Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
V videu je lepo povedal kaj naj bi bila prednost novega menjalnika, lahko ga daš na avto in se obnaša kot klasični avtomatik s pretvornikom navora, torej mehko prestavljanje, lahko ga pa daš v manual mode, kjer je prestavljanje zares hitro in brez "zdrsavanja", edino iz tiste prve fizične prestave "launch gear" prestavi malenkost počasneje.

Nima pa to nobene veze s tem kako se bo obnašal hibrid, tega pač še nevemo ker se še nobene ne vozi okrog. Najbližje temu kako se bo obnašal 2.0 hibrid so prve vožnje Lexusa UX 250h.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
še vedno bolje kot v DSG. Predvsem dolgoročno cenejše. In to veliko.
Tukaj je potrebno biti previden s takimi izjavami. Ta CVT z direktno prvo prestavo je nov, tako da takšni zapisi so na nivoju nakladanja.
Ko bodo vozila s tem menjalnikom na 200.000km, se lahko začnemo pogovarjat o zanesljivosti in cenovni ugodnosti...
Je tudi Toyota že imela par konkrentih zajeb..., tudi ne tako starih.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Načeloma Toyota + CVT menjalnik v svetu ni neka novost.
Tudi ne-hibridni CVT pri Toyoti se trenutno ni izkazal kot jajc glede zanesljivosti (kot se je pri recimo Nissanu, da se ga vsi pri slednjem bojijo).
(Toyotin Hibridni CVT je pa itak fool proof. Samo nima "športnega" cukomatik efekta. :p)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Načeloma Toyota + CVT menjalnik v svetu ni neka novost.
Tudi ne-hibridni CVT pri Toyoti se trenutno ni izkazal kot jajc glede zanesljivosti (kot se je pri recimo Nissanu, da se ga vsi pri slednjem bojijo).
(Toyotin Hibridni CVT je pa itak fool proof. Samo nima "športnega" cukomatik efekta. :p)
Se ne bi ponavljal, preberi še enkrat kaj sem napisal. Če je tebi dovolj načeloma, pač v redu. Zame je kdorkoli trdi za neko novo zadevo (in ta menjalnk je nov, če nič drugega je nova prva prestava, morda bodo problemi na zobnikih te prestave, itd.), da je ultra zanesljiva in oh in sploh kul, enostavno nakladač. Žal. Pa naj se gre za Toyoto, VW, Porsche ali pa Renault.
Zanesljivost se dejansko pokaže šele, ko gre veliko vozil preko 200 jurjev, nezanesljivost pa lahko že tudi precej prej, kar sploh ni slabo, saj potem veš kaj lahko pričakuješ oz. še bolje enostavno preskočiš tisto izbiro.
Se pa strinjam, da pretekle izkušnje s CVTji od Toyote nakazujejo na pozitivno razvoj, ampak to je isto bilo tudi na borzi in s kriptovalutami... :p Pa se jih je kar nekaj opeklo, ker je tisti ''načeloma'' prešel v ''o fak'''.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Prvi testi iz EU so tu; morda pa je toyoti končno uspelo narediti avto, ki ni *zeh*zeh* - https://blog.toyota.co.uk/new-2019-toyota-corolla-the-early-reviews-are-in

Their verdicts were published this week, with Auto Express going so far as to declare the Corolla “Toyota’s most convincing family car in a generation”.

“Make no mistake: this is the Japanese manufacturer’s most convincing family car in a generation… in general, the wider acceptance of hybrid tech (and the driving technique required to get the best from it) should help the Corolla to find lots of new customers. It deserves no less.”
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.715
6.601
113
Verdict

Clunky infotainment aside, the 2.0-litre Corolla Touring Sports makes a decent case for itself so far – although keen drivers and those who frequently carry really heavy loads about are unlikely to be swayed away from 2.0-litre diesel manuals just yet. However, as an efficient, refined and composed rival for small-diesel and turbo-petrol versions of the likes of the Golf Estate and Focus Estate, Toyota’s offering does have merit. We just need to see the final figures on pricing and specs, and a seats-down overall boot capacity before deciding if it’s really worth a recommendation.

Zakaj se meni to bere, kot da sem ravnokar popil kozarec mlačne vode?
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Clunky infotainment

Tole je pa ena stvar, ki meni nikakor ne gre v glavo.

Ne mislim direkt pri Toyoti, ampak nasploh v avtomobilski industriji.
Miljardnim vložkom v razvoj navkljub, ga namreč ni (oz. vsaj jaz ne vem zanj) proizvajalca, ki bi bil sposoben spacat skupaj infotainment na nivoju 200€ vredne tablice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Bere se res tako, po drugi strani pa ne vem kaj bi manjkalo 2.0 180hp verziji, ker stegne 0-100kmh v 7.9s... kar je v rangu dizla.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Tole je pa ena stvar, ki meni nikakor ne gre v glavo.

Ne mislim direkt pri Toyoti, ampak nasploh v avtomobilski industriji.
Miljardnim vložkom v razvoj navkljub, ga namreč ni (oz. vsaj jaz ne vem zanj) proizvajalca, ki bi bil sposoben spacat skupaj infotainment na nivoju 200€ vredne tablice.

Toyote pa infotaiment sta kot paralelni univerzum...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.715
6.601
113
Bere se res tako, po drugi strani pa ne vem kaj bi manjkalo 2.0 180hp verziji, ker stegne 0-100kmh v 7.9s... kar je v rangu dizla.

Bogsigavedi kako je s pomočjo elektrike oz. baterije, če si "keen driver" ali če pelješ 20 svinskih polovic... Brez elektrike je pa tistih 8 sekund ravno tako realnih kot pri skiroju. Dizelj se pa pač ne upeha.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Sam motor (2.0) tudi brez elektrike razvije 145 KM, pri sami vožnji elektrika veliko naredi na sami dinamiki (odzivnosti) in delovanju pogona. Hot hatch pa tak avto seveda ni in tudi noče biti, kaj šele za na kakšen "track day". Ta avto naj bi bil konkurenca 2.0 dizlom, tam v razponu od 150 do 180 KM, jaz samo upam da mu cene ne bodo nabili na nivo Golfa GTD, ker tu se bo pa že težko postavil ob bok.

Za prikolico vlečt pa avto tega razreda dvomim, da uporablja kaj dosti ljudi. To je avto, ki ti da dinamiko za varno in hitro prehitevanje ali vključevanje na AC. Tudi za nažiganje v kakšen AC klanec (preko omejitev) je elektrike dovolj za nekih 2 minut, potem ti pač ostane "samo" tistih 145 KM.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.715
6.601
113
Tisti motor z atkinsonovim ciklom je sam po sebi z navorom tako ubog, da ti lahko skoraj samo še Bog pomaga, ko ostane brez pomoči elektrike. Sicer pa "moj test" je bil od karavana, kjer pa občasno prevažanje težjih tovorov definitivno ni nič nenavadnega. In tam navor še kako prav pride.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
To je res da je navor bogi, ampak to nima veze dokler si pripravljen požreti višje vrtljaje motorja, ki ta navor brez problema nadomestijo (brez elektrike), ker še vedno velja enostavna formula:
moč = navor * obrati

Za isto moč bo 320 Nm dizel imel 2.500 vrtljajev, 180 Nm v tej Toyoti pa pač moralo biti na 4.400, za isti navor na kolesih. Kako hrupen bo avto pri teh pogojih bo v veliki meri odvisno od zvočne izolacije in uglajenosti motorja, ampak ja, za stalno visoko obremenitev vsekakor tak motor ni prijeten.