Tuljenje hibrida

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
edinkrat, ko se res postane glasnejši, je ob daljšem spustu, ko se baterije nafilajo in začne zavirat z motorjem.

danes sem bil zjutraj prav pozoren, ko sem šel čez Rebrnice proti Ljubljani, 120, tempomat, nič kritičnega, glasen kot ostali avti, ki sem jih do sedaj vozil tam čez v klanec. bi rekel, da je ob spustu dol glasnejši (isto, 120, tempomat, pa se nekje na polovici Rebrnic baterija napolni in začne zavirati z motorjem).
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Kakorkoli, ko potegnes crto vidis da je obnasanje popolnoma normalno, na obratih je malo glasnejsi, vecinoma pa tisji. S tem da poraba je nizja, ce ti to kaj pomeni. Ce pa se 'zataknes' na nekaj in se kot pijan obesas na to, potem to ni zate. Simpl. Zase vem, da ostanem na Toyoti, nepreklicno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
Čist tko iz firbca & mal' za primerjavo - katere avte si pa kaj vozil do sedaj?
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Cist tko, koji k.... ma pa to zdaj vezo? Kocijazi ne povedo nic in se delajo pametne, jaz naj pa o sebi zvizgam? Trenutno vozim to o cemer je tu govora, ti lahko to reces? Ali kocijaz, ki je tako pameten?
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
Čist tko iz firbca & mal' za primerjavo - katere avte si pa kaj vozil do sedaj?
Cist tko, koji k.... ma pa to zdaj vezo? Kocijazi ne povedo nic in se delajo pametne, jaz naj pa o sebi zvizgam? Trenutno vozim to o cemer je tu govora, ti lahko to reces? Ali kocijaz, ki je tako pameten?

Čist tko - seveda da ima vezo. V kolikor si pred RAV4 vozil jugeca sploh ne dvomim, da vleče ko žival. Če si pa vajen recimo 400+ konjičev iz kakšnega drugega voza pa sploh ne vleče dobro, kaj šele da vleče kot žival.
Poleg tega pa sem čist lepo vprašal in ne vem čemu je zdaj potreben ta izpad razen če je to tvoj prvi avto (ali pa drugi in je bil prvi bolj švohoten) in si sedaj čist navdušen (in "malce" občutljiv" na kritike) in s tem v bistvu ni prav nič narobe ampak me pa zanima kaj je na stvari. To'j'to, za ovaj k.... ima to veze :)
Če pa še tebe kaj konkretnega zanima pa vprašaj pa boš izvedel... da ne boš samo ti žvižgal, lol.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Hehe, ok jasno. Za folk, ki vozi 400+ konjicev pa verjamem, da se to slisi smesno. A ste sami takoli tu? Dvomim, resno. Sicer pa avta nimam za kurcenje ampak za uporabo. In za to je tako kot pravim. Yugec pa je bil moj prvi avto, ki sem ga kupil. Ampak ves kje je to, od takrat je preteklo kup vode in avti so se izboljsali. Fak star sem :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Mislim realno gledano.. dan danes 200hp za en povprečen avto (npr. SUV, enoprostorec, karavan) je ravno OK, da se "kulturno" pelješ. :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
jebeš konje, saj se ne da peljat (oz. bolje rečeno stat) drugače kot v "eco"
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Ja seveda. Sam sem se navadil vozit izkljucno v normal mode, tipk eco ali sport se ne dotikam vec. Tipka EV mi je pa itak nejasno zakaj je tam, se preko nacina voznje vse doseze. Vceraj bil na Učki, 'tuljenje' popolnoma v normalnih gabaritih, pa ni ravno ravninska trasa. Umglaublich.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DizzyReed