Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.869
11.011
113
glej redni servis vpiše, tehnični vpiše , zavarovalnica vpraša in podobno, da se če se hoče,

ampak če se noče, kot hočeš povedat, je potem to to, divji zahod.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.458
2.647
113
Redni servis ni zakonsko obvezen, na vprašanje se lahko zlažeš,... Ni poštenje za nas. ;)

Lahko pa v avto vgradiš (dejansko ima nastavek za to že veliko vozil, recimo moj, pa tudi tvoj verjetno) napravo, ki "on time" pošilja podatke v neko bazo, recimo kilometre, lokacije prevožene poti, obtežitev vozila, zasedenost sedežev, prisotnost alkohola v izdihanem zraku, hitrost glede na omejitve,... Lahko si še pol ure izmišljam bedarije. :rolleyes:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.186
754
113
EU
Itak, fula nefer. Za koliko sekund pa imaš pri atmosfercu polno moč? Tam nekje pri rdečem polju. Res je nefer, da nam računajo polno moč, a uporabiš jo pa kdaj? Ko pozabiš prestavit, ko božaš koleno ljubice in ti nabije v omejevalnik obratov. To je pa to.
Mene res fascinira, kakšne bedarije je sposoben sproducirat človek, smao da prišpara.
Dej ne zajebavaj. Če imaš bencinarja ICE, ki je 6V in ima ne vem 180 KM, jih lahko na AC teraš kar lepo do konca en lep čas (razen če si imel v mislih kakšnega Ferrarija, da ga teraš 30 minut na max in pol odnese nekaj v motorju) . Pri tej hibridni Toyoti, pa ne vem, če imaš za 10 sekund tega in pol dolgo časa ne več, ker si takoj spraznil baterijo. To je kot dan pa noč. :bonk::obesise:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.869
11.011
113
Redni servis ni zakonsko obvezen, na vprašanje se lahko zlažeš,... Ni poštenje za nas. ;)

Lahko pa v avto vgradiš (dejansko ima nastavek za to že veliko vozil, recimo moj, pa tudi tvoj verjetno) napravo, ki "on time" pošilja podatke v neko bazo, recimo kilometre, lokacije prevožene poti, obtežitev vozila, zasedenost sedežev, prisotnost alkohola v izdihanem zraku, hitrost glede na omejitve,... Lahko si še pol ure izmišljam bedarije. :rolleyes:
a čutiš paradoks? jaz napišem kako bi lahko bilo, ti mi pa kontriraš, kak bo vsak goljufal in na kakšne načine.

pol pač ne gre.

na firmo avto pa v stroške, pa se ti jebe.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Redni servis ni zakonsko obvezen, na vprašanje se lahko zlažeš,... Ni poštenje za nas. ;)

Lahko pa v avto vgradiš (dejansko ima nastavek za to že veliko vozil, recimo moj, pa tudi tvoj verjetno) napravo, ki "on time" pošilja podatke v neko bazo, recimo kilometre, lokacije prevožene poti, obtežitev vozila, zasedenost sedežev, prisotnost alkohola v izdihanem zraku, hitrost glede na omejitve,... Lahko si še pol ure izmišljam bedarije. :rolleyes:

Če bi bil vsako leto zakonsko obvezen vpis prevoženih km pri podaljšanju zavarovanja, se bi to vpisovalo. A bo kdo dvignil rit ob tem ali ne...se bi zelo hitro razčistilo.
Na tak način bi se tudi ničliralo prevrtavanje kilometrov.

Zdaj pa...če se nekaj plačuje glede na moč avtomobila bi bilo prav da se upošteva skupno moč, ki jo avto premore. Če bo prepuščeno baranatnju kolikokrat to moč dejansko uporabiš in šele kje jo imaš na voljo...hm ;)
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.458
2.647
113
Če bi bil vsako leto zakonsko obvezen vpis prevoženih km pri podaljšanju zavarovanja, se bi to vpisovalo. A bo kdo dvignil rit ob tem ali ne...se bi zelo hitro razčistilo.
Na tak način bi se tudi ničliralo prevrtavanje kilometrov.
Nebi se. Očitno ti niso poznane mahinacije s kilometri znotraj "intervala", servisnega, TP,... Recimo včasih so števce lepo odklopli, ko so najeli rent a car, da so manj kilometrov plačali, pol so pri RaC to pogruntali in imaš lepo pavšal oz. neomejene km - no pa še tehnično je to bolj zapleteno.

Podobno delajo pri lizingih kjer si vezan na km.

Ne vem kako si predstavljaš vpis "pravih" km pri e poslovanju? Ali mogoče navijaš, da se vrnemo par let nazaj v razvoju in začnemo spet vse "na šalterjih" delat?
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
741
383
63
Naš vinjetni sistem že ima portale, kateri bi lepo gledali kje si šel gor in kje si šel dol. Če bi bila ta cifra nižja od prijavljneih km bi lahko sklepal, da gre za prevaro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.495
5.043
113
O čem bluzite? Kaj bi s "točnimi" km? Država bi zapravljala davkoplačevalski denar, da bi bil kupec bolj zaščiten v primeru nakupa rabljenega avta. Kaj pa bi država naredila za kupce rabljenih pralnih strojev?
Aja, mogoče ste začeli debato zaradi višine zavarovalne premije, ki bi po mnenju nekaterih naj bila odvisna od km. Ampak spet gre za isto situacijo, država zapravlja davkoplačevalski denar za bolj točne podatke za zasebno zavarovalnico. Kar se mene tiče, je močno sporno, da precej resourcev policije trošimo zato, da policija dela oglede nesreč z materialno škodo. Predvsem zato, da ureja razmerja med komitenti zavarovalnic in zavarovalnicam tega ni treba. Povsod po svetu ni samoumevno, da se zasebna zavarovalnica lepo "priklopi" na javni servis, da lahko nemoteno služi s svojim poslom. Zakaj nima zavarovalnica svoje službe, ki bi opravljala oglede takih prometnih nesreč?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
ne vozim po AC, tak da me vinjeta ali nevinjeta ne moti.. komentiral sem "cestnino" pri registraciji, ki še danes na kubike, glamurozna neumnost.

Za EV je sedaj letna dajatev glede na največjo dovoljeno maso v homologaciji. Naredili so dva razreda, 1.750 kg je meja, v bistvu edini "avto" ki pade pod to mejo je BMW i3. Čisto mogoče je da so neumni politiki mislili, da gre za suho maso vozila in so postavili tako mejo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Verjetno so operirali s podatki, ki so že v sistemu registracije, tam pa mase vozila ni (priznam, nimam prometne pri roki :-D).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Masa praznega vozila je sporna, ker se manipulira s tekočinami, dodatno opremo... Najvišja dovoljena masa pa je nesporna, tudi kupci želijo da je čim večja, ker v teoriji te lahko policaj stehta in če si preko, so problemi. Ja vem v praksi se to na osebnih avtih ne dela, pa vseeno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Ker so EVji relativno nova stvar bi morala EU izumiti nek pameten kriterih standardiziranega merjenja mase (magari z vso dodatno opremo in največjimi feltnami) in ga uveljaviti EU-wide...
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
741
383
63
Masa praznega vozila je sporna, ker se manipulira s tekočinami, dodatno opremo... Najvišja dovoljena masa pa je nesporna, tudi kupci želijo da je čim večja, ker v teoriji te lahko policaj stehta in če si preko, so problemi. Ja vem v praksi se to na osebnih avtih ne dela, pa vseeno.
Škoda, da se tega ne dela, ker vsak Multivan PHEV bi bil čez, če bi peljal eno osebo in dve gajbi krompirja. Vsi, ki gredo na morje so pa 2x čez...