Evo nisem še nič bral ampak kopiram:
Za fizične osebe naša največja zavarovalnica Triglav [ZVTG 19,19 +2,79%] odpravlja komercialne popuste. Ti so se po zanesljivih podatkih gibali od pet pa v posameznih primerih do 50 odstotkov, največ zavarovancev pa je bilo deležno deset odstotkov komercialnega popusta.
Triglav komercialne popuste odpravlja hkrati z uvedbo nekaterih novosti pri avtomobilskih zavarovanjih. Na novo bo urejen tako imenovani stalnostni popust, ki bo upošteval leta, ko ima zavarovanec na Triglavu sklenjeno zavarovanje brez prekinitve. Ob enem letu bo tako popust enoodstoten, ob dveh dvoodstoten, pri petih pa petodstoten. Dosedanji stalnostni popusti se ne bodo več uporabljali.
Popust na takojšnje plačilo premije po novem znaša pet odstotkov, prizna pa se na celotno premijo, tudi na zavarovanje avtomobilske odgovornosti. Na novo so določeni tudi pogoji bonusa zvestobe.
Pozor, poleg tega Triglav na novo določa tudi razrede avtomobilov po moči motorja.
Pocenitev AO plus in spremembe pri kasku
Med nove ukrepe sodijo tudi spremembe pri zavarovanju voznika za škodo zaradi telesnih poškodb, tako imenovani AO plus. Triglav bo za 20 odstotkov pocenil tovrstno zavarovanje, razen pri motornih kolesih in nekaterih posebnih oblikah avtomobilskih zavarovanj.
Tudi pri kasku Triglav uvaja korenite spremembe. Uvaja se soudeležba zavarovanca pri škodi, in sicer minimalna fiksna odbitna franšiza v višini 50 evrov. Iz splošnega avtomobilskega kaska izločajo nevarnosti naravnih in elementarnih nesreč, te bodo odslej sodile v delni kasko po kombinaciji B. Spreminja se zavarovalno kritje pri delnem kasku D - divjad in domače živali.
Zaradi izločitve naravnih nesreč se premija poceni za pet odstotkov. Vendar pozor, to ne velja za motorna kamping vozila, kjer se premija zvišuje za 50 odstotkov.
Tudi pri avtomobilski asistenci bodo spremembe.
Mogoče skrite podražitve
Zaradi množičnosti sprememb Triglavove zavarovance opozarjamo, da naj ob sklenitvi novega zavarovanja vnovič skrbno preberejo splošne pogoje. Da Triglav odpravlja komercialne popuste, je za glavnino zavarovancev Triglava po ocenah poznavalcev slaba novica, plačevali bodo višje premije, čeprav jim bo Triglav ponudil drugačne popuste, ugodnosti in pogoje.
Triglav obljublja nadomestke
Vprašanje je, ali je odprava komercialnih popustov pri avtomobilskih zavarovanjih v času finančne krize pametna. Na slovenskem trgu avtomobilskih zavarovanj je namreč za prepih in konkurenco pred časom že poskrbel Generali , zaradi njegovih nižjih premij pa je izgubljal tudi Triglav. Na Triglav smo vprašali, zakaj zdaj, ko je finančna kriza in ljudje gledajo na vsak evro, odpravljajo komercialne popuste, kako nameravajo pritegniti zavarovance, če ne z nizko premijo, in kakšna je njihova poslovna strategija?
Odgovor Triglava, naše največje zavarovalnice, ki jo vodi Matjaž Rakovec, je: "V Zavarovalnici Triglav se zavedamo svoje vodilne vloge na dinamičnem in konkurenčnem slovenskem trgu. Potrebam naših zavarovancev se ves čas prilagajmo in razvijamo visokokakovostne produkte. Želimo celostno poskrbeti za vse naše zavarovance ter jim ponuditi optimalne pogoje zavarovanja. Ker cenimo zvestobo naših strank in jih zanjo želimo tudi nagraditi, bomo v prihodnje namesto komercialnih popustov uvedli popuste z razlogom. Na premijskem delu bomo v svojo ponudbo vključili konkurenčno primerljive višine zavarovalnih premij, ki bodo imele osnovo v razlikovanju med zavarovanci glede na različne kriterije opazovanja: škodno dogajanje, plačilna disciplina, zvestoba Zavarovalnici Triglav, nabor zavarovanj pri zavarovalnici, izkušnje, starost in drugo. Poudarek je tudi na iskanju novih dodanih vrednosti za zavarovance. V minulem letu smo v Zavarovalnici Triglav začeli načrtno spodbujati in vlagati v varnost v prometu. Na tej podlagi smo tudi uvedli nekaj novih razlikovanj premij za zavarovance; na primer za mlade družine, za mlade voznike, ki so oproščeni doplačila premije, če opravijo tečaj varne vožnje. Ves čas tudi sledimo svoji tradiciji zagotavljanja varnosti in odličnega servisa za naše zavarovance, predvsem pri reševanju škod."
Definicija in nasvet
Kaj je komercialni popust?
Komercialni popust v zavarovalništvu je popust, ki ga zavarovalnica odobri na podlagi komercialnega interesa. Gre za vse popuste, ki niso strogo tehnični popusti (na primer popust zaradi dodatne alarmne naprave v vozilu), oziroma ki niso že vključeni v zavarovalne pogoje (bonus - malus sistem). Komercialni interes na primer opravičuje količina zavarovanja, ki za zavarovalnico pomeni boljšo razpršitev tveganja, ali dober zavarovanec z malo škodnimi dogodki, kjer ima zavarovalnica komercialni interes, da ga zadrži ali na novo pridobi. Tudi o višini komercialnih popustov odloči zavarovalnica glede na zavarovanca.
Kako se pogajati za nižjo premijo
Kako prepričate svojo zavarovalnico, da vam bo zavarovanja prodajala ceneje ali vsaj ne dražje?
* Preverite ponudbe konkurenčnih zavarovalnic in z najugodnejšo pridite na svojo zavarovalnico, če boste seveda sploh še želeli biti njen zavarovanec. Če vam zavarovalnica ne bo dala enakih pogojev, potem je skrajni čas, da jo zamenjate.
* Izkažite se kot dober zavarovanec. Brez škod bi morali dobiti dodatne popuste in bonuse pri obveznem in kasko zavarovanju.
* Zavedajte se, da večina zavarovalnic odobri komercialni popust. Povejte svoji zavarovalnici ali zastopniku, da imate pri njih že sklenjeno zavarovanje hiše in da bi se vam zdelo prav, da bi vam ponudili po nižji ceni tudi druga zavarovanja.
* Tudi brez dodatnih zavarovanj lahko pri svojem zastopniku ali zavarovalnici iztržite popust, navadno do deset odstotkov. Predvsem, če se odločite za enkratno plačilo. Če boste plačevali v obrokih, se boste pogajali malo težje, a se da.