Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.149
323
83
Čisto iz firbca, kakšen imaš režim vožnje?
Na izi. Lokalno v istem tempu kot ostali. Cca 10 % nad omejitvijo.
Po avtocesti si nastavim tempomat na 112 km/h. S tem da, ko prehitevam tovornjake grem oz. se spravim na 130-140 km/h, tako da grem s tokom (To se gre na relaciji Kr-Lj vsaj 4x).
Dom - služba cca 6 km in 7 semaforjev običajno od 3.0- 4 l, nazaj od 4 - 5 l
Kranj - Ljubljana (Zaloška) cca 3-4 l nazaj 4-5 l
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.480
1.774
113
Ste akumulator potem menjali na pooblaščencu ali doma?
Kako je z relax garancijo po tem, če ga menjaš doma? V familiji je Yaris Cross Hybrid 2022, ki stoji 3 dni in je prazen akku. Priklopiš na booster in takoj zažene. Na servisu ob meritvi pravijo, da je akku OK in da se premalo vozi avto. Bi dali notri močnejšega in nas skrbi garancija.
Po mojem nobena garancija ne bo propadla zaradi akumulatorja. To je preveč generični del. Morda pa bi bilo z jamstvom drugače (je relax jamstvo ali garancija?) ampak še to verjetno ne. Nobeno sodišče ne bo tle dalo prav principalu/servisu, če bi šel zato komplicirat.

Lahko si pa seveda tudi toliko prefrigan, da daš noter Yuasa akumulator (na originalnem sicer po mojem piše direktno: TOYOTA), kar je vsaj malo manj vpadljivo... Je pokrit s kakšnim pokrovom, da se ga prav veliko ne vidi? Aja, pazi na japonske fore, verjetno ima plus na drugi strani kot 90% akumulatorjev v trgovini...

Glede menjave z večjim: vgradiš lahko toliko večjega kolikor gre noter, za starega bemfla sem nekoč dobil nasvet, naj ima največ 140% kapacitete (Ah) starega akumulatorja.

Če pa imaš možnost polnjenja akumulatorja, pa še najbolj priporočam nakup najcenejšega CTEKa, pa ga za stalno priklopiš na avto... Če si poklicni gorenc, ga daš na timer, in ti naj fila npr. samo čez vikend... Bo zvrhano dovolj.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.480
1.774
113
"V familiji je Yaris Cross Hybrid 2022, ki stoji 3 dni in je prazen akku."

To je res vsaj 5x premalo časa za izpraznitev akumulatorja, pa še avto je skoraj nov. Pelji avto k avtoelektrikarju (uradnemu servisu se očitno ne da delati) in naj pogleda, da ga ne prazni kakšen porabnik, ko je avto ugaasnjen in zaklenjen.

Obenem naj preveri tudi delovanje alternatorja in najbolje tudi akumulatorja (uradni servis lahko glede njegovega stanja laže, ker je avto v garanciji.) Akumulator bi bil lahko zanič.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.708
359
83
www.kacnje.eu
Alternatorja ni v teh avtomobilih. Kot rečeno, turški akumulatorji so zanič, naj se vgradi Yuasa. In zelo pozorno premisli, ali slučajno kakšna zadeva pije elektriko, ko te ni v avtu. In seveda - "redna" uporaba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon in tony

tony

Guru
23. jul 2007
10.480
1.774
113
Seveda imaš prav, saj gre za hibrida, my bad :zmaga:

Če je akumulator zanič, naj mu to napiše neuradni elektrikar na račun za pregled avtoelektrike. Danes ima verjetno tester akumulatorjev že vsak, in če mu ta pokaže, da je akumulator zanič, naj da tudi izpis zraven.

Če pa testerja nima, ali pa če ta pokaže, da je akumulator še OK, naj pa na račun čisto po tvojem nareku napiše: "akumulator se prehitro izprazni, za ta vozila je znana težava z akumulatorji prve vgradnje (narejenimi v Turčiji - še bolje bi bilo, da se prej prepričaš, da tudi na njem res piše made in turkey). Amulator je v okvari, zamenjati ga je treba v okviru garancije."
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.426
4.826
113
Screenshot_20250729_201750_Chrome.jpg



Mislim, da ne moreš pri crosski kar neki Aku noter tišat.

To so pa navodila od Varte, ki so na profi Varta portalu za strokovne uporabnike.
 

Priponke

  • 146606_TOY47472.pdf
    2 MB · Ogledi: 11
  • 5444010423132.pdf
    235,1 KB · Ogledi: 8
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon in tony

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.310
374
83
Meni je med covidom corolla (l. 2019) stala nevozena tudi po 3 tedne pa je se zdaj prvi akumulator not, nikoli tezav. Tok, tok
Meni je corolla dvakrat spraznila aku, ko je stal 14 dni. Na sreco se mi to ni zgodilo na kakem letaliscu ampak enkrat doma, enkrat pa, ko je avto stal na cakanju na popravilo toce.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.480
1.774
113
Verjetno gre res za problem šparanja in slabe kakovosti turškega akumulatorja (so kakšne korole narejene še na japonskem?).

Je pa izgovor "več se vozite" blesav. Lexus je recimo med korono na spletu objavil enostavna navodila: vsakih nekaj tednov (zagotovo ne manj kot enkrat na 14 dni) zapeljite avto iz garaže in ga dajte v mode READY (pišem na pamet, ker nimam hibrida). In v primeru, da je glavna baterija premalo polna se bo vklopil ICE motor in napolnil glavno baterijo. Sklepam, da se bo ob tem polnil tudi svinčeni akumulator.

Po tem sklepam, da bi morala biti vožnja na 14 dni za avto dovolj, če bi vse komponente delovale pravilno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

tony

Guru
23. jul 2007
10.480
1.774
113
CLIO15 Ker vidim, da imaš dostop do fabriške dokumentacije Varte...

Kako Varta rešuje problematiko na VAGju, npr. že na golfu plus letnik 2013 (1.2 TSI motor) je ob menjavi akumulatorja treba s testerjem nastaviti (vpisati kodo, ki je sicer naprintana na originalnih akumulatorjih), da je bil zamenjan akumulator... Prodajajo sami kakšen mini tester, s katerim se to dela? So pogruntali kaj tretjega?

(Domača varianta bi bil VAG-COM s travnika, ampak ta rešitev je kar kompleksna za večino lastnikov avta...)
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.480
1.774
113
AI pove, da je ob menjavi treba narediti:

  • Battery Registration (BMS Coding):
    • Connect your VAG COM or OBD11 scan tool to the vehicle's diagnostic port.

      Access the Battery Control Module (usually module 19 or 9 depending on the model and software version).
      Locate the battery registration or coding function.
      Enter the new battery's part number, serial number, and vendor information (refer to the new battery's label or documentation).
      Save the changes and exit the module."

      Kaj pa vpišem, če nov akumulator ni originalen (stari pa tudi ne, da bi kar z njega preplonkal vrednosti in npr. vpisal +1 vrednost za serijsko številko)... Kako se to reši z neoriginalnim akumulatorjem?
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.708
359
83
www.kacnje.eu
Verjetno gre res za problem šparanja in slabe kakovosti turškega akumulatorja (so kakšne korole narejene še na japonskem?).

Je pa izgovor "več se vozite" blesav. Lexus je recimo med korono na spletu objavil enostavna navodila: vsakih nekaj tednov (zagotovo ne manj kot enkrat na 14 dni) zapeljite avto iz garaže in ga dajte v mode READY (pišem na pamet, ker nimam hibrida). In v primeru, da je glavna baterija premalo polna se bo vklopil ICE motor in napolnil glavno baterijo. Sklepam, da se bo ob tem polnil tudi svinčeni akumulator.

Po tem sklepam, da bi morala biti vožnja na 14 dni za avto dovolj, če bi vse komponente delovale pravilno.
Tudi Toyota je med korono imela to obvestilo. Se strinjam, da bi lahko avto malo dlje zdržal brez delovanja.
 

casio

Fizikalc
19. nov 2014
547
33
28
Na Toyoti Btc so delali obremenitvene teste in nevem kaj še vse in je akku v odličnem stanju in ga niso hoteli menjati pod garancijo.

Na youtube je en možakar z novim Yarisom, ki ima na armaturi sončne celice povezane v obd priklop, da se 12V akumulator polni, ko avto ni v uporabi.

Enkrat je en serviser rekel, da avto stalno išče pametni ključ in se zato hitro prazne noro
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.480
1.774
113
Na Toyoti Btc so delali obremenitvene teste in nevem kaj še vse in je akku v odličnem stanju in ga niso hoteli menjati pod garancijo.

Enkrat je en serviser rekel, da avto stalno išče pametni ključ in se zato hitro prazne noro
Oba stavka lahko držita.

Težava pa je, da je uradni servis hotel narediti samo testiranje akumulatorja, ni pa hotel (znal?) iskati porabnika, ki relativno nov akumulator sprazni v treh dneh.

(Jebiga, take napake pač tester ne pokaže, je pa osnova avtoelektrike. Če nimaš nobenega orodja, lahko probaš po partizansko: nafilaj akumulator, ven pomeči vse "ta male" (moči 30A ali manj) varovalke (avto ima gotovo še več precej močnejših, te za začetek pusti pri miru :D ) varovalke in spremljaj stanje.

Če bo po štirih dneh avto še vžgal, jih recimo polovico po vrsti daj nazaj. In spet čakaj 4 dni. Če bo akumulator prazen, potem veš, da je krivec za spraznitev akumulatorja med priklopljenimi varovalkami.)

P.S.: Še en partizanski test akumulatorja: v yarisa daš drug akumulator iz podobnega malčka (ali obratno, yarisovega v en drug jajček). Če bo tudi drug akumulator v yarisu fuč po treh dneh, potem si lahko 100%, da ni problem v akumulatorju - pač pa v yarisu...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.644
1.992
113
CLIO15 Ker vidim, da imaš dostop do fabriške dokumentacije Varte...

Kako Varta rešuje problematiko na VAGju, npr. že na golfu plus letnik 2013 (1.2 TSI motor) je ob menjavi akumulatorja treba s testerjem nastaviti (vpisati kodo, ki je sicer naprintana na originalnih akumulatorjih), da je bil zamenjan akumulator... Prodajajo sami kakšen mini tester, s katerim se to dela? So pogruntali kaj tretjega?

(Domača varianta bi bil VAG-COM s travnika, ampak ta rešitev je kar kompleksna za večino lastnikov avta...)
Dostop na Varta partner ima vsak, ki si vzame 2min časa. Jaz sem partner že ene 10 let. Neke hude koristi od tega pa ni, ker ti v vecini primerov ponudi 3 do pet razlicnih baterij, potem se pa jebi...