Uber aka Taxi...

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.435
4.343
113
Pa sej tole itak ni namenjeno "domačinom". So samo en konkurenčen ponudnik obstoječih dispatch centrov. In slednji bodo na izgubi kar so lahko, ne taksisti. Kdor se veliko vozi s taxijem ima par privat številk taksistov in denar na roke, sej se ve kako se dela. Uber pri nas bo pobiral tujce, ki so ga navajeni in bodo bili isto nategnjeni kot do sedaj, to ni nobena skrivnost.

Če bi država hotela regulacijo bi uvedli določene spremembe. Pri nas je fora da imamo od vedno "uber" taksije, tega se sploh ne zavedamo. Skratka Uber ne more bit konkurenčen če že sedaj vsi taksisti 80% fur naredijo na črno, ker je po zakonodaji dovoljeno da dokler nimaš na strehi (magnetne) table nisi taksi in izvajaš "prevoz za lastne potrebe" (voziš potnike na črno pa ti noben ne more nič, taksimeter je samo bedarija).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.700
8.025
113
Pa sej tole itak ni namenjeno "domačinom". So samo en konkurenčen ponudnik obstoječih dispatch centrov. In slednji bodo na izgubi kar so lahko, ne taksisti. Kdor se veliko vozi s taxijem ima par privat številk taksistov in denar na roke, sej se ve kako se dela. Uber pri nas bo pobiral tujce, ki so ga navajeni in bodo bili isto nategnjeni kot do sedaj, to ni nobena skrivnost.

Če bi država hotela regulacijo bi uvedli določene spremembe. Pri nas je fora da imamo od vedno "uber" taksije, tega se sploh ne zavedamo. Skratka Uber ne more bit konkurenčen če že sedaj vsi taksisti 80% fur naredijo na črno, ker je po zakonodaji dovoljeno da dokler nimaš na strehi (magnetne) table nisi taksi in izvajaš "prevoz za lastne potrebe" (voziš potnike na črno pa ti noben ne more nič, taksimeter je samo bedarija).
Spet si napisal sestavek o temi o kateri pojma nimas.

Kaj je fura na crno? Fura od katere ne odvedes davka in se ne steje v promet. Komot mas tablo na strehi in nalepke na boku. Samo v davcno blagajno ne vneses zneska s taksimetra. In je na crno. Ne obstaja taksist v LJ ki bi tablo snemal ker so preleni da bi iz avta stopili. In ce table ni na avtu te nihce ne bo koristil. Lahko pa ti alterju dokazes svojo teorijo in se en mesec po ljubljani v avtu brez oznak vozis pa nam sporoci kok si naredil.

Je pa ta ena tvojih boljsih, to ti je treba priznat. Pricakujem naslednjo o poslu z napihovanjem balonov kjer ne potrebujes balonov.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.435
4.343
113
Govorim o temu da PRAVA taxi služba kupi/najame taksije in zaposli šoferje, taksi je vedno taksi in se ga ne uporablja za nič drugega. Taka taksi služba ima svoj dispatch in interno določa plače šoferjem in ostalo.

Uber sistem je da ti voziš s svojim osebnim vozilom ko imaš čas za nek dodaten dohodek. Uber ti je posrednik strank in pobere svoj delež.

Taksi skužbe v sloveniji so pa bolj podobne sistemu uberja. Avti so od šoferjev, šoferji so pa s.p. Ko neha vozit taksi gre v vrtec po otroka in z ženo na morje, in to v istem vozilu v katerem je prej prevažal komercialno potnike. In to je čisto legalno, ker zahteva kdaj je taksi in kdaj ni je samo v tabli na strehi in prižgan taksimeter. Dispatchj centri lahko zagotavljajo taksistu pozive, ni pa nujno (taksistu je v interesu da jih ima čimmanj in čimveč lastnega prometa, ker mora vsakega plačat -> konec meseca dobi račun za te pozive).

In dober taksist ima svoj nabor strank, ki jih vozi brez table z denarjem na roke. Seveda lahko vozi s tablo pa nima prižganega taksimetra, samo to bi (če bi bil interes) lahko nadzirali organi pregona oz. mestne oblasti ki dajejo tem ljudem licence. Tanovi taksimetri imajo ponavadi že GPS sledenje ipd. in bi se BP dalo preverjat poti z dejanskimi zaslužki oz. na terenu ugotavljat vožnje na črno. Seveda to pri nas ni urejeno, zato pa je balkan in Uber ne bo nič od tega popravil. Ja?
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.700
8.025
113
Govorim o temu da PRAVA taxi služba kupi/najame taksije in zaposli šoferje, taksi je vedno taksi in se ga ne uporablja za nič drugega. Taka taksi služba ima svoj dispatch in interno določa plače šoferjem in ostalo.

Uber sistem je da ti voziš s svojim osebnim vozilom ko imaš čas za nek dodaten dohodek. Uber ti je posrednik strank in pobere svoj delež.

Taksi skužbe v sloveniji so pa bolj podobne sistemu uberja. Avti so od šoferjev, šoferji so pa s.p. Ko neha vozit taksi gre v vrtec po otroka in z ženo na morje, in to v istem vozilu v katerem je prej prevažal komercialno potnike. In to je čisto legalno, ker zahteva kdaj je taksi in kdaj ni je samo v tabli na strehi in prižgan taksimeter. Dispatchj centri lahko zagotavljajo taksistu pozive, ni pa nujno (taksistu je v interesu da jih ima čimmanj in čimveč lastnega prometa, ker mora vsakega plačat -> konec meseca dobi račun za te pozive).

In dober taksist ima svoj nabor strank, ki jih vozi brez table z denarjem na roke. Seveda lahko vozi s tablo pa nima prižganega taksimetra, samo to bi (če bi bil interes) lahko nadzirali organi pregona oz. mestne oblasti ki dajejo tem ljudem licence. Tanovi taksimetri imajo ponavadi že GPS sledenje ipd. in bi se BP dalo preverjat poti z dejanskimi zaslužki oz. na terenu ugotavljat vožnje na črno. Seveda to pri nas ni urejeno, zato pa je balkan in Uber ne bo nič od tega popravil. Ja?
Ne. Ker si spet kot dejstva naklofal par lastnih domnev ali idej ki seveda z realnostjo nimajo nobene veze.

- taximetri nimajo vgrajenega GPS. V sloveniji se najvec uporablja naslednje taximetre: hale4, hale6, tudzman in turk. Ne noben nima GPS. Centrala oz server vidi pozicijo avta cez gos od telefona na katerem je aplikacija preko katere dobi taxi pozive.

dispatch centrom se placuje pavsalne dajatve in to nikakot ni povezano s stevilom posredovanih strank. Je bilo pri cammeu pa je - propadel. Te zanimajo cene?
Metro: 230 z ddv/mes
City: 230 z ddv/mes
Zmajcki: 280 z ddv/mes
Wizi: ne vem - lahko da racuna po posredovanju ker je to ex cammeo, grejo pa itak po isti poti.

lastne stranke ti v mestu ljubljana ne koristijo dokler imas dovolj pozivov preko centrale. Po lastno stranko se moras peljati na drug konec mesta, centrala te poslje 2 km stran po stranko. Lastne stranke obicajno pricakujejo popuste.

Po tvojem sistemu so razmisljali v cammeu. Problem je bil identicen kot tvoj post - posla s taxiji so se lotili ljudje ki ene ure niso oddelali kot taxist, verjeli v neke utopicne ideje in zadeve je logicno propadla. Vmes so se malce se lagali zaposlenim, vodja voznikov pa je bil clovek ki….nikoli ni vozil taxija.

tko da drugic zacni svoj post z: “v mojem magicnem la-la landu taxiji delujejo tako…”

Cene taxi vozenj v sloveniji so tako nizke, da je matematicno nemogoce da bi kupil avte, zaposlil voznike in uposteval delovnopravno zakonodajo ter pozitivno posloval. To je resnicni problem in s tem bi se morala politika ukvarjat ne pa z ubrom.