Oglasil sem se zato ker se je pospeške krjole in golf TDIja primerjalo kot neko bistveno stvar pri izbiri med tema "konkurentoma". Ne prvi ne drugi nista športna avta, stegneta se oba zadovoljivo za normalno družinsko uporabo, je pa pač dejstvo da se pri hibridu sistemska moč (lahko) zniža pri povečevanju potreb medtem ko pri dizlu ostaja enaka.
Glede mojega lastništva hibrida in opcije oglašanja v tej temi pa recimo tako, da mi kot izrazito konzervativnemu vozniku ne leži CVT sistem menjalnika oz. sistema še manj pa ločen sistem motorja in pedala za gas. Stvar mi je osebno toliko moteča, da enostavno se ne morem prisilit v nakup, pa če mi za pol cene prodajo. Ampak to je moj subjektiven pogled na tole ki ga nikomur ne vsiljujem, ne pomeni pa da ne vem kako deluje in ni bilo stestirano za moje potrebe.
vozil sem 4 leta Focusa, 2.0 tdci, 150 konjev. ko sem vzel Karjolco, 1.8, 122hp, me je bilo strah, koliko mi bo manjkalo teh 30 konjev in navor, ki je pač pri tem motorju enormen. in ko sem prvič zapeljal na obvoznico s Karjolo sem bil pozitivno presenečen, ker se mi je zdelo zelo zelo podobno. podoben pospešek, predvsem pa je bil tišji! včasih je ta motor imel 136hp, potem so z nekimi novimi preračunavanji prišli na 122hp, ampak meni se je vedno zdelo, sploh, ko sem delal vzporedni test Priusa četrte generacije in tretje generacije, da novejši pogon, kljub nižji deklarirani sistemski moči, ponuja več moči. ampak ok, kakor rečejo. meni je bilo ok, več kot zadovoljivo, če je tretja generacija pogona okoli 110 postala šibka, so pri najnovejših generacijah prav to odpravili. moja 1.8 Karjolca gre do 130-140 km/h tako, kot je šel Focus. po Nemčiji se je čisto zgledno vozila tudi 150, tudi 170, se je pa poraba dvignila do nekje 7,5 ... kolega, ki se je v zadnjem delu Nemškega joba vozil z mano, je bil pozitivno presenečen na Karjolo. da je tišja kot je pričakoval in tudi na skuter zvok se je relativno hitro privadil.
ne razumem pa tega - "kot izrazito konzervativnemu vozniku (mi) ne leži CVT sistem menjalnika oz. sistema še manj pa ločen sistem motorja in pedala za gas"
1) kakšen ločen sistem motorja in pedala za gas?
2) CVT menjalnik in konzervativna vožnja gre z roko v roki, bolj udobne vožnje ni, bolj zveznega pospeševanja ni, se je pa potrebno navaditi na zvok, to pa ...
p.s.: dnevno se vozim skozi Rebrnice gor, pa nikoli po omejitvi ... vedno "malo" čez ... pa mi je baterije zmanjkalo samo enkrat - ko je imela žena neko nujno urgenco, pa sem pune bombe šel do nje, ker je nujno rabila neke stvari in je šlo kar je dalo gor in je nekje za zadnjim predorom zmanjkalo baterije, pa sem še vseeno lahko vozil 120 ...