Malo si poglej okrog in boš videl Passate s halogenkami spredaj.Sploh nisem vedel da obstaja Trendline Passat. Videl ga še nisem. To je verjetno una 25k edicija za tahude posebneže?
Pač še vedno reakcija na kozlarije v stilu: "V Passatu niti tempomata ni".
Ostaja dejstvo da sta oba avta v podobnem cenovnem rangu čisto primerljiva.
Žal pa je na strani Toyote en res gromozanski minus - ni karavana.
Verjetno nisem edini mnenja, da bo to največji razlog za totalni flop v EU.
Se pravi bistveno bistveno cenejši od najcenešega Camryja in posledično neprimerljiv.
Da povzamem, preden spet kak riželjubec skoči v luft.
Passat za ceno najcenejšega Camrja ima ACC. Ima tudi stranske airbage. Mogoče pa nima dodatnih stranskih airbagov zadaj v sedežih.
2013? OK, konec debate o tem tempomatu.
Glede airbagov... Mogoče je malce nerodno napisano v konfiguratorju a že samo če klikneš na krogec z i jem vidiš da tu ne gre za stranske zavese, niti ne za stranske airbage v sprednjih sedežih.
Gre za dodatne stranske airbage v ZADNJIH sedežih. To sta osmi in deveti airbag. Camry o katerem teče ta debata tega nima. Niti za doplačilo. Ti pa mi prosim pokaži avto ki je to imel v 90's.
Se strinjam, da je to dodatek če gre za zadnje sedeže. In priznam svojo napako, da sem površno gledal konfigurator. Še vedno pa gre za varnost, kar bi lahko bilo serijsko. Tako kot je to pri toyoti bil npr. serijski kolenski airbag pri avensisu leta 2003. Ali pa sedaj pasivna varnost (Toyota safety sense serijsko v vseh toyotah).
Ne vem no.. golf z manj opreme sem nabutal na 48k. To sem že pisal v prejšnji tematiki. Pa ne, ni gti ...passat je poceni v primerjavi s corollo