Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.615
193
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Ja jst v zavoje vedno poln gas da se drži ovinka (a vi ne?), potem pospešim do neke uporabne hitrosti, ki omogoča da ni treba v klanec navzgor zavirat v naslednji ovinek in zavoj se ponovi. Na neki trasi gorskohitrostnih brzincev imaš tako 15-20 min take vožnje. Do sedaj še noben hibrid ni zdržal oz. je postal žalost že po par zavojih! ;)

Če se vlečeš ko ckrnjen konj potem ni problem ohranjat polnost baterije na nivoju da imaš na voljo vedno vso sistemsko moč, samo ne vozimo se vsi tako.
ti nimaš ravno pojma o vožnji? plus, da verjetno nisi peljal hibrida dlje kot od prodajalca do rondoja in nazaj ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon

zakon

Guru
16. maj 2008
8.687
756
113
toti Maribor
Pa saj največ o hibridu imajo ponavadi povedat ravno tisti, ki ga nikoli niso imeli. Testne vožnje primerjajo z dogoročno uporabo:bonk:Ostalo pa, baba čula, baba rekla, pa še kakšne fore na YT.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.710
810
113
Ja jasno ker skrbno gledaš na zaslon pa skrbiš je bilanca agregata vedno dobra in si posledično greš v kakšen večji klanec kot kiper z 40ton gramoza, iz naselja do 90 pospešuješ pa v eko režimu. Če to ne delaš imaš namreč en večji problem od izgube celotne sistemske moči, to je tuljenje motorja na max. obratih ker tako kompenzira bilanco in tisto res ni poslušljivo.

Sicer pa fizika je neizprosna, corolla 2.0 ima 85kw elektromotor, uporabna kapaciteta baterije je pa malo nad 1kwh. Če upoštevaš da je tendenca regulacije pri normalni vožnji da baterija nikoli ni čisto polna, pomeni da imaš v bateriji za cca. 30 sekund elektrike za polno moč. Sedaj pa vzemi en malo daljši in stmejši klanec (povej iz kje si ti povem kakšnega) potem si pri hibridu obsojen na poslušanje motorja na max. (tudi ko ne pospešuješ) in izgubi sistemske moči (kolikor vem itak ta ni on/off ampak se prilagaja glede na stanje baterije in je že preden je baterija čisto na 0% moč ustrezno prilagojena). Druga stvar je da 100% toyotin hibrid (velja najbrž tudi za ostale hibride in tudi EVje) regulira tudi praznjenje/polnjenje glede na pogoje obremenitev baterije/elektromorja (temperatura in zaporedni vhodno/izhodni tok), torej 1x pospešiš na max., recimo na AC od 0-130kmh pa zaviraš in bo kljub ustrezno polni bateriji naslednje pospeševanje motor dajal samo še pol moči ven.

Natrosil si kar nekaj zmot, tule so popravki:
- elektromotor je 85 kW (če je to sploh res?), zato ker direktno preko ICE - MG1 dobiva elektriko, iz baterrije je boost toliko kot manjka od deklarirne moči ICE (112 kW) do sistemsek moči (144 kW), torej iz baterije prejmeš max 32 kW.
- Baterijo se vedno drži v določenem ozkem območju SOC, NiMH bolj konzervativno, li-ion pa malo več. Ampak v osnovi ko imaš 6 od 8 črtic baterije (na tem nivoju skuša avto držati baterijo) imaš na voljo zgolj nekih 300 Wh.
- Ne znaš zračunat časa koliko imaš na max moči tudi iz svojih lastnih podatkov. Dajva skupaj z mojimi podatki, 300 Wh in 32 kW.
(0,3 kW*h) / (32 kW) = 0,009375 h = 33 s

Torej imaš to za 4x pospešvanje od 0-100 kmh, s tem da ko boš od vsakega pospeševanja delal regen, zna biti še kaj več. Ali nekih 6 prehitevanj na polno na regionalki.

Kot že rečeno ta avto ni za divjake, kupi si Yaris GR, ali za zabavo GT86.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.973
3.980
113
Oglasil sem se zato ker se je pospeške krjole in golf TDIja primerjalo kot neko bistveno stvar pri izbiri med tema "konkurentoma". Ne prvi ne drugi nista športna avta, stegneta se oba zadovoljivo za normalno družinsko uporabo, je pa pač dejstvo da se pri hibridu sistemska moč (lahko) zniža pri povečevanju potreb medtem ko pri dizlu ostaja enaka.

Glede mojega lastništva hibrida in opcije oglašanja v tej temi pa recimo tako, da mi kot izrazito konzervativnemu vozniku ne leži CVT sistem menjalnika oz. sistema še manj pa ločen sistem motorja in pedala za gas. Stvar mi je osebno toliko moteča, da enostavno se ne morem prisilit v nakup, pa če mi za pol cene prodajo. Ampak to je moj subjektiven pogled na tole ki ga nikomur ne vsiljujem, ne pomeni pa da ne vem kako deluje in ni bilo stestirano za moje potrebe.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.710
810
113
Pospeški so v normalnem prometu najbolj pomebni pri prehitevanju ali vključevanju na AC, pri obeh scenarijih sta TDI in hybrid dost enakovredna.

Osebnih občutkov delovanja CVT pa jasno ni za zanemarit, če ti delovanje ni pač ne kupiš takega avta, testne vožnje pri Toyoti danes res ni težko dobiti.

Ne glede na to, da gre za enak koncept delovanja so pa jasno občutne razlike med Yarisem ali med nekim Lexusem.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.010
677
113
EU
Ko smo že pri Lexusu koliko drugačen avto pa je to sploh od rednih Toyot, so motorji kaj drugačni, ali gre samo za drugačen dizajn in malo več dodatne opreme?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.710
810
113
Mislim, da je tisto kar je najbolj občutno več zvočne izolacije.

Pač tuning obstoječe Toyotine tehnike, na tak ali drugačen način.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

krava

Majstr
5. sep 2007
3.651
324
83
www.kacnje.eu
Za modele, ki sem jih sam gledal, se uporablja enaka hibridna tehnika. So pa Lexusi občutno bolje zvočno izolirani in "speglani". Toyota pri marsičem kar varčuje, čeprav v osnovi stvari dobro delujejo. Ne nudijo pač toliko "premium" občutka.
Kar zadeva vožnjo Toyotinih hibridov. Jaz tudi vsakemu rečem, da naj poskusi. Če komu to ni všeč, potem roke stran. Veliki večini pa je sistem všečen. Sam si sploh ne predstavljam, da bi potreboval več moči ali odzivnosti. No, predstavljam že, ampak res nikoli ne potrebujem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Marxon

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.615
193
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Oglasil sem se zato ker se je pospeške krjole in golf TDIja primerjalo kot neko bistveno stvar pri izbiri med tema "konkurentoma". Ne prvi ne drugi nista športna avta, stegneta se oba zadovoljivo za normalno družinsko uporabo, je pa pač dejstvo da se pri hibridu sistemska moč (lahko) zniža pri povečevanju potreb medtem ko pri dizlu ostaja enaka.

Glede mojega lastništva hibrida in opcije oglašanja v tej temi pa recimo tako, da mi kot izrazito konzervativnemu vozniku ne leži CVT sistem menjalnika oz. sistema še manj pa ločen sistem motorja in pedala za gas. Stvar mi je osebno toliko moteča, da enostavno se ne morem prisilit v nakup, pa če mi za pol cene prodajo. Ampak to je moj subjektiven pogled na tole ki ga nikomur ne vsiljujem, ne pomeni pa da ne vem kako deluje in ni bilo stestirano za moje potrebe.
vozil sem 4 leta Focusa, 2.0 tdci, 150 konjev. ko sem vzel Karjolco, 1.8, 122hp, me je bilo strah, koliko mi bo manjkalo teh 30 konjev in navor, ki je pač pri tem motorju enormen. in ko sem prvič zapeljal na obvoznico s Karjolo sem bil pozitivno presenečen, ker se mi je zdelo zelo zelo podobno. podoben pospešek, predvsem pa je bil tišji! včasih je ta motor imel 136hp, potem so z nekimi novimi preračunavanji prišli na 122hp, ampak meni se je vedno zdelo, sploh, ko sem delal vzporedni test Priusa četrte generacije in tretje generacije, da novejši pogon, kljub nižji deklarirani sistemski moči, ponuja več moči. ampak ok, kakor rečejo. meni je bilo ok, več kot zadovoljivo, če je tretja generacija pogona okoli 110 postala šibka, so pri najnovejših generacijah prav to odpravili. moja 1.8 Karjolca gre do 130-140 km/h tako, kot je šel Focus. po Nemčiji se je čisto zgledno vozila tudi 150, tudi 170, se je pa poraba dvignila do nekje 7,5 ... kolega, ki se je v zadnjem delu Nemškega joba vozil z mano, je bil pozitivno presenečen na Karjolo. da je tišja kot je pričakoval in tudi na skuter zvok se je relativno hitro privadil.

ne razumem pa tega - "kot izrazito konzervativnemu vozniku (mi) ne leži CVT sistem menjalnika oz. sistema še manj pa ločen sistem motorja in pedala za gas"
1) kakšen ločen sistem motorja in pedala za gas?
2) CVT menjalnik in konzervativna vožnja gre z roko v roki, bolj udobne vožnje ni, bolj zveznega pospeševanja ni, se je pa potrebno navaditi na zvok, to pa ...

p.s.: dnevno se vozim skozi Rebrnice gor, pa nikoli po omejitvi ... vedno "malo" čez ... pa mi je baterije zmanjkalo samo enkrat - ko je imela žena neko nujno urgenco, pa sem pune bombe šel do nje, ker je nujno rabila neke stvari in je šlo kar je dalo gor in je nekje za zadnjim predorom zmanjkalo baterije, pa sem še vseeno lahko vozil 120 ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.615
193
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Ko smo že pri Lexusu koliko drugačen avto pa je to sploh od rednih Toyot, so motorji kaj drugačni, ali gre samo za drugačen dizajn in malo več dodatne opreme?
Lexus je mehansko popolnoma isti kot Toyota. še celo infotainment je isti (kar je bilo, roko na srce, še največje razočaranje). razlika je predvsem v materialih, v sedežih, ki so načeloma enaki, kot v najvišjih rangih Toyote ... in zatesnjenost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.973
3.980
113
ne razumem pa tega - "kot izrazito konzervativnemu vozniku (mi) ne leži CVT sistem menjalnika oz. sistema še manj pa ločen sistem motorja in pedala za gas"
1) kakšen ločen sistem motorja in pedala za gas?
2) CVT menjalnik in konzervativna vožnja gre z roko v roki, bolj udobne vožnje ni, bolj zveznega pospeševanja ni, se je pa potrebno navaditi na zvok, to pa ...

Gas pri konvencionalnih motorjih je bil včasih preko zajle danes pa preko drive-by-wire neposredno vezan na dušilno/sesalno loputo motorja in več kot pritisneš na gas več zraka gre v motor in posledično se poveča moč in obratno. Nekako logično temu delovanju sledijo vsi pogoni, celo elektro, izjema so hibridi.

Pri hibridu z gasom doziraš moč na kolesa ne pa na motor (na nobenega od motorjev če smo tehnično natančni), in ICE motor deluje povsem po svoje kar je meni zelo moteče. Ko se na ravni cesti pri istem položaju stopalke za gas in isti hitrosti odloča da mogoče nebi delal, potem pa gre naslednji trenutek v uberture. Mogoče v lexusu kjer je motor bolj zadušen tole ni (toliko) moteče, samo pri karjoli 2.0 ali pa pri rav4 2.5 se pa meni pa kar pulz dvigne .. tudi če si gluh ali pa imaš na glas muziko, že ko gledaš tisti cager za obratomer, ki skače gor in dol (se nisem pogabljal ali se da pri digitalnih merilnikih tole izkjučit, če se da bi sam takoj izbral tak prikaz da ni obratomerja za ICE nikjer).
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.615
193
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Gas pri konvencionalnih motorjih je bil včasih preko zajle danes pa preko drive-by-wire neposredno vezan na dušilno/sesalno loputo motorja in več kot pritisneš na gas več zraka gre v motor in posledično se poveča moč in obratno. Nekako logično temu delovanju sledijo vsi pogoni, celo elektro, izjema so hibridi.

Pri hibridu z gasom doziraš moč na kolesa ne pa na motor (na nobenega od motorjev če smo tehnično natančni), in ICE motor deluje povsem po svoje kar je meni zelo moteče. Ko se na ravni cesti pri istem položaju stopalke za gas in isti hitrosti odloča da mogoče nebi delal, potem pa gre naslednji trenutek v uberture. Mogoče v lexusu kjer je motor bolj zadušen tole ni (toliko) moteče, samo pri karjoli 2.0 ali pa pri rav4 2.5 se pa meni pa kar pulz dvigne .. tudi če si gluh ali pa imaš na glas muziko, že ko gledaš tisti cager za obratomer, ki skače gor in dol (se nisem pogabljal ali se da pri digitalnih merilnikih tole izkjučit, če se da bi sam takoj izbral tak prikaz da ni obratomerja za ICE nikjer).
samo ti res nisi veliko vozil hibride?

s tem se sicer strinjam, da je stopalka za plin drugsce vezana, predvsem, ker je tak poudarek na izkoristku … da pa cager skace gor in dol pa niti malo ne. ja, mogoce za 500 obratov gor in dol, ma da bi npr. imel limiter na 130 in bi cager na veliko skakal gor in dol pa vsekakor ne. tudi ce na nogo drzis tempo, nikoli ne skace toliko …