Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.610
190
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Ja jst v zavoje vedno poln gas da se drži ovinka (a vi ne?), potem pospešim do neke uporabne hitrosti, ki omogoča da ni treba v klanec navzgor zavirat v naslednji ovinek in zavoj se ponovi. Na neki trasi gorskohitrostnih brzincev imaš tako 15-20 min take vožnje. Do sedaj še noben hibrid ni zdržal oz. je postal žalost že po par zavojih! ;)

Če se vlečeš ko ckrnjen konj potem ni problem ohranjat polnost baterije na nivoju da imaš na voljo vedno vso sistemsko moč, samo ne vozimo se vsi tako.
ti nimaš ravno pojma o vožnji? plus, da verjetno nisi peljal hibrida dlje kot od prodajalca do rondoja in nazaj ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon

zakon

Guru
16. maj 2008
8.687
754
113
toti Maribor
Pa saj največ o hibridu imajo ponavadi povedat ravno tisti, ki ga nikoli niso imeli. Testne vožnje primerjajo z dogoročno uporabo:bonk:Ostalo pa, baba čula, baba rekla, pa še kakšne fore na YT.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.710
810
113
Ja jasno ker skrbno gledaš na zaslon pa skrbiš je bilanca agregata vedno dobra in si posledično greš v kakšen večji klanec kot kiper z 40ton gramoza, iz naselja do 90 pospešuješ pa v eko režimu. Če to ne delaš imaš namreč en večji problem od izgube celotne sistemske moči, to je tuljenje motorja na max. obratih ker tako kompenzira bilanco in tisto res ni poslušljivo.

Sicer pa fizika je neizprosna, corolla 2.0 ima 85kw elektromotor, uporabna kapaciteta baterije je pa malo nad 1kwh. Če upoštevaš da je tendenca regulacije pri normalni vožnji da baterija nikoli ni čisto polna, pomeni da imaš v bateriji za cca. 30 sekund elektrike za polno moč. Sedaj pa vzemi en malo daljši in stmejši klanec (povej iz kje si ti povem kakšnega) potem si pri hibridu obsojen na poslušanje motorja na max. (tudi ko ne pospešuješ) in izgubi sistemske moči (kolikor vem itak ta ni on/off ampak se prilagaja glede na stanje baterije in je že preden je baterija čisto na 0% moč ustrezno prilagojena). Druga stvar je da 100% toyotin hibrid (velja najbrž tudi za ostale hibride in tudi EVje) regulira tudi praznjenje/polnjenje glede na pogoje obremenitev baterije/elektromorja (temperatura in zaporedni vhodno/izhodni tok), torej 1x pospešiš na max., recimo na AC od 0-130kmh pa zaviraš in bo kljub ustrezno polni bateriji naslednje pospeševanje motor dajal samo še pol moči ven.

Natrosil si kar nekaj zmot, tule so popravki:
- elektromotor je 85 kW (če je to sploh res?), zato ker direktno preko ICE - MG1 dobiva elektriko, iz baterrije je boost toliko kot manjka od deklarirne moči ICE (112 kW) do sistemsek moči (144 kW), torej iz baterije prejmeš max 32 kW.
- Baterijo se vedno drži v določenem ozkem območju SOC, NiMH bolj konzervativno, li-ion pa malo več. Ampak v osnovi ko imaš 6 od 8 črtic baterije (na tem nivoju skuša avto držati baterijo) imaš na voljo zgolj nekih 300 Wh.
- Ne znaš zračunat časa koliko imaš na max moči tudi iz svojih lastnih podatkov. Dajva skupaj z mojimi podatki, 300 Wh in 32 kW.
(0,3 kW*h) / (32 kW) = 0,009375 h = 33 s

Torej imaš to za 4x pospešvanje od 0-100 kmh, s tem da ko boš od vsakega pospeševanja delal regen, zna biti še kaj več. Ali nekih 6 prehitevanj na polno na regionalki.

Kot že rečeno ta avto ni za divjake, kupi si Yaris GR, ali za zabavo GT86.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.972
3.980
113
Oglasil sem se zato ker se je pospeške krjole in golf TDIja primerjalo kot neko bistveno stvar pri izbiri med tema "konkurentoma". Ne prvi ne drugi nista športna avta, stegneta se oba zadovoljivo za normalno družinsko uporabo, je pa pač dejstvo da se pri hibridu sistemska moč (lahko) zniža pri povečevanju potreb medtem ko pri dizlu ostaja enaka.

Glede mojega lastništva hibrida in opcije oglašanja v tej temi pa recimo tako, da mi kot izrazito konzervativnemu vozniku ne leži CVT sistem menjalnika oz. sistema še manj pa ločen sistem motorja in pedala za gas. Stvar mi je osebno toliko moteča, da enostavno se ne morem prisilit v nakup, pa če mi za pol cene prodajo. Ampak to je moj subjektiven pogled na tole ki ga nikomur ne vsiljujem, ne pomeni pa da ne vem kako deluje in ni bilo stestirano za moje potrebe.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.710
810
113
Pospeški so v normalnem prometu najbolj pomebni pri prehitevanju ali vključevanju na AC, pri obeh scenarijih sta TDI in hybrid dost enakovredna.

Osebnih občutkov delovanja CVT pa jasno ni za zanemarit, če ti delovanje ni pač ne kupiš takega avta, testne vožnje pri Toyoti danes res ni težko dobiti.

Ne glede na to, da gre za enak koncept delovanja so pa jasno občutne razlike med Yarisem ali med nekim Lexusem.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.010
677
113
EU
Ko smo že pri Lexusu koliko drugačen avto pa je to sploh od rednih Toyot, so motorji kaj drugačni, ali gre samo za drugačen dizajn in malo več dodatne opreme?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.710
810
113
Mislim, da je tisto kar je najbolj občutno več zvočne izolacije.

Pač tuning obstoječe Toyotine tehnike, na tak ali drugačen način.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK