Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Moje nerazumevanje hibridnega pogona in električnih motorjev pri hibridnem pogonu Toyote. Ampak zakaj ima potem bencinski motor omejitev na 180km/h?
Mondeo s licenčnim hibridnim pogonom potegne vsaj do 190 km/h. (190 km/h) Sam resno kaj vidite v teh Toyotah? In zakaj Toyota ne predstavi popolnoma elektro avta ampak vztraja pri hibridih? S svojim naprednim znanjem bi lahko zdaj predstavila avto z dosegom vsaj 500-600 km. Zdaj jo že Hyundai prehiteva in to mimogrede. klik

Saj veš, d aje Toyota že predstavila EV, ne? C-HR ...

Pa še o eco mode: pri mojem je od prvega dne v ECO mode ... Se mi lepše pelje po mestu. Žene, i avto uporablja 95% časa, pa tudi ne moti.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Tole je en račun za menjavo baterije iz Belgije, kakšna je cena danes v Slo bomo pa še mal počakal.
 

Priponke

  • 1280x960.jpg
    1280x960.jpg
    93,3 KB · Ogledi: 263

sad

Guru
24. avg 2007
21.015
9.661
113
Sem pressnečen. Počakajmo še za Slovenijo.
A morda veš zakaj so baterijo zamenjali že pred 100.000 km?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Tisti račun je bil vzet iz enega oglasa na Autoscout za Priusa letnik 2006, nimam pojma zakaj so jo menjali niti ne vem, če je to legit račun za ta avto (na računu je drug avto kot se je prodajal).

Ja letni pregled hibridne baterije stane 48€, da se dobiti kakšen popust sem in tja, lani je bila neka akcija in je bilo zastonj. Ne vem pa če je prvih 5 let to potrebno delat, saj bi mogla kriti to splošna garancija, kolikor si jaz predstavljam je to opcijsko plačiloi samo v obdobju od 5. do 10. leta starosti, lahko pa da se motim.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Ne vem zakaj je potem bilo treba letos plačati na toyoti ta test.

Imaš prav, sem vprašal lastnika priusa pa je res.

se pravi, ko ti lastnik Priusa (jaz) povem, da zadnje nekaj servisov nisem placal testa hibridnega sklopa, mi ne verjames, potem pa vprasas lastnika Priusa, pa ti pove isto, pa ok, res je, velja.

wtf?!

rekel sem edino, da ne vem, kako je, ce servisiras drugje, pa pripeljes samo na test hibridnega sklopa. vem, da nisem placal, so se poudarili, da je test brezplacen, prvi ali morda se drugi servis pa je bilo nekih 20-25€ za doplacat.

imam pa vse papirje vzdrzevanja, se od prejsnje lastnice iz Belgije, in so vmes tudi testi baterije, tako da se delajo tudi v casu garancije.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
Ja vprašal sem člana familije, ker mi je bilo čudno. Ker eden ni plačal nič, drugi pa je plačal pri lexusu. Pa je očitno fora v letih oz garanciji.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Fora je tudi v samem servisu, avtu in volje tistega, ki ti dela račun. Polna cena je 40€ brez DDV, več kot toliko ne more biti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.015
9.661
113
Te cene so kolikor vem zapisane na steni servisa, vsaj v Celju pri Fri avtu je tako.
Tako da, točno veš koliko te servis pride vnaprej.
Možno pa, da če si zvesta stranka, da ti potem tudi kasneje dajo kakšen popust na ta pregled.

Se pa tudi pri Toyoti kaj zalomi, tako smo mi imeli baje prvi eno napako v notranjosti. Samo je bila zadeva poštimana en, dva tri pod garancijo, edino kar je bilo malo tečno, da smo morali priti na servis pokazat, ker niso verjeli, da je res napaka. :) Kot rečeno, baje prvi in pa nič ekstra.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Tiste cene so informativne, končna cena je vedno odvisna od več faktorjev, ko se na servisu prikažeš z 10 let starim avtom, na katerem je dotrajanih več stvari, so ti pripravljeni dati marsikateri popust, ker dobro vedo, da se ne boš več vrnil, če ti upalijo polno ceno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.015
9.661
113
Tiste cene so za REDNI servis, normalno da se ostale stvari plačuje dodatno. In seveda normalno, da pameten serviser, bo dal določen popust stalni strani, saj se tudi manj zamudi z delom, ker ima točno zgodovino in točno ve, kaj vse se je dogajalo z vozilom. In če je kakšna večja okvara, da ji bo šel čimbolj na roke, ker sicer je ne bo več, kot si zapisal.
Sicer pa, kaj bo pri Toyoti dotrajano pri desetih letih? Še na polizdelkih od VWja ni nič kaj preveč, pa imajo običajno x2 kilometre :).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Potrošni material, ki ni del rednega servisa, npr. zavore, 12V baterija...

Veliko postavk pri planu rednega servisiranja je tipa "Preveri" torej se lahko tudi menja po potrebi, načelom to vse drži ampak lahko pride do odstopanj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad