še bolj yebe!

Še ena zgodbica na hitro, ki se veže na tisto mojo včerajšnjo pripombo, zakaj bi jaz plačeval Magni, da bi delala pri nas. Veže se direktno na mentaliteto sodobnih managerjev in tako tudi na ta aktualni primer Magne:

Poznam gostinca, (sicer dobrega kuharja), ki ima način poslovanja točno takšen kot bi se ga šla Magna pri nas. Z županom občine se dogovori, da bo imel gostilno na atraktivni lokaciji, občina mu sfinancira nepremičnino, brezplačno najemnino za dobo npr. 5 let, seveda pa je on obvezen gostiti občinsko reprezentanco po ekstra ugodni ceni. Denar za investicijo je šel iz proračuna, po izteku pogodbenega časa je možakar enostavno gostilno ugasnil in šel drugam, v naslednjo občino. In po istem modelu.

Bivšo gostilno prodaja že 5 let Hypo oz. Slaba banka - torej vsi mi, medtem je pa v naslednji občini že zaključil naslednjo zgodbo in je danes že na tretji lokaciji (kar jaz vem za njega).

bonk.gif


Vi se kar udinjajte maherjem, toda svetujem vam - brez mojega denarja, prosim!
10.gif
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Sicer mi ti nevladniki ne "sedejo", vendar je piz.diti čez njih enako, kot če pizd.iš čez tatove, ki so ti pri odprtih vratih iz stanovanja ukradli televizor. Vlada, parlament in javna uprava so imeli v rokah škarje in platno, da projekt "zaklenejo" tako, da se tudi izvede, če bo investitor za. PIKA.
Vse ostalo je metanje peska v oči in kazanje s prstom na druge, ki se zmeraj najdejo in ti pri vsakem projektu grenijo življenje. Kakorkoli, spomnite se TEŠ-6, veliko je bilo lajanja, ampak kdor je projekt peljal, ga je na koncu izpeljal za denar, ki ga je hotel. Z Magno bi lahko bilo kvečjemu bistveno lažje. Če bi bil interes in če bi večina vpletenih resno opravila svoje delo. Jokati, da se bodo želeni roki za Magno zamudili, ker se bo nekdo pritožil je milo rečeno brezveze in na nek način hudo zavajanje javnosti. ARSO bi lahko že davno izdal okoljevarstveno dovoljenje in do danes bi bile vse pritožbe mimo.
cheer.gif


Jaz sem zelo za to da Magna pride da se socialna bomba na Štajerkem začne urejat ter da ljudje delajo pri nas ne čez mejo. Tudi nisem iz bližine da bi me njihovo okolje ful skrbelo. Jamranje in kazanje prstov na vse druge razen nase me podraži.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
men pa vseen ni jasn zakaj mora magna vozit karoserijo iz AT v manjrazvite na štrihanje in nato nazaj v AT. Bi reku da stroški transporta ne pokrijejo razlike v plačah.

Zato, ker obstoječa lakirnica v Grazu ne zmore poštrihat toliko karoserij, kot jih bodo rabili za montažo v prihodnjih letih. Zato pa bi radi najprej postavili lakirnico, da razbremenijo Graz...dolgoročno bi pa potem tudi montažo določenih modelov preselili k nam.

A to vas pa ne moti ?
"Odpadne vode, ki jih bodo po predhodnem čiščenju odvajali v javno kanalizacijo (tabela 4, strani 73 in 74) bodo vsebovale okolju in zdravju nevarne (tudi rakotvorne) težke kovine in druge snovi: baker, cink, kadmij, krom (od tega 20% šestvalentnega kroma), nikelj, svinec, fluoride, maščobe in mineralna olja, organske halogene in klorirane ogljikovodike. Skupna letna količina strupenih in zdravju nevarnih (tudi rakotvornih) težkih kovin, ki bo šla v javno kanalizacijo , znaša kar 559 kg, poleg tega bo v javno kanalizacijo odteklo letno še 6500 kg fluoridov, 1300 kg mineralnih olj, 130 kg adsorbljivih organskih halogenov in 13 kg lahkohlapnih kloriranih ogljikovodikov.

Tudi ta prostor bo čez 50 let ali še prej tako kot TAM, Kidričevo in ostalo. Zapomnite si.

A ti tudi misliš, da je na slovensko madžarski meji pod zemljo po vsej dolžini nepropusten betonski zid in da je slovenska podtalnica popolnoma ločena od madžarske??? Če bo firma nekaj kilometrov od meje, bo svinjarija ravno tako, le malo kasneje, prišla k nam, denar pa bodo pobirali Madžari.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.141
316
83
a če sosed kur plastiko v centralni jo lahko tudi ti. Pa če en pred tabo iz avta čez okno meče smeti, da lahko tudi ti.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.532
5.072
113
Vsa svinjarija, ki je v vključena v proizvodni proces vozila, je tudi v samem vozilu. Ali so izračunali, koliko svinjarije nastane v Sloveniji denimo zaradi obrabe pnevmatik? Tudi lak se brusi med uporabo in delci gredo kdove kam. Ležaji se obrabljajo, kam izgine obrabljen material in mazivo? Pare motornega olja, ko se vroč motor ustavi (med delovanjem, ga večina bolj ali manj uspešno zgori) ... Samo to izparevanje je gotovo več kot 1300 kg mineralnega olja na leto od vsega, kar se pojavi na slovenskih cestah.
Ja, delovanje človeka ima vpliv na okolje. Vpliv magnine lakirnice ni po teh podatkih nič posebno katastrofalnega.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
ne tudi pozabit da imamo komplet proizvodnjo Renoja v Novem mestu..... Kaj pa ko v Revoz vrzemo za "razvoj novega" avta 30 milijonov?
Je cela nemcija zastrupljena? Je Novo mesto zastrupljeno? protestirajo Ekoteroristi proti Revozu?
Sem ze veckrat rekel poglejte si Györ in zgodbo tam. AUDI veliko vraca od sponzorstev zenskemu rokometnemu klubu naprej kaksne stadione so tam zgradili....Vse te firme vracajo v domace okolje denar. A se slovenci sploh zavedate kaksna Firma zeli zaceti graditi v Mariboru? ko to vse gledam kaj vse pocnejo mi gre na bruhanje zal. Vseraj Sem nekega ekoterorista gledal na popu ki je govoril da ni nekega gasilskega dela v ARSO dovoljenju pa ne jebat no! A mislite da bi npr. BMW dal MAGNI za sestavljat avte ce nebi slo vse standardih, predpisih... Res Sem brez besed ko to gledam. Bunijo pa se ljudje ki sedijo in zvecijo travo v LJ
bonk.gif


Ti ekoteroristi samo kritzirajo nikjer pa nisem zasledil da bi oni tam odprli eko delovna mesta za v staru 400 ljudi kasneje pa do 3000 ljudi!
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.825
647
113
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
ne tudi pozabit da imamo komplet proizvodnjo Renoja v Novem mestu..... Kaj pa ko v Revoz vrzemo za "razvoj novega" avta 30 milijonov?
Je cela nemcija zastrupljena? Je Novo mesto zastrupljeno? protestirajo Ekoteroristi proti Revozu?
Sem ze veckrat rekel poglejte si Györ in zgodbo tam. AUDI veliko vraca od sponzorstev zenskemu rokometnemu klubu naprej kaksne stadione so tam zgradili....Vse te firme vracajo v domace okolje denar. A se slovenci sploh zavedate kaksna Firma zeli zaceti graditi v Mariboru? ko to vse gledam kaj vse pocnejo mi gre na bruhanje zal. Vseraj Sem nekega ekoterorista gledal na popu ki je govoril da ni nekega gasilskega dela v ARSO dovoljenju pa ne jebat no! A mislite da bi npr. BMW dal MAGNI za sestavljat avte ce nebi slo vse standardih, predpisih... Res Sem brez besed ko to gledam. Bunijo pa se ljudje ki sedijo in zvecijo travo v LJ
bonk.gif


Ti ekoteroristi samo kritzirajo nikjer pa nisem zasledil da bi oni tam odprli eko delovna mesta za v staru 400 ljudi kasneje pa do 3000 ljudi!

467716-post_slo.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.639
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
ne tudi pozabit da imamo komplet proizvodnjo Renoja v Novem mestu..... Kaj pa ko v Revoz vrzemo za "razvoj novega" avta 30 milijonov?
Je cela nemcija zastrupljena? Je Novo mesto zastrupljeno? protestirajo Ekoteroristi proti Revozu?
Sem ze veckrat rekel poglejte si Györ in zgodbo tam. AUDI veliko vraca od sponzorstev zenskemu rokometnemu klubu naprej kaksne stadione so tam zgradili....Vse te firme vracajo v domace okolje denar. A se slovenci sploh zavedate kaksna Firma zeli zaceti graditi v Mariboru? ko to vse gledam kaj vse pocnejo mi gre na bruhanje zal. Vseraj Sem nekega ekoterorista gledal na popu ki je govoril da ni nekega gasilskega dela v ARSO dovoljenju pa ne jebat no! A mislite da bi npr. BMW dal MAGNI za sestavljat avte ce nebi slo vse standardih, predpisih... Res Sem brez besed ko to gledam. Bunijo pa se ljudje ki sedijo in zvecijo travo v LJ
bonk.gif


Ti ekoteroristi samo kritzirajo nikjer pa nisem zasledil da bi oni tam odprli eko delovna mesta za v staru 400 ljudi kasneje pa do 3000 ljudi!

+ "sateliti" ozr. spremljevalna dejavnost.

Še nekaj glede Györa - Audi jim je prinesel prav zanimiv problem - brezposelnost v regiji je pod 2% (z besedami pod dva procenta). Kar pomeni, da delovna sila postaja dražja ozr. je sploh ni za dobiti. Torej "uvoz" delovne sile, ki mora nekje stanovati - pa je dobilo gradbeništvo nov zagon ...

Če Magne, upam, da je res še "če"
crazy1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
Argumentov zakaj projekt podpreti je več kot dovolj, ampak jaz še vedno trdim da bodo blokirali zato, ker so padale kuverte. Če se dam v kožo teh bedakov, enostavno ne najdem druge razlage.
Kaj je mogoče tudi zanimivo, 2 stranke še sploh nista dvignile dovoljenja od arsa. Kar pomeni, da pritožbeni rok 15 dni začne tečti komaj od tega petka. Tako pravnomočnost ne more bit pred sredino septembra. Meni to zgleda kot namerno zavlačevanje.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Malo narobe si napisal - blokirali bodo zato ker niso padale kuverte na prava mesta. Kriv je pa poštar, kdo je poštar pa sam ugotovi.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.532
5.072
113
Zakaj točno bi nekdo drug hitel, če arso očitno ni hitel in je rabil pol leta?
Kot sem že 100-krat zapisal in kot je običajno v življenju: krivda je zmeraj v koraku prej (v primeru Magne pa še posebej). Nisem zamudil v službo zato, ker je bil promet gost, temveč, ker sem prepozno vstal. Prepozno pa sem vstal, ker sem ...