trese

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Se bom kar v tole temo uštulil...
Na C5 MK2 2.0 HDI trese pri pospeševanju v 2., 3. in 4. prestavi. Najbolj pri cca. 40 in 80-100 km/h.
Trese tudi pod večjo obremenitvijo pri vleki prikolice v klanec na AC.
Pravzaprav to ni tresenje v klasičnem smislu, bolj rukanje, cel avto vibrira, se čusti prav pod ritjo.
Podvozje je bp, brez luftov, zelo verjetna diagnoza je polos. Bolj točno verjetno izvem danes.
Kaj je najpametneje? Obnova ali zamenjava z novo - katero? SKF? Spidan? Kaj tretjega?
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
Se bom kar v tole temo uštulil...
Na C5 MK2 2.0 HDI trese pri pospeševanju v 2., 3. in 4. prestavi. Najbolj pri cca. 40 in 80-100 km/h.
Trese tudi pod večjo obremenitvijo pri vleki prikolice v klanec na AC.
Pravzaprav to ni tresenje v klasičnem smislu, bolj rukanje, cel avto vibrira, se čusti prav pod ritjo.
Podvozje je bp, brez luftov, zelo verjetna diagnoza je polos. Bolj točno verjetno izvem danes.
Kaj je najpametneje? Obnova ali zamenjava z novo - katero? SKF? Spidan? Kaj tretjega?

je ze bil primer, da je bil deloma zamasen naftni filter. menjan je bil potem, ko sta bili ze obe poolosi novi, original novi nosilci motorja ... :)

spustil je dovolj goriva za vzdrzevanje hitrosti, ob pospesevanju ali pod obremenitvijo, pa je avto potresel ...

pa se to ni bil menjan namensko, ampak ker se je v dizla nalil bencin ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
je ze bil primer, da je bil deloma zamasen naftni filter. menjan je bil potem, ko sta bili ze obe poolosi novi, original novi nosilci motorja ... :)

spustil je dovolj goriva za vzdrzevanje hitrosti, ob pospesevanju ali pod obremenitvijo, pa je avto potresel ...

pa se to ni bil menjan namensko, ampak ker se je v dizla nalil bencin ...
Tole enostavno ni opcija, to je počelo že pred lock-downom, vmes (februarja) je bil narejen tudi servis...
S tem da bi potem treslo tudi v 6. brzini, kar pa ne, ker je IMHO navor na izhodu menjalnika že toliko nižji, da do vibracij ne pride.