Jaz bi čakal 3. mesece, če ne bi prišla korona vmes. Tako, pa je avto čakal 3. mesece v Kopru in sej zavleklo na pol leta.
Kupi največjega ki ga lahko montiraš.Eno vprašanje. Pretiraval sem z muziko pri stoječem vozilu, ko govorim Pretiraval je po par ur dnevno, ker sem Kalibriral sistem parkrat. Ker je bilo vroče sem se klimo imel, vmes delal kratke relacije. V glavnem akumulator pri Toyoti camry hibrid se je spraznil, je pa res da je notri neki mini Šrot od 55Ah in 345A. Ko se spraznil 12v imaš problem ker nič ne dela. Sem ga vžgal na kable, se vozil 2 uri in je potem ugasnil in spet prižgal.
Ker imam resno audio opremo bi dal notri raje nek malo bolj resen akumulator. Toyota je mislim da izven garancije, toyota relax pa ne krije akumulatorjev. Je možno montirati kak AGM akumulator? Kaj se splača dati notri? Katero znamko gledati, model in kje kupiti?
Že zdaj je agm. Vprasanje je s kakim tokom ga polni, če ti bo v doglednem času večjega napolnilo. Ker so ti akuji predvideni samo za zagon ecu-ja dokler ne cukne štroma preko inverterja. In dvomim, da skozi njega spusti nek tok ki bi napolnil večji aku v kratki vožnji.. Je možno montirati kak AGM akumulator?
Ni agm. Bojda so včasih bili od nekega letnika naprej pa ne več. Čeprav je zadeva v prtljažniku.Že zdaj je agm. Vprasanje je s kakim tokom ga polni, če ti bo v doglednem času večjega napolnilo. Ker so ti akuji predvideni samo za zagon ecu-ja dokler ne cukne štroma preko inverterja. In dvomim, da skozi njega spusti nek tok ki bi napolnil večji aku v kratki vožnji.
Ni mi pa jasno kako vezo ima klima in 12v aku, ker klimo napaja preko inverterja.
A si akumulator v Ready izpraznil?Ni agm. Bojda so včasih bili od nekega letnika naprej pa ne več. Čeprav je zadeva v prtljažniku.
Poglej priponko 91866
A si akumulator v Ready izpraznil?
Dejansko ni AGM. Navaden je z nekim centralnim odplinjevanjem, s cevko, ki odvaja pline.V notranjosti nesme bit navadn aku zaradi nevarnosti razlitja kisline. Tak da je agm.
Res? Audio tunning majster mi je ravno AGM priporočal. Tale, ki ga imam notri je star 4 leta, precej sem ga zlorabil zadnje tedne, se mi zdi, da mu enostavno izteka doba. Sem bral po forumih in je kar pogosto po 3-4 letih da mrkne.Saj agm ni nič drugega kot klasični aku z elektrolitom vpitim v tkanino med ploščami.
Za tvojo uporabo bi bil kak namenjen globokemu praznjenju, če ga prazniš po 12v. Navadni Agm taka uporaba ubije.
Če je avto v Ready načinu, se ti za polnjenje 12V akumulatorja ni treba vozit. Energijo za polnjenje 12V aku jemlje iz hibridne baterije, ko je ta dovolj prazna, se zažene motor in jo napolni.Ja. Sem se včeraj peljal in jo nafilal uspešno, preverjeno preko testerja.
Hvala. Zanimivo pa so toyotini hibridi imeli AGM akumulatorje do cca 2020.Meni je najbolj znani Lj trgovec akujev odsvetoval ze vgradnjo agm namesto efb. Pa bi verjetno mi raje prodal drazjega. Agmji se filajo do 15v, navadni nikoli. To za zacetek. Potem pa se razlicne polnilne logike glede ciklanja (npr. agmje avti navadno filajo na cca 70%, ne pa do konca.....
če gledaš samo razliko med poplavljenim in AGM ne pridobiš nič. Moreš gldat deep cycle, ki so tudi v agm in gel tehnologiji.Res? Audio tunning majster mi je ravno AGM priporočal.