Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.610
190
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Pot čez Avstrijo in njihove omejitve precej pripomorejo k nizki porabi. Z 1.8 hybrid v Nemčijo z lahkoto poraba 5l. Ac na balkan pa poraba +50%.

Meni je sicer že nad 140 kar naporno poslušati motor in veter, avto žal ni zasnovan za tak tip vožnje. Konstantno visoki obrati, sploh ko se cesta dvigne, ali pa imaš nastavljen radar na več in se avto spredaj umakne, pa spusti razmerje in obrati do rdečega. Se mi zdi, da zaradi tega kar avtomatsko voziš počasneje.
ne vem, no, moja je pri 150 glasna nekje enako, kot je bil Focus prej ... raje tišja ... ko pospešuješ, pa je pri meni ponavadi isto, pač zavrtiš, da si čimprej nazaj na hitrosti, isti šmorn, drugo pakovanje ...
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
356
83
Konstantno visoki obrati, sploh ko se cesta dvigne, ali pa imaš nastavljen radar na več in se avto spredaj umakne, pa spusti razmerje in obrati do rdečega.
In tocno to je razlog zakaj nikoli ne uporabljam radarskega tempomata na ac. Ker ne zna pospesevat z nekim normalnim gasom ampak nabije obrate nekam tja v tri pm, da mislis da bo vse razgnalo pod havbo.
 

ozaz

Pripravnik
5. mar 2010
120
4
18
In tocno to je razlog zakaj nikoli ne uporabljam radarskega tempomata na ac. Ker ne zna pospesevat z nekim normalnim gasom ampak nabije obrate nekam tja v tri pm, da mislis da bo vse razgnalo pod havbo.
Na eco mode bolj blago pospešuje in je uporabno, dokler so zmerne hitrosti in nakloni. Ko voziš navzgor in je razlika v trenutni in nastavljeni hitrosti visoka pa je gas do podna neizogiben :aplauz:. Sem se navadil predvidevat, večino vozim na aktivnem, vendar ga pred temi mejnimi situacijami izklapljam.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.971
3.979
113

Pa povsod vzeta sistemska moč hibridne kombinacije. Koliko ima 2.0 motor konjev? Celih 152. No ko ni več sokca v bateriji ima stvar pospešek precej nad 10 sekund. (da je soka vedno dovolj bodo sedaj trdili zagrizeni hibridaši, samo lahko na podlagi mojih izkušenj povem, da tole ni to če si hribovc pa dnevno voziš kaj drugega kot AC, mesto in regionalko kjer je itak 50 konjev večinoma dovolj)
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: Clancy in jonny77

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.707
807
113
Ni važno kaj voziš, ampak kako voziš, če se držiš omejitev in voziš tempo kot 95% ostalih voznikov na cesti bo soka v bateriji za tisto pospeševanje pri prehitevanju vedno dovolj.

Za alter dirkače ima pa Toyota kakšen drug produkt v svoji paleti, npr. Yaris GR.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
164
69
28
Mogoče bi se to poznalo edino na kakšen prelaz in polno naložen. Po ravnini imaš ti vedno sistemsko moč na zalogi.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.195
9.272
113
Pa verjetno ti ni motorja razdrlo pod havbo. Enim očitno ni jasno da ne gre za navaden menjalnik in da obrati ne uničijo motorja.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.007
677
113
EU
Ok zdaj jst ne vem za ostale, ampak valda nisem šel kupovati hibridne 1.8 Corolle zato, da bom podiral rekorde na AC in v pospeških v hribih?:bonk:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.971
3.979
113
V 15 letih uporabe toyotinega hibrida in prevoženih 500kkm, sem 2x ostal brez baterije. 1x na breg in 1x pri zaporednem merjenju pospeškov.
Ja jasno ker skrbno gledaš na zaslon pa skrbiš je bilanca agregata vedno dobra in si posledično greš v kakšen večji klanec kot kiper z 40ton gramoza, iz naselja do 90 pospešuješ pa v eko režimu. Če to ne delaš imaš namreč en večji problem od izgube celotne sistemske moči, to je tuljenje motorja na max. obratih ker tako kompenzira bilanco in tisto res ni poslušljivo.

Sicer pa fizika je neizprosna, corolla 2.0 ima 85kw elektromotor, uporabna kapaciteta baterije je pa malo nad 1kwh. Če upoštevaš da je tendenca regulacije pri normalni vožnji da baterija nikoli ni čisto polna, pomeni da imaš v bateriji za cca. 30 sekund elektrike za polno moč. Sedaj pa vzemi en malo daljši in stmejši klanec (povej iz kje si ti povem kakšnega) potem si pri hibridu obsojen na poslušanje motorja na max. (tudi ko ne pospešuješ) in izgubi sistemske moči (kolikor vem itak ta ni on/off ampak se prilagaja glede na stanje baterije in je že preden je baterija čisto na 0% moč ustrezno prilagojena). Druga stvar je da 100% toyotin hibrid (velja najbrž tudi za ostale hibride in tudi EVje) regulira tudi praznjenje/polnjenje glede na pogoje obremenitev baterije/elektromorja (temperatura in zaporedni vhodno/izhodni tok), torej 1x pospešiš na max., recimo na AC od 0-130kmh pa zaviraš in bo kljub ustrezno polni bateriji naslednje pospeševanje motor dajal samo še pol moči ven.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

luka51

Guru
16. avg 2007
14.216
5.501
113
Ti zaj pišeš kot da obstaja samo ful gas. Glej na 11 let starem prius plus, ki je (pre)težek za staro gen pogona ne spraznim baterije pri normalni vožnji v breg, dajmo 17km vzpon do smučarije. Če bi ga pa tišal skos polni gas bi ga. Ampak ali tudi ostale voziš skos na polno?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.971
3.979
113
Ja jst v zavoje vedno poln gas da se drži ovinka (a vi ne?), potem pospešim do neke uporabne hitrosti, ki omogoča da ni treba v klanec navzgor zavirat v naslednji ovinek in zavoj se ponovi. Na neki trasi gorskohitrostnih brzincev imaš tako 15-20 min take vožnje. Do sedaj še noben hibrid ni zdržal oz. je postal žalost že po par zavojih! ;)

Če se vlečeš ko ckrnjen konj potem ni problem ohranjat polnost baterije na nivoju da imaš na voljo vedno vso sistemsko moč, samo ne vozimo se vsi tako.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.195
9.272
113
S polnim gasom v zavoj da se drži ovinka.....ma daj no ne ga srat no. Ne primerjaj normalne vožnje z brzinci, sej nisi več 18 let star, da bi se zaganjal iz ovinka v ovinek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon in zakon